شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

درباره آموزشگاه های باریستایی و قهوه ایران ، درباره مدرکی که به هنرجویان میدهند، مزیت ها و تفاوت های آن ها با هم و... خیلی تحقیق کردیم و همچنین متوجه شدیم که همه افراد با 4 هدف اصلی در دوره های آموزش باریستایی ثبت نام میکنند. پس انتخاب یک آموزشگاه باریستایی عالی اصلی ترین چالش افراد هستش. در این مقاله میخواهیم بهترین آموزشگاه قهوه ایران را معرفی کنیم.

آموزشگاه های باریستایی و قهوه ایران

  • گروه اول افرادی هستند که به واسطه آموزش باریستایی میخواهند وارد بازار کار و استخدام شوند.
  • گروه دوم افرادی هستند که میخواهند به عنوان کسب و کار کافه خودشان را راه اندازی کنند.
  • گروه سوم افرادی هستند که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند.
  • و گروه چهارم افرادی هستند که میخواهند در دوره باریستا شرکت کنند تا بتوانند تمامی آیتم های یک کافه را برای خودشان و مهمان ها و خانوادشان آماده سازی و سرو کنند.

بالغ بر 10 تا از معروف ترین آموزشگاه های باریستایی ایران را بررسی کردیم و به عنوان هنرجو و متقاضی دوره آموزش باریستا با آن ها تماس گرفتیم و درباره تعداد جلسات، مدرکی که به هنرجویان خودشان میدهند، شهریه دوره باریستا و ... با آن ها صحبت کردیم و به صورت ناشناس حضوری به 5 تا از آن ها نیز مراجعه کردیم و متوجه شدیم آکادمی کافی پارس (قهوه پارس) با اختلاف خیلی خیلی زیادی برترین آموزشگاه تخصصی قهوه ایران هستش و از نظر مزیت ها و تفاوت ها قابل مقایسه با آموزشگاه های دیگر نیستش در ادامه دلایل این موضوع را با شما به اشتراک میگذاریم. قبلش بگیم که آکادمی کافی پارس دو شعبه فعال در تهران و کرج دارد و برای هنرجویانی که از شهرهای دیگر تشریف میاورند، خوایگاه هم درنظر گرفته است.

برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، مدرک معتبر آموزش باریستا باید خیلی مهم باشد. آکادمی کافی پارس برای تمامی هنرجویان خودش مدرک سازمان فنی و حرفه ای و مدرک آکادمی کافی پارس را صادر میکند که دو زبانه و بین المللی هستش و معتبرترین مدرک باریستایی ایران و دنیا هستش و مورد پذیرش تمامی کشورهای دنیاست که 3 تا از مزیت های مهم این مدرک را نام میبریم.

  • به واسطه مدرک فنی و حرفه ای باریستایی شما میتوانید برای دریافت پروانه کسب و جواز کافه خود اقدام نمایید.
  • این مدرک به دلیل بین المللی و دو زبانه بودنش به پرونده و امور مهاجرت شما کمک شایانی میکند و مورد پذیرش سفارت خانه تمامی کشورهای دنیا هستش. همچنین بعد از مهاجرت شما در کشور مبدا در سریعترین زمان ممکن میتوانید به عنوان باریستا وارد بازار کار شوید.
  • همچنین به واسطه این مدرک میتوانید از تمامی بانک ها وام بدون بهره (وام قرض الحسنه) برای راه اندازی کافه خودتان دریافت کنید.

آکادمی کافی پارس تنها آموزشگاه قهوه ایران

آکادمی کافی پارس تنها آموزشگاه قهوه ایران هستش که کلاس های خود را به صورت نیمه خصوصی و شهریه عمومی برگزار میکند. این یعنی کلاس های کافی پارس با 1 الی 3 هنرجو برگزار میگردد. در صورتی که آموزشگاه های دیگر برای سود بیشتر کلاس های خود را با حداقل 7 الی 10 هنرجو برگزار میکنند. شخصیت های مختلف، قدرت یادگیری های مختلف، پیش زمینه های قبلی و... هنرجویان در کیفیت آموزش باریستا خیلی تاثیر گذار می باشد. هنرجویان آکادمی کافی پارس به دلیل خلوتی کلاس میتوانند با تمامی دستگاه ها و تجهیزات به مراتب خیلی زیاد کار کنند و همچنین زمان پرسش و پاسخ هنرجو و استاد بسیار زیاد هستش.

تضمین آموزش یکی دیگر از مزیت های دوره باریستا آکادمی کافی پارس هستش. این تضمین بدین معنی هستش که دوره آموزشی تا پایان فراگیری تمامی سرفصل ها توسط هنرجو و تایید خود هنرجو ادامه خواهد داشت و دوره آموزشی هر چقدر هم که زمان بیشتری نیاز داشته باشد بدون هیچ هزینه اضافه تری توسط کافی پارس ادامه خواهد داشت. ولی متاسفانه آموزشگاه های دیگر بدون توجه به هنرجو، دوره آموزشی خود را در زمان مشخص شده پایان میدهند.

تجهیزات در آموزش اهمیت به شدت زیادی دارد و باریستایی یک هنر پولسازه به شرط اینکه هنرجو با تمامی تجهیزات واقعی یک کافه کار کرده باشد و به آن ها مسلط باشد. ما برای تحقیق بیشتر با 10 تا آموزشگاه تماس گرفتیم و حضورا به 5 آموزشگاه مراجعه کردیم و متوجه شدیم با فاصله خیلی زیاد، آکادمی کافی پارس مجهزترین آموزشگاه قهوه ایران هستش. همه آموزشگاه ها نهایت یک ماشین اسپرسو خیلی قدیمی داشتند و کلاس های خود را به صورت گروه های حداقل 7 الی 10 نفره برگزار میکردند ولی کافی پارس حداقل 3 تا ماشین اسپرسو جدید و حرفه ای، تعداد زیادی آسیاب و بلندر و... داشت و کلاس های خودش را با نهایت 3 هنرجو برگزار میکرد. همین موضوع باعث میشود هنرجو با اعتماد به نفس بیشتری به یک باریستای با تجربه تبدیل شود.

 

 

آکادمی کافی پارس تضمین معرفی به بازار کار دارد. این یعنی تمامی هنرجویان آموزش باریستایی توسط کافی پارس برای استخدام به کافه های مختلف معرفی میشوند و از این بابت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

برای افرادی که با هدف راه اندازی کافه خود به دنبال آموزش هستند : خیلی مهم هستش که شما در آموزشگاهی دوره باریستا را یاد بگیرید که خود آموزشگاه هم شغلش کافه و کافه داری باشد. ما با بررسی متوجه شدیم تنها آموزشگاه قهوه ایران که دارای کافی شاپ های زنجیره ای می باشد، آکادمی کافی پارس هستش و حتی هنرجویان بعد از دوره آموزشی میتوانند یکی از شعب کافی پارس را به عنوان نمایندگی دریافت کنند و این موضوع یک فرصت خیلی عالیه.

مزیت بعدی و باورنکردنی آکادمی کافی پارس، کارت گارانتی و پشتیبانی 5 ساله ای هستش که به تمامی هنرجویان خودش میدهد که امتیازهای فوق العاده ای برای هنرجو دارد که به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم.

  • 5 سال کلاس رفع اشکال رایگان : تمامی هنرجویان کافی پارس به مدت 5 سال میتوانند از کلاس های رفع اشکال به صورت رایگان استفاده کنند. برای مثال فرض کنید شما در دوره آموزش باریستا شرکت کرده اید و بعد از چندین ماه متوجه شدید که در لته آرت مشکل و ضعف دارید. در این حالت فقط کافیه که برای رفع اشکال رایگان با آکادمی کافی پارس تماس بگیرید.
  • 5 سال شرکت در تمامی ورکشاپ ها به صورت رایگان : اگر شما هنرجو آموزشگاه قهوه پارس باشید، تا 5 سال میتوانید در تمامی ورکشاپ های تخصصی که کافی پارس برگزار میکند به صورت رایگان شرکت کنید. این در صورتی هستش که ارزش مبلغ هر کدام از ورکشاپ ها بالغ بر 5 میلیون تومان می باشد.
  • 5 سال شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات رستری به صورت رایگان : خیلی مهمه که شما به عنوان یک باریستا بدانید مراحل تهیه یک فنجان قهوه از دانه سبز و سپس برشتکاری و رستری آن تا مرحله عصاره گیری به چه صورت هستش. به همین دلیل هم آکادمی کافی پارس سالی چندین مرتبه تور بازدید از کارخانه های رستری قهوه برگزار میکند و هنرجویان خودش را به صورت رایگان در این تور ها ثبت نام میکند.

بهترین آموزشگاه قهوه ایران

تنها آموزشگاه باریستایی ایران که خودش صاحب بزرگترین کارخانه رسترسی و برشته کاری ایران به نام کارخانه قهوه پارس هستش، کافی پارس می باشد.

تنها آموزشگاه باریستایی ایران که خود کافی شاپ های زنجیره ای کافی پارس را دارا می باشد، آکادمی کافی پارس هستش.

تنها آموزشگاه باریستایی ایران که خودش وارد کننده و بازرگان دان سبز قهوه می باشد، آکادمی کافی پارس هستش.

رتبه یک آموزشگاه های باریستایی و قهوه ایران را جمع بندی کنیم :

وقتی وارد آکادمی کافی پارس میشوید و می بینید که سالیانه بالغ بر 800 الی 900 هنرجو از شهرها و راه های خیلی دور برای آموزش آکادمی کافی پارس را انتخاب میکنند متوجه میشوید که با اختلاف بهترین، معتبرترین و مجهزترین آموزشگاه قهوه ایران هستش و پیشنهاد میکنیم به غیر از آکادمی کافی پارس به هیچ عنوان آموزشگاه دیگری را برای آموزش انتخاب نکنید به دلیل اینکه پول، وقت و انرژی خود را بیهوده هدر داده اید و مجدد مجبورید برای آموزش اصولی به آکادمی کافی پارس مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Jv5saGgL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه