دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اجاره ویلا شمال

طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های طبیعی یکی از تجربه هایی است که انسان ها را به اعماق دنیایی از زیبایی های مناظر طبیعی و زیستگاه های وحشی می برد. اما برای لذت بردن از این تجربه های جذاب، نیاز به آماده سازی و برنامه ریزی دقیق داریم.

اولین گام در آماده سازی برای سفر و طبیعت گردی، انتخاب مقصد مناسب است. انتخاب منطقه ای با بهترین جاذبه های طبیعی و شرایط آب و هوایی و اقلیمی، که با توانمندی ها و تجربه های گردشگران سازگاری داشته باشد، اهمیت دارد. همچنین، آموزش و آگاهی از محیط و جانداران موجود در منطقه می تواند به شما به عنوان یک گردشگر کمک کند تا مسئولیت پذیرانه با محیط زیست برخورد کنید و از تجربه سفر خود در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

به واقع مناطق شمالی همیشه انتخابی عالی برای طبیعت گردی بوده اند. در این مناطق می توانید با اجاره کلبه های جنگلی و ویلا استخردار، چند روزی را با طبیعت هم پیمان شوید و از موهبت های طبیعی بهره ببرید. در میان این مناطق، رامسر با لقب عروس شهرهای شمالی، به عنوان بهترین شهر توریستی با جاذبه های طبیعی حیرت انگیز، همیشه حرفی برای گفتن داشته است و توانسته نظر بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت را به خود جلب کند.

در رامسر، مسیرها و مقصدهای زیادی برای طبیعت گردی پیش روی شما قرار دارد. انتخاب با شما است که بخواهید اولویت را به بازدید از کدام یک از جاذبه های این شهر از جمله جنگل دالخانی، روستای جواهرده، دریاچه قو، تله کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، منطقه ییلاقی گرسماسر، آبشار ایج، آبشار سیاسرت و... بدهید.

جنگل دالخانی در این شهر، جاذبه ای همیشه جذاب است؛ با این تفاوت که در فصل های بهار و تابستان نگین سبز رنگ و درخشانی است و در فصل پاییز با هزار رنگ دلربا، رخ نشان می دهد و در زمستان سرتاسر سفیدپوش می شود. هر گردشگری ممکن است یکی از این موقعیت ها را به دیگری ترجیح بدهد. اما در هر صورت، جذابیت آن همیشه در نوسانی از بیشتر شدن است.

این جنگل همیشه زیبا، گل سرسبد جاذبه های رامسر است و بیشتر گردشگران آن را دالان بهشت خطاب می کنند. در این جنگل، تونلی با درختان سر به فلک کشیده شما را به تجربه رانندگی در مسیری رویایی و شگفت انگیز فرا می خواند. در این مسیر تلاقی نور و رنگ و مه، اعجاب آور است و تا زمانی که آن را تجربه نکنید، به عمق لذت و شکوه آن پی نخواهید برد.

دالخانی در 30 کیلومتری جنوب شرق رامسر قرار دارد و با وسعت 600 هزار متر مربع دارای چندین دالان بهشتی، دریاچه، آبشار، رودخانه و تپه ها سرسبز است، و به عنوان یک منطقه جنگلی نیمه مرتفع، دارای بهترین شرایط آب و هوایی است.

تالاب ارواح، تالابی که در میان جنگل ها پنهان شده است

تالاب ارواح

نوشهر، به عنوان جواهری در آغوش مناظر طبیعی و جلوه های دریایی مازندران، مقصدی فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت و دریاست. این شهر در نزدیکی جاده اصلی شمال کشور قرار دارد، به همین دلیل سفر به آن بسیار راحت است و دسترسی آسانی دارد.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد بندر نوشهر این است که از جنگل و دریا در کنار هم بهره برده است. شما می توانید از دلپذیری هوای نسبتا معتدل این شهر در تمام فصول سال لذت برید. همچنین در تابستان، ساحل های شنی آن زیر آفتاب درخشان و در فصل پاییز، مناظر جذاب رنگارنگی از برگ های افتاده ها را در این شهر شاهد باشید.

فعالیت های گردشگری در نوشهر و شهرهای شمالی با اجاره ویلا در نزدیکی ساحل و دریا گره خورده است. با اجاره ویلا شمال شما به عنوان یک گردشگر می توانید دسترسی آسانی به ساحل و مناظر طبیعی فوق العاده این شهر و تمامی شهر های شمالی داشته باشید. همچنین با اجاره ویلا نوشهر لب دریا از جذابیت های ویژه ای برخوردار است. اینجا می توانید از صدای موج های دریا لذت ببرید و لحظاتی آرامش بخش را در آغوش طبیعت سپری کنید.

تالاب ارواح در این شهر، جزو جاذبه های پرطرفداری است، که محبوبیت خود از جذابیت های شگفت انگیز بیشمارش دارد. این دریاچه که معمولا به نام ممرز نیز شناخته می شود، در فاصله ای بین شهر نور و نوشهر واقع شده و در ارتفاعات جنگلی قرار دارد. اطراف این دریاچه را درختان توسکا و ممرز پوشانده اند و همین موجب شده تا این اسم عجیب به آن داده شود.

دریاچه ارواح به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و محیط طبیعی عجیب و غریب خود، به عنوان یکی از اسرارآمیزترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی در شمال ایران شناخته می شود. اندازه این دریاچه حدود ۷۰۰ متر در طول و ۳۰۰ متر در عرض است. درختان ممرز در این منطقه به دلیل آب و هوای مرطوب و پس از سال ها پوسیدگی، به شکلی کمر شکسته و غم انگیز در آمده اند. در سواحل این دریاچه نیز درختان شکسته با ریشه های بیرون زده از خاک دیده می شوند. در گذشته، این منطقه یک دشت وسیع و پر از درختان ممرز و توسکا بوده است که با گذر زمان و تغییرات در جریان آب به تالابی با درختان بیرون زده از آب تبدیل شده است.

مسیر رسیدن به دریاچه ارواح نیز مسیری بسیار زیبا و جنگلی است. این مسیر بین روستاهای صلاح الدین کلا و ونوش از طریق جنگل های ممرز عبور می کند و به دریاچه ممرز می رسد. پیاده روی در این مسیر با چشم اندازی از طبیعت خیره کننده جنگل، تجربه ای خارق العاده خواهد بود.

پارک جنگلی نمک آبرود و قدم زدن در میان جنگلی انبوه از درختان

پارک جنگلی نمک آبرود

نمک آبرود با ترکیبی از جنگل، دریا، و داشتن بلندترین تله کابین در ایران، یک مقصد گردشگری استثنایی است. این دهکده توریستی منحصر به فرد در فاصله کوتاهی از چالوس واقع شده و از بهترین شرایط اقلیمی برخوردار است.

برای استفاده از امکانات رفاهی و اقامتی متنوع در این منطقه می توانید به سراغ اجاره ویلا نمک آبرود یا اجاره سوئیت در نمک آبرود بروید. با اقامت در این دهکده توریستی زیبا می توانید به فرصتی عالی برای گردشگری و طبیعت گردی دست پیدا کنید و از تفریحاتی همچون دوچرخه سواری در پیست مخصوص، سورتمه سواری، زمین اسکیت، زیپ لاین، پل معلق، تله کابین و... بهره ببرید.

یکی از بهترین جاذبه های این شهر که هیچوقت از حضور گردشگران خالی نمی شود، پارک جنگلی نمک آبرود با بیش از 700 سال قدمت است. خبر خوب اینکه خط یک تله کابین نمک آبرود از میان این جنگل عبور می کند؛ بنابراین فرصتی استثنایی فراهم است تا با یک تیر دو نشان بزنید و سوار بر تله کابین، گوشه ای از زیبایی های این جنگل را به تماشا بنشینید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B1fakhop
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه