چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رشد بسترهای آنلاین و تمرکز کمپانی های توسعه دهنده ابزارهای هوشمند بر ارائه خدمات نوین، باعث شده است تا طیف متنوعی از امکانات و برنامه ها در اختیار کاربران قرار گیرند. شرکت های Apple و Valve پلتفرم های مجزایی را برای بهره مندی کاربران از خدمات سرویس های آنلاین به وجود آورده اند.

خرید گیفت کارت استیم والت و آیتونز ارزان از سایت خرید گیفت کارت آی گیم

 

بر همین اساس کاربران گوشی های آیفون و گیمرهای حرفه ای برای خرید اپلیکیشن ها و بازی های آنلاین در پلتفرم های آیتونز و استیم باید گیفت کارت های این پلتفرم ها را خریداری کنند. گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت استیم با حذف محدودیت های موجود برای کاربران، متنوع ترین امکانات را به آن ها عرضه می کنند.

نقش گیفت کارت آیتونز و استیم در فناوری های هوشمند

اگر از جمله افراد علاقه مند به بسترهای آنلاین و ارتباطات هوشمند هستید، با امکانات گیفت کارت آیتونز و استیم آشنایی دارید. این کارت ها به عنوان والت هایی معتبر برای خرید انواع امکانات گوشی های آیفون و بازی های آنلاین در بستر استیم، تجربه ای از امنیت و نوآوری را به کاربران ارائه می دهند. اگر قصد خرید گیفت کارت اپل آیتونز ارزان و قانونی می توانید به این آدرس (https://igame.ir/giftcard/6412/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%af%db%8c%d9%81%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%b2/) مراجعه کنید.

درگاه پرداخت قانونی و تضمین اصالت گیفت کارت، پشتیبانی آنلاین و تلفنی، سبب شده است بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند iOS برای خرید گیفت کارت آیتونز و گیمرهای پلتفرم استیم برای خرید گیفت کارت استیم والت، سایت معتبر آی گیم را انتخاب کنند.

با گیفت کارت استیم نگران خرید بازی های جدید نباشید

یکی دیگر از بسترهای آنلاین محبوب در دنیای فناوری های نوین، پلتفرم استیم است. این پلتفرم به گیمرها اجازه اجرای بازی ها به صورت آنلاین را بر روی دستگاه های خود می دهد. با امکانات پلتفرم استیم، گیمرها می توانند بازی را پس از خرید بر روی کلود خود منتقل کنند یا نظرات خود را درباره بازی ها با دیگران به اشتراک بگذارند.

شارژ استیم والت با خرید گیفت کارت استیم

 

گیفت کارت های استیم یا دارای هایی اعتباری استیم یکی از بهترین راهکارها برای خرید بازی های این پلتفرم به ویژه برای گیمرهای ایرانی هستند. این کارت اعتباری بهترین و ساده ترین شیوه برای افزایش اعتبار حساب کاربری استیم برای خرید بازی های این پلتفرم و انجام بازی های آنلاین به شمار می آید.

طرفداران پلتفرم استیم می توانند با خرید گیفت کارت استیم، اعتبار استیم والت را افزایش داده و بازی ها و آیتم های درون بازی استیم را خریداری کرد.استیم گیفت کلیدی است که به شما امکان دسترسی به دنیایی از امکانات فوق العاده برای گیمرها را می دهد.

مزایای خرید گیفت کارت استیم برای گیمرها

گیفت کارت استیم با برداشتن تمام محدویت های جغرافیایی موجود، امکان بهره مندی تمام گیمرهای سراسر جهان از بازی های آنلاین را به وجود می آورد. این دارایی کاربردی شبیه به پول دارد که گیمرها با استفاده از آن می توانند بازی های خود را به روز کرده یا نرم افزارهای مورد نیازشان را کاملا خودکار دریافت کنند.

مهم ترین مزایای خرید گیفت کارت استیم برای گیمرها عبارت اند از:

  • یکی از روش های مقرون به صرفه برای خرید انواع بازی های استیم
  • بدون نیاز به اکانت پی پال یا مسترکارت برای شارژ والت
  • امکان خرید، ثبت سفارش و بهره مندی از امکانات بازی های داخل پلتفرم استیم با واحد پول کشور گیمرها
  • خرید بازی با استفاده از استیم گیفت
  • دسترسی به متنوع ترین بازی ها
  • ذخیره بازی ها بر روی فضای ابری (Cloud)
  • دریافت خودکار به روزرسانی بازی ها بر روی حساب کاربری استیم
  • خرید امکانات ویژه بازی ها از فروشگاه Steam workshop
  • ارتباط با گیمرهای دیگر در سراسر دنیا در شبکه مجازی استیم
  • بهره مندی از امکانات تعبیه شده بر روی دستگاه های  PC – Mobile – TV – Linux
  • امکان تبدیل حساب کاربری به کیف پول استیم برای پرداخت های درون برنامه ای

گیفت کارت آیتونز؛ کلید استفاده از امکانات گوشی های آیفون

شرکت اپل متناسب با پلتفرم های طراحی شده سه نوع گیفت کارت را برای کاربران در نظر گرفته است که در میان آن ها گیفت کارت آیتونز (iTunes) بهترین دارایی برای خرید امکانات و محصولات شرکت اپل به شمار می آید. این گیفت کارت فقط بر روی نرم افزار آیتونز قابل استفاده می باشد. کاربران سیستم عامل iOS برای بهره مندی از امکانات این پلتفرم باید با کمک اپل آیدی یک حساب کاربری واقعی ایجاد کنند.

گیفت کارت آیتونز با رویکرد اختصاصی برای خرید محصولات مجازی و دانلودی، بهترین دارایی برای استفاده از اپلیکیشن ها، بازی ها، فیلم ها، کتاب های صوتی و نرم افزارها است. کاربران اپل با شارژ این گیفت کارت می توانند در نقاط مختلف دنیا از خدمات متنوع دستگاه های هوشمند آیفون بهره مند شوند.

کاربران اپل می توانند با خرید گیفت کارت آیتونز، به بهترین برنامه ها و بازی های اپل استور دست یابند. خرید گیفت کارت اپل استور بهترین گزینه برای دارندگان دستگاه IOS است. با خرید گیفت کارت اپل به بازی ها و برنامه های مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

کاربردهای گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز به عنوان یک اعتبار ارزی، پولی است که برای خرید آیتم های مختلف بازی ها، اپلیکیشن های غیر رایگان، تهیه دایموند و جم و دارایی های بازی ها، خرید حجم آی کلود و ... به کار می رود. این گیفت کارت با طراحی منحصربه فرد و با برخورداری از کدهای مخصوص، امکان شارژ سریع در اپل آیدی را برای کاربران به وجود می آورد.

دانلود بازی های ایفون با خرید گیفت کارت اپل

 

بر همین اساس مهم ترین ویژگی های گیفت کارت آیتونز عبارت اند از:

  • قابل استفاده برای خریدهای مجازی و آنلاین
  • دارا بودن قابلیت هدیه دادن به کاربران دیگر
  • بدون انقضا و قابل استفاده تا زمان اتمام شارژ
  • عدم امکان استفاده از گیفت کارت های مربوط به هر کشور در حساب های کاربری کشورهای دیگر
  • امکان دسترسی به برترین فروشگاه های آیتونز دنیا با گیفت کارت های آمریکا، انگلستان، استرالیا و کانادا
  • استفاده آسان و بدون پیچیدگی

برای خرید گیفت کارت آیتونز و استیم از فروشگاه ارزان و فوری

با توجه به تحریم بودن کاربران ایرانی توسط کمپانی های اپل و Valve کاربران اپلیکیشن iTunes و گیمرها، برای خرید امکانات موجود در این پلتفرم ها باید از خدمات مجموعه های معتبر استفاده کنند. سایت igame معتبرترین سایت خرید گیفت کارت ارزان و خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای تمام پلتفرم ها و خرید انواع گیفت کارت ها را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

آی گیم، سایت رسمی خرید گیفت کارت آیتونز و استیم ارزان

سایت معتبر آی گیم به عنوان یکی از مطمئن ترین مراجع رسمی فروش انواع گیفت کارت ، اکانت پرمیوم و خرید درون بازی شناخته می شود، در صورتی که قصد خرید گیفت کارت آیتونز یا گیفت کارت استیم ارزان دارید، می توانید به وبسایت اینماددار آی گیم مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آی گیم (igame.ir) به عنوان یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت های بازی پرفروش شامل گیفت کارت استیم، گیفت کارت آیتونز و... ، در ایران موانع را برای شما هموار کرده و بدون نیاز به راهکارهای پرداختی چالش زا، این خدمت را در کمترین زمان ممکن همراه با پشتیبانی آنلاین و تلفنی برای شما انجام می دهد. علاوه بر این، شما می توانید در جشنواره پاییزه آی گیم، از تاریخ 15 آبان ماه الی 15 آذر ماه، با تخفیفات بیشتری خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار دنیای گیم و تخفیفات آی گیم از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

اینستاگرام: igameir

تلگرام: @igameir_official

آدرس: بلوار دکتر شریعتی، بن بست 1/9 ، ساختمان دیاموند، واحد 701

شماره تماس: 02191005060

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/itTAuhUC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه