دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

جدیدترین هدایای تبلیغاتی 1402

6 ماه پیش ( 1402/8/2 )
 

این روزها اغلب ارگان ها و حتی شرکت های خصوصی در مناسبت های مختلف از هدایایی استفاده می کنند که نام برند مجموعه بر روی آن درج شده است. بازار فروش هدایای تبلیغاتی داغ است با فاخر گیفت همراه باشید

اگر به فکر هدیه دادن هستید درست آمده اید. فاخر گیفت افتخار این را دارد که با ارائه برترین و بهترین هدایای تبلیغاتی شما را برندسازی یاری کند. ایده آل ترین گزینه ها را می توانید در این وب سایت پیدا کنید. هدایای تبلیغاتی دسته بندی های مختلفی دارند که با توجه به مناسبت و یا بودجه می توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم جدیدترین هدیه تبلیغاتی که این روزها بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد را به شما معرفی کنیم. 

هدایای تبلیغاتی بتنی

جدیدترین هدیه های تبلیغاتی 1402 کدام است؟

ست هدیه مدیریتی

پست مدیریت یکی از پست هایی است که در صورت خرید هدیه برای آن ها می بایست نهایت دقت و سلیقه را داشته باشید. این به منزله گران خریدن نیست. شما با یک هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب نیز می توانید برای مدیران خود هدیه های شیک تهیه کنید تنها کافیست خلاقیت داشته باشید و یا اینکه در این زمینه از کسانی که تجربه کافی دارند کمک بگیرید. همین موضوع سبب شده تا پک های هدیه سازمانی یک چیز خاص و منحصر به فرد باشد. البته هدیه دادن به مدیران نباید حتما پک هدیه باشد شما می توانید با یک هدیه کوچک مدیران را جذب برند خود کنید.

ست اداری رومیزی

ست اداری رومیزی از متشکل از چوب و چرم در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با میز و دکور کسب و کار شما می باشد. ست های رومیزی کارمندی را می توان از بین پک های آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تیکه تا 13 تکه می باشد و دارای رنگ بندی هستند انتخاب کرد. ست رومیزی ارزان قیمت را می توان ازست های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی که دارای دفتر تلفن نیز می باشد انتخاب کرد.

وسایل روی میز اداری از قبیل کازیه، زیر دستی، منگنه، پانچ، جای قلم و خودکار، جای کلیپس و سوزن ته گرد، جا چسبی بزرگ و کوچک، جای کاغذ یادداشت، جای تقویم، سوزن کش، زیر دستی مدیریت، کارد پاکت نامه باز کن، ساعت رومیزی، قاب عکس رومیزی می باشد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که عموم مردم رو به سوی تجهیزات الکترونیکی داشته باشند و در طول روز بارها از آن استفاده کنند. در عین حال انتخاب هدیه تبلیغاتی نیز به این صورت است که سالیانه هدایای جدیدی که مورد استفاده مردم است به این سبد اضافه می شود. استفاده از هدیه های الکترونیکی یکی از دنیای دسته بندی هدیه های تبلیغاتی می باشد که زیر مجموعه های زیادی دارد.

فلش تبلیغاتی: این هدیه می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن باشد که چندین سال است مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین نکته در مورد انتخاب فلش تبلیغاتی این است که فلش مورد نظر دارای عمر طولانی باشد و با یک بار استفاده از کار نیفتد.

اسپیکر بلوتوث: اسپیکرهای قدرتمند، باندهای اکتیو و پسیو، میکروفن های فوق العاده، اسپیکرهای قابل حمل بی نظیر، تنها بخشی از این نوع اسپیکرها می باشد. کافیست مقداری قیمت محصول را چشم پوشی کنید تا برترین اسپیکر کامل قرن را در دستان خود حس کنید.

موش تبلیغاتی: امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

فروش انواع هدایای تبلیغاتی در فاخر گیفت

هدیه تبلیغاتی بتنی

نام این نوع هدیه را شاید کمتر شنیده باشید اما قطعا نمونه های آن را هر جا که ببینید برای شما جذاب است. هدیه های کوچک و شیک که از بتن ساخته می شوند که هم نماد دکوری را دارند و هم اینکه کاربردی می باشند. هدیه تبلیغاتی بتنی به تازگی وارد بازار شده است و متنوع ترین انواع آن را می توانید در فاخر گیفت مشاهده کنید.

هدیه های تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند. هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا دارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای تبلیغاتی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید، نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

هدایای تبلیغاتی اگر نتوانند با مخاطبین ارتباط بگیرند، برای آنها احساس جدید بودن همراه با خلاقیت ایجاد ‏کند تأثیرگذار نخواهند بود. اما به یک نکته توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی خلاقانه لزوما نباید در نوع ‏خود جدید باشند بلکه شما می توانید از همان کادو تبلیغاتی مرسوم و رایج ولی با طراحی خلاقانه استفاده کنید. ‏این مورد دقیقا همان تفاوت بین یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه با هدیه تبلیغاتی خاص است.‏

شما می توانید برای خرید کالاهای تبلیغاتی خلاقانه، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید و مرحله طراحی ‏گرافیکی را به ما واگذار کنید. ما به کمک مهارت و تجربه بالای تیم گرافیست و طراح خود، شناخت مخاطبین ‏شما و نیازمندی هایی که احساس می کنید بهترین و خلاقانه ترین طرح های گرافیکی را برای شما خواهیم زد. ‏بنابراین با صرف هزینه ای معقول می توانید هدایا و محصولات تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید.

هدیه های تبلیغاتی جدید

صاحبان کسب و کارها همیشه تلاش می کنند تا بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را برای مناسبت های ‏مختلف مثل نمایشگاه ها، همایش ها، سمینارها، جشنواره های مختلف و غیره استفاده کنند. استفاده از هدایای ‏تبلیغاتی جدید اولین و بزرگترین مزیت آن این است که به مخاطب شما نشان می دهد به سلیقه نسل امروزی ‏اهمیت می دهید و همیشه سعی دارید همگام با نیاز و خواسته های مشتریان خود جلو بروید.‏

علاوه بر این وقتی از هدایای تبلیغاتی جدید استفاده می کنید از رقبای خود پیشی گرفته و خود را متمایز نشان ‏خواهید داد. وقتی صحبت از لیست هدایای تبلیغاتی می شود در ذهن همه ما یکسری لوازم و محصولات تبلیغاتی ‏شکل می گیرند اما بد نیست بدانید که کالاهای جدید تبلیغاتی کاملا متفاوت هستند. برخی از کادوهای تبلیغاتی ‏جدید که حتی برای سطوح مدیریتی هم قابل استفاده هستند عبارتند از:

  • ست های مدیریتی جدید
  • لوح و تندیس
  • صنایع دستی
  • دفترچه یادداشت
  • ساعت تبلیغاتی مچی
  • محصولات طلاکوب

خاص ترین هدایا را از فاخر گیفت بخرید

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی خاص می شود طبیعتا منظور شما هدایایی هستند که ایده های جدید دارند و ‏در صورتی که رقبا بخواهند از آن استفاده کنند ایده تکراری شده و همه مشتریان آن را با نام برند و لوگو شما ‏می شناسند. قطعا شما هم می خواهید که با چاپ و خرید وسایل تبلیغاتی خاص خودتان را از رقبا متمایز کنید. ‏اما سوال اینجاست که کدام یک از لوازم تبلیغاتی خاص هستند و می توانند شما را از رقبا جدا کنند.

تنها کافیست سری به وب سایت فاخر گیفت بزنید تا با دنیای خاص ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید. فاخر گیفت یکی بهترین شرکت ها برای سفارش هدیه های تبلیغاتی می باشد که همیشه اولین ها را به شما معرفی می کند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09125373413 تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xPsA2Y9u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه