دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت ساندویچ پانل ارزان است. به همین دلیل بسیاری از صنعتگران و مجری های ساختمان ترجیح می دهند که از این مصالح برای ساختمانشان استفاده کنند. ساندویچ پانل ها کامپوزیت هایی سفت و با رویه های نازک هستند که از یک یا چند لایه ساخته می شوند. قسمت مغزی این تجهیزات نسبت به رویه های آن ضخیم تر است و آن را از مواد مختلفی مثل کارت کرکره ای، انواع فوم یا چوب های سبک می سازند.ساندویچ پانل در تبریز این روز ها توانسته اند جای خود را در صنعت باز کنند و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از ساخت وسازگر ها شوند.

لیست قیمت ساندویچ پانل ارزان برای خرید مناسب!

ساندویچ پانل چیست؟

بگذارید قبل از این که دربارۀ قیمت ساندویچ پانل ارزان صحبت کنیم، دربارۀ ماهیت این قطعه ها حرف بزنیم. ساندویچ پانل ها (Sandwich panel) دیواره ها یا سقف هایی هستند که ترکیبات سبک وزنی دارند و در دو طرف آن ها، دو لایه ورق قرار گرفته است.

در قسمت داخلی این تجهیزات، نوعی عایق خاص قرار دارد. به دلیل وجود دو لایۀ مختلف در زیر و رو و وجود این عایق در وسط، آن را به ساندویچ همبرگر تشبیه می کنند. به همین دلیل به این تجهیزات ساندویچ پانل می گویند.

جنس رویۀ این تخته ها معمولاً از تخته لایه است، اما گاهی نیز پیش می آید که تولیدکننده ها جنس رویه شان را از تخته فیبر سخت، تخته خرده چوب، صفحات آلومینیومی یا آهنی در نظر می گیرند. جنس این رویه ها به صورت سفت و نازک کار می شود و با ساختار کم وزنشان در تولید ساندویچ پانل ها به کار می روند.

نحوۀ تعیین قیمت ساندویچ پانل

اگر به دنبال اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ارزان هستید، باید با نحوۀ تعیین قیمت این محصولات آشنا باشید. در ساخت این قطعه ها از مواد اولیۀ مختلفی استفاده می کنند که ازجمله آن ها می توان به عایق، ورق های فلزی و چسب اشاره کرد. هرکدام از این مواد روی قیمت اصلی محصول تأثیر مستقیم می گذارند و باعث افزایش یا کاهش قیمت آن می شوند.

قیمت انواع فلز ها، میزان تقاضا برای این ابزار و شرایط بازار نیز روی قیمت گذاری این قطعه ها تأثیرگذارند، یعنی اگر شرایط و جو بازار منفی باشد، این موضوع روی قیمت این محصولات تأثیر می گذارد.

در خرید ساندویچ پانل در اردبیل باید حتماً فاکتور هایی را که گفتیم در نظر بگیرید و با توجه به آن ها خریدتان را انجام دهید تا دچار ضرر و زیان مالی در خریدشان نشوید.

نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل

در تعیین قیمت ساندویچ پانل ۳ سانتی و ... عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که ازجمله آن ها می توان به ضخامت لایۀ فلزی و میزان عایق آن؛ شرکت تولیدی و سابقۀ آن؛ نوع ساندویچ پانل (سقفی، نسوز، دیواری و... )؛ نوع عایق و جنس ورق ها اشاره کرد. در ادامه دربارۀ دو مورد از مهم ترین فاکتور های تأثیرگذار در محاسبۀ قیمت این قطعه ها صحبت می کنیم:

دانسیتۀ فوم و جنس ورق

به واسطۀ دانسیته یا چگالی می توانید تراکم را در واحد حجم متوجه شوید. فقط شرکت های خاصی که دانش و تکنولوژی بالایی دارند، می توانند ساندویچ پانل هایی با دانسیتۀ بالا تولید کنند. علاوه بر دانسیته، جنس ورق ها نیز در تعیین قیمت ساندویچ پانل ها تأثیرگذار است. هریک از ورق ها ازلحاظ ساختار و ... با یکدیگر متفاوت هستند و روی قیمت تأثیرگذارند.

فناوری تولید

ساندویچ پانل ها معمولاً در کارخانه های پیشرفته و توسط دستگاه های مخصوص تولید می شوند. این یعنی فرایند تولیدشان به شیوۀ سنتی و دستی نیست. هرچه فناوری خط تولید این قطعه ها پیشرفته تر باشد، یعنی کیفیت بالاتری دارند و از قیمت بیشتری نیز برخوردارند.

از زمانی که خط تولید ساندویچ پانل ها راه افتاد، فناوری های ساخت این محصولات دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین انتظار می رود که کارخانه هایی با خط تولید قدیمی، خیلی زود ورشکست شوند، چون بیشتر مشتری ها به دنبال محصولات به روز هستند. ساندویچ پانل هایی با فناوری قدیمی نیز قیمت بالایی ندارند. به همین دلیل تولیدکننده ها باید از فناوری های تولید پیشرفته ای استفاده کنند تا محصولاتشان را با قیمت مناسبی در بازار بفروشند.

قیمت اجرای ساندویچ پانل

قیمت اجرای ساندویچ پانل

قیمت اجرای ساندویچ پانل ها را متراژ کار مشخص می کند. قیمت هریک از پانل ها نیز روی قیمت اجرا تأثیر می گذارند و باعث کاهش یا افزایش آن می شوند. این که نصاب ساندویچ پانل ها را روی دیوار یا سقف نصب کنید نیز روی دستمزد نصب ساندویچ پانل تأثیر دارد.

نحوۀ اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ارزان

قیمت ابزارآلات و مصالح ساختمان پرنوسان است و دائماً تغییر می کند. ساندویچ پانل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دائماً قیمتشان در حال تغییر است. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را برای آن ها عنوان کرد، چون در آینده احتمال تغییر آن وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم حتماً با کارشناس های معتبر و نمایندگی های عرضۀ شناخته شده تماس بگیرید و قیمت ساندویچ پانل ارزان اما با کیفیت را از آن ها بپرسید. این نمایندگی ها به دلیل این که بدون واسطه کار می کنند، به شما قیمت کمتری را خواهند گفت.

راهنمای خرید ساندویچ پانل

بعد از اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ارزان، قطعاً تمایل دارید که این قطعه را بخرید. در خرید این محصول، اول از هر عاملی به برند تولیدکنندۀ آن توجه داشته باشید. ضخامت نیز عامل مهم دیگر در خرید ساندویچ پانل ها به شمار می آید؛ هرچه ضخامت این محصول بالاتر باشد، استحکام آن نیز بالاتر می رود و به تبع قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به پوشش ساندویچ پانل ها نیز در حین خرید توجه کنید، چون در صورت نداشتن پوشش مناسب، خیلی زود آسیب می بینند. توجه به میزان چسبندگی عایق به ورقه ها را نیز از قلم نیندازید، چون چنانچه چسبندگی قوی و مناسبی نداشته باشند، از عایق ها جدا می شوند و خرابی های زیادی را به بار می آورند.

عایق میانی باید نسوز باشد. پس به این فاکتور مهم نیز توجه کنید و صرفاً تجیهزاتی که ارزان هستند اما عایق های بی کیفیت دارند را خریداری نکنید.

به دانسیتۀ محصول نیز توجه کنید، چون علاوه بر تأثیر بر قیمت ساندویچ پانل، بر روی استحکام و وزن محصول نیز تأثیر مستقیم می گذارد.

راهنمای خرید ساندویچ پانل

جمع بندی

اکون می دانید که قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در ارومیه براساس چه فاکتور ها و مؤلفه هایی تعیین می شود. درواقع هرچه یک ساندویچ پانل ویژگی های بهتر بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ارزان یا خرید این قطعه، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و از طریق آن ها خریدتان را انجام دهید. این فروشگاه ها کارشناس های حرفه ای دارند که با سال ها علم اندوزی و کسب تجربه درزمینۀ عرضه و فروش ساندویچ پانل و محصولات مشابه، می توانند درزمینۀ قیمت و مسائل دیگر، به طور کامل به مشتری هایشان مشاورۀ رایگان و حرفه ای دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7UKMtmdt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه