چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ورق استنلس استیل ۳۱۶ نوعی فولاد ضد زنگ است که شامل ترکیباتی چون کروم، نیکل و مولیبدن می باشد. این فولاد محبوب، به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، حرارت و سایش در بسیاری از صنایع مانند صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و پزشکی استفاده می شود. همچنین ورق استنلس استیل ۳۱۶ دارای خواص مکانیکی بالا و قابلیت جوشکاری و پردازش نیز می باشد. به همین دلیل تقاضا برای خرید این محصول کاربردی در بازار ایران بسیار زیاد است. ما نیز در این مطلب به راهنمای خرید استیل 316 می پردازیم تا شما خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه کنید. پس با ما همراه شوید.

ورق استیل 316

ویژگی ها و خواص ورق استنلس استیل 316

ورق استنلس استیل 316 یکی از محبوب ترین ورق های استنلس استیل است که برای مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. برخی از ویژگی ها و خواص این ورق عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی به خصوص در برابر اسیدها و نمک های آب دریا
  • مقاومت در برابر حرارت و عملکرد مطلوب در دماهای بالا
  • قابلیت جوشکاری و اتصال راحت با سایر قطعات
  • ظاهر زیبا و جذاب برای کاربرد در طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی ترکیبی شیمیایی و الکتریکی
  • مقاومت بالا در برابر تنش های مکانیکی 

تقاضای خرید استیل 316 در صنایع مختلف

ورق استنلس استیل 316 در صنایع شیمیایی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسیداسیون، کاربرد زیادی دارد. این ورق ها در تجهیزاتی مانند مبدل های حرارتی، تجهیزات پالایشگاهی، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات پتروشیمی و... استفاده می شود.

صنایع دریایی نیز به ورق استنلس استیل 316 وابسته است زیرا این ورق ها در محیط های شور و دریایی زنگ نمی زند و در ساخت قطعاتی مانند تجهیزات ناوبری، تجهیزات پایه ای، تجهیزات نجات و تجهیزات پالایشگاهی استفاده می شود. 

بطور کلی استیل ۳۱۶ یکی از مقاوم ترین و محبوب ترین فولادهای مصرفی در صنایع گوناگون از جمله صنایع خودروسازی، هوافضا، پزشکی و غیره می باشد، ورق استیل 316 شهر استیل با کیفیت بالا و ارائه ضمانت صحت آلیاژ و مناسب ترین قیمت در بازار، گزینه مناسبی برای پروژه های شماست. در ادامه مطلب به 10 نکته مهم برای خرید مطمئن و به صرفه این محصول اشاره می کنیم.

پس در هر صنعتی که فعالیت می کنید تا پایان مطلب با ما بمانید!

1.استیل316 را از تأمین کنندگان معتبر بخرید

تأمین کنندگان بزرگ و معتبر سعی می کنند از مواد باکیفیت بالا برای تولید استنلس استیل استفاده می کنند و فرآیند تولید را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فن آوری های مدرن انجام دهند. به همین دلیل محصولاتی که از این تأمین کنندگان خریداری می شوند، کیفیت بالایی دارند.

2. با فرمول محاسبه وزن ورق استیل آشنا شوید

جرم مخصوص استیل معمولاً بین 7.85 تا 8.05 کیلوگرم بر متر مکعب است. برای محاسبه وزن ورق استیل، ابتدا باید طول، عرض و ضخامت ورق را به متر تبدیل کنید. سپس از فرمول زیر استفاده کنید تا وزن ورق را به دست بیاورید.

وزن ورق استیل (کیلوگرم) = طول (متر) × عرض (متر) × ضخامت (میلی متر) × جرم مخصوص استیل (کیلوگرم بر متر مکعب)

3. تنوع محصولات

استیل ۳۱۶ در سایزهای مختلفی تولید می شود و شما می توانید سایز مناسب برای نیازهای خاص پروژه خود را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال اندازه 1000 در 2000، 1250 در 2500، 1500 در 3000، 1500 در 6000 ازابعاد استاندارد استیل 316 هستند. ضخامت این ورق ها نیز از 0.2 تا 40 میلیمتر متغیر ست.

خرید ورق استیل 316

فروشگاه هایی که تنوع کافی در محصولات ندارند به شما خرید ورق هایی با سایزنامناسب را تحمیل می کنند که باعث ایجاد هزینه های اضافی برای شما می شود. به علاوه تنوع در سایزهای مختلف به شما امکان می دهد تا بهترین قیمت را برای سایز مورد نظر خود پیدا کنید. در حال حاضر دو گرید 316 وL316 بسیارپر مصرف هستند و جوش پذیری مطلوبی دارند.

4. صرفه جویی در هزینه ها با قیمت رقابتی استیل 316 

قبل از خرید استیل316 حتما قیمت ها را استعلا م و با هم مقایسه کنید. شرکت های معتبر ساخت استیل به دلیل حجم بالای تولید، قیمت های رقابتی و به صرفه تری را ارائه می دهند. بنابراین می توانید محصولات با کیفیت بالا را از این مراکز با قیمت مناسب خریداری کنید.

5.امنیت خرید خود را بالا ببرید

خرید استیل316 از واردکنندگان اصلی و معتبر، امنیت خرید شما را بالا می برد. زیرا این شرکت ها معمولاً از تولیدکنندگان جهانی بصورت مستقیم خرید و در نتیجه، کیفیت و اصالت محصولات خود را به راحتی تضمین می کنند. از طرفی این شرکت ها برای امنیت خرید مشتریان خود، محصولاتی سازگار با گواهینامه های معتبر و استانداردهای بین المللی ارائه می دهند.

6.خدمات سفارشی برش استیل 316

برخی شرکت های فروش استیل، خدمات تولید و برش قطعات استیل را نیز بصورت سفارشی ارائه می دهند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، قطعات استیل را با دقت بالا بر حسب نیاز مشتری آماده می کنند. بنابراین شما می توانید رول ورق استیل 316 را باعرض استاندارد و درطول های دلخواه سفارش دهید.

7.خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید

 اگر می خواهید از خدمات پس از فروش از جمله خدمات فنی، تحویل سریع قطعات و خدمات پشتیبانی فنی، تعمیر و نگهداری و... بهره مند شوید حتما درباره این موضوع از تامین کنندگان سوال بپرسید. این نوع خدمات به شما کمک می کند تا بدون دغدغه، بیشترین عملکرد را از استیل 316 در پروژه خود انتظار داشته باشید.

قیمت ورق استیل

8. عواملی که قیمت ورق استیل را تعیین می کند

قیمت ورق استیل 316 ثابت نیست و تحت تأثیر عوامل متعددی قراردارد. قیمت این محصول در درجه اول به طور مستقیم با قیمت فلزات اولیه مانند آهن، کربن، نیکل و غیره مرتبط است. هزینه های تولید، میزان تقاضا و عرضه، شرایط بازار، تحریم های اقتصادی، تغییرات قوانین تجاری و سیاسی، تحولات اقتصادی و غیره نیز قیمت استیل 316 را دچار نوسان می کند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه براورد نسبتا دقیقی از هزینه خرید این ورق ها داشته باشید طول، اندازه، ضخامت، وزن و سایر فاکتورها را بر اساس نیازهای پروژه خود محاسبه کنید.

9. استیل تست شده بخرید.

شرکت های فروش استیل معمولاً خدمات آزمایش و تست مواد را نیز ارائه می دهند. این خدمات شامل آزمایش های فیزیکی و شیمیایی مانند تست کشش، تست ضربه، تست خمش و تست تراکم می شود.


10. اهمیت مشاوره با کارشناسان فنی قبل از خرید استیل 316

خرید مطمئن استیل یکی از تصمیمات مهمی است که بر کیفیت پروژه شما تاثیر زیادی دارد. کارشناسان فنی می توانند در انتخاب استیل مناسب براساس نوع پروژه به شما کمک کنند و آگاهی شما را در مورد ویژگی های مختلف محصولات خود مانند مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت جوشکاری، قابلیت شکل دهی و غیره کامل کنند. علاوه بر اینکه مشاوره در زمینه خرید استیل316 روش های نگهداری و تعمیر استیل را نیز برای شما راحت تر می کند. 

سخن پایانی

استنلس استیل یکی از مقاوم ترین و پایدارترین فلزات است که برای ساخت و تولید محصولات مختلف استفاده می شود. با این حال تولیدکنندگان مختلف، استنلس استیل را با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می کنند. بنابراین خرید محصولاتی چون استیل 316 با گارانتی و ضمانت تولید کننده اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول به فروشگاه شهراستیل سر بزنید تا از کیفیت بالای محصولات اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود هر گونه مشکل یا نقص، به راحتی بتوانید از خدمات پس از فروش شهراستیل بهره مند شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/l0IZ5gXF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه