سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ابعاد مخزن آب 100 لیتر

7 ماه پیش ( 1402/7/13 )
 

ابعاد مخزن آب 100 لیتر چقدر است ؟ همانطور که می دانید , با رسیدن تابستان شاهد قطعی های مکرر و کاهش فشار آب منازل هستیم,در سال های اخیر استفاده و بکارگیری مخازن به منظور ذخیره آب ,به امری متداول تبدیل شده است ، به طوریکه کمتر خانه ای را می توان یافت که منبع آب نداشته باشد. در این مطلب به بررسی کامل خرید مخازن افقی 100 لیتر رادمان پلاست می پردازیم و درباره ویژگی های منحصر به فرد این محصول به طور مفصل صحبت خواهیم کرد ؛ تا انتها همراه ما باشید .

همه چیز درباره خرید مخازن افقی 100 لیتر

مخزن افقی 100 لیتری

قبل از اینکه به بررسی خرید مخازن افقی 100 لیتر بپردازیم ، شاید بد نباشد که به صورت تیتروار دلایل کاهش ذخایر آبی را نام ببریم :

  • کاهش میزان بارش باران ، برف و ...
  •  تغییرات اقلیمی
  • خشکسالی وسیل
  • جنگل زدایی
  • افزایش بیش از حد آلودگی و گازهای گلخانه ای

و ...

با توجه به کاهش حجم منابع آبی ، در بسیاری از نقاط کشور شاهد بحران آب هستیم . در نتیجه ی کمبود آب تقاضا برای خرید مخازن آب , رشد چشمگیری داشته است ؛ در این بین آمار خرید مخازن افقی 100 لیتر ، به دلیل محبوبیت بالایی که دارند افزایش پپیدا کرده است .جالب است بدانید که خرید مخازن افقی 100 لیتر فقط به منظور ذخیره آب انجام نمی شود ؛ در واقع علاوه بر مصارف خانگی , هر کسب و کاری که نیاز به ذخیره انواع مایعات داشته باشد,به مخازن پلی اتیلنی نیاز دارد . از آنجایی که پلی اتیلن با بسیاری از مواد واکنشی نمی دهد می توان آب, اسید, باز ، نفت و ... را در این مخازن نگهداری نمود .اگر قصد دارید انواع مایعات را ذخیره کنید ، خرید مخازن افقی 100 لیتر می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد اما شاید دوست داشته باشید که قبل از اقدام برای خرید این مخازن, به طور دقیق با مشخصات آن آشنا شوید ؛ در ادامه راجع به ویژگی های این مخزن صحبت خواهیم کرد .مخازن 100 لیتری افقی مخزن مخزن به دو مدل طبقه بندی می شود , نوع اول مخزن تک لایه و نوع دوم مخزن اکسترود می باشد . این دو مدل در بسیاری از خصوصیات شبیه به یکیدیگر هستند و قابلیت های مشابهی دارند, در انتهای این بخش به تفاوت های این دو مدل هم اشاره خواهیم کرد .

بررسی ابعاد مخزن آب 100 لیتر رادمان پلاست

مخزن افقی 100 لیتری

برای اینکه با ویژگی های مخازن افقی 100 لیتری بیشتر آشنا بشویم ، در این بخش از مقاله, به بررسی ابعاد مخزن آب 100 لیتر می پردازیم . همانطور که از اسم مخازن 100 لیتری پیداست,ظرفیت این مخازن حدود 100 لیتر می باشد . طول مخزن چیزی حدود 68 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است .یکی از نکات مهم در انتخاب مکان مناسب برای قرارگیری مخزن ,ارتفاع آن است . ارتفاع این مخازن با احتساب ارتفاع درب , 61 سانتی متر و بدون در نظر گرفتن درب, حدودا 50 سانتی متر می باشد .محصولات مخزن مخزن دارای نمادهای سیب سلامت, استاندارد ملی ایران , نماد اعتماد و ... می باشد , علاوه بر این,خرید مخازن افقی 100 لیتر دارای 72 ماه گارانتی تعویض می باشد .

مزایای خرید مخازن افقی 100 لیتری رادمان پلاست

مخزن افقی 100 لیتری

- اولین و مهم ترین ویژگی مثبت مخازن افقی 100 لیتر رادمان پلاست ، این است که آنها از مرغوب ترین و باکیفیت ترین متریال ها (مواد اولیه) ساخته شده اند ؛ این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه اصلی ترین و پایه ای ترین شرط کیفیت یک محصول ، به کیفیت مواد اولیه آن بر می گردد .خرید مخازن افقی 100 لیتر مخزن مخزن یک گزینه امن و مطمئن می باشد زیرا تمامی محصولات این برند, از بهترین مواد تولید شده اند .ویژگی بعدی مخزن آب افقی 100 لیتر ,عمر و ماندگاری آن هاست, در حقیقت مرغوب بودن محصولات مخزن مخزن , این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند برای مدت طولانی از مخازن استفاده کنند . به طور کلی در صورت رعایت اصول نگهداری,می توانید 10 الی 15 سال از مخازن افقی استفاده نمایید .به این ترتیب خرید مخازن افقی 100 لیتر رادمان پلاست به شما کمک می کند تا هزینه ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایید . این مخازن, به دماهای مختلف کاملا مقاوم هستند و در سرما و یا گرمای شدید آسیبی به مایعات درونشان وارد نمی شود .همانطور که احتمالا می دانید ، خرید مخازن افقی 100 لیتر برای نگهداری مایعات خوراکی بسیار مناسب می باشد ,با قرار گرفتن هواکش در بالای تانکر و همچنین وجود یک سوپاپ هوا , اجازه ی تجمع بیش از حد هوا در تانکر و یا ایجاد خلأ داده نمی شود و در نتیجه تغییری در کیفیت مواد رخ نمی دهد .

در کنار مصارف خانگی,صنایع مختلفی از جمله شیرینی پزی , پتروشیمی و ... هم می توانند به منظور نگهداری مایعات,برای خرید مخازن افقی 100 لیتر مخزن مخزن اقدام نمایند .

شرکت رادمان پلاست با سابقه ای طولانی در زمینه تولید مخزن آب پلی اتیلن , این بستر را برای مشریان خود فراهم نموده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند, محصولات را مشاهده کنند, و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهند .

در کنار تمام ویژگی های مشابه ، لازم است به تفاوت های مخازن تک لایه و اکسترود مخزن مخزن نیز اشاره کنیم تا بتوانید با دریافت اطلاعات جامع ، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید .

مخازن 100 لیتری افقی تک لایه مخزن مخزن , باید در یک محیط کم نور نگهداری شود . در صورتی که این مخازن در زیر نور آفتاب قرار بگیرند, به علت عدم توانایی در جلوگیری از عبور نور, نور خورشید به درون مخزن وارد می شود و فضایی را برای رشد جلبک ها فراهم می کند .اما تانکرهای اکسترود ، در ساختار خود رنگدانه هایی دارند که اجازه عبور هیچ گونه نوری را نمی دهند , از این جهت برای نگهداری در فضاهای سرباز و زیر نور خورشید مناسب می باشند .
تفاوت دوم مخزن تک لایه با اکسترود در مقاومت نسبت به اشعه ماوراء بنفش یا همان UV می باشد . با خرید مخازن افقی 100 لیتر اکسترود با برند مخزن مخزن ,اجازه رسیدن اشعه فرابنفش به مایعات درون مخزن را نمی دهید و می توانید به خوبی از آن مراقبت کنید .

قیمت منبع آب 100 لیتری

یکی از پرتکرارترین سوالات در بین مشتریان ، قیمت منبع آب 100 لیتری می باشد ,قبل از اینکه به طور مستقیم راجع به این موضوع صحبت کنیم ,لازم است بدانید که در خرید منبع آب , مهم تر از هر چیزی تعیین یک مخزن با کیفیت بالا و متناسب با نیازتان می باشد .شرکت رادمان پلاست به عنوان یکی از تولیدکننده های با تجربه در تولید انواع مخازن آب و پلی اتیلن , موفق به تولید طیف گسترده ای از متنوع ترین مخازن پلی اتیلن شده است , در نتیجه این امکان برای شما مشتریان عزیز مهیاست تا بتوانید مخزن مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید .همچنین از آنجایی که محصولات پلی اتیلن با برند رادمان پلاست از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند , یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد ؛ قبل از تکمیل فرایند خرید ، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران مجموعه رادمان پلاست تماس حاصل فرمایید تا بهترین اتخاب را داشته باشید .اما درباره قیمت منبع آب 100 لیتری باید گفت , این موضوع ارتباط تنگاتنگی با شرایط بازار دارد در نتیجه قیمت مخزن در نوسان می باشد . برای آگاهی از قیمت مخزن 100 لیتری می توانید به وبسایت رادمان پلاست مراجعه نمایید و یا ازطریق راه های ارتباطی که مشاهده می کنید ، با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید .

سخن پایانی

متاسفانه در سال های اخیر ، دسترسی مردم به آب آشامیدنی با چالش روبرو شده و افرادی هم با فروش مخازن پلی اتیلن تقلبی و غیربهداشتی ، سلامت مردم را به خطر انداخته اند ,اما در طرف دیگر شرکت هایی مانند مخزن مخزن با ارائه با کیفیت ترین محصولات , تلاش نموده اند تا آرامش و سلامتی را برای مردم فراهم کنند .

علاوه بر اینها ,بسیاری از صنایع که نیاز به نگهداری مایعات دارند هم گرفتار این دام شده اند و با خرید مخازن بی کیفیت, خسارات و آسیب های بسیاری بر آنان تحمیل شده است, خرید مخازن افقی 100 با برند مخزن مخزن , یک گزینه امن و سلامت می باشد که در این مطلب به طور کامل به آن پرداختیم .برای اطلاعات بیشتر در مورد م رادمان پلاست به سایت https://radmanplast.com مراجعه و یا با شماره 03153302000تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E6FJFGCM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه