جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کمربند پلاتینر(PLATINER) دست آورد به روزترین تکنولوژی جهان پزشکی است که راهی آسان برای درمان انواع کمردرد گشوده است. با توجه به گستردگی مشکلات مربوط به کمر و ستون فقرات، درمان های مختلفی نیز برای این موارد وجود دارد. یکی از این راه های متداول، عمل جراحی است. اما همان طور که می دانید عمل جراحی خطرات و چالش های فراوانی را در پی خواهد داشت. اما با ظهور تکنولوژی های نوین در عرصه پزشکی، ابزارهایی برای درمان آسان و غیر تهاجمی دردهای کمر در دسترس بیماران قرار گرفته است. در این مقاله یکی از به روزترین محصولات شرکت آلمانی و معتبر زایسترونیک را بررسی می کنیم. شما در این گزارش برگرفته شده از سایت زاپیاشاپ با نحوه اثر گذاری کمربند پلاتینر آشنا می شوید.

کمربند پلاتینر با سه تکنولوژی، به سرعت گوی سبقت را از کمربندهای طبی دیگر ربود. این سه تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared) و کِلاک پالس (Pulse Clock) هستند که در کاهش درد و درمان انواع کمر درد موثرند. در این مقاله با کمربند پلاتینر بیشتر آشنا خواهید شد و اطلاعات کاملی درباره مزایا، عوارض و نحوه خرید آن به دست خواهید آورد.

کمربند پلاتینر اصل، موثر تر از همه کمربندهای طبی

استفاده از تکنولوژی، همیشه را ه های تازه ای پیش پای بشر می گذارد. استفاده از دانش در ساخت کمربند پلاتینر وجه تمایز و علت اثربخشی این کمربند است. UIC علامت اختصاری این سه تکنولوژی یعنی اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared) و کِلاک پالس (Pulse Clock) است.

خرید کمربند پلاتینر اصل آلمان با کد رجیستری

نحوه عملکرد تکنولوژی های به کار رفته در کمربند پلاتینر اصل

اولتراسوند جریان خون را افزایش می دهد

اولتراسوند در صنعت پزشکی و فیزیوتراپی بسیار کاربرد دارد. اثرات مفید اولتراسوند سبب می شود تا جزو بی خطرترین فناوری های درمانی به شمار آید وکاربرد گسترده ای پیدا کند. پلاتینر با اثر گذاری بر عصب ها درد را کاهش می دهد و همچنین به بهبود گردش خون نیز کمک خواهد کرد.

کمربند پلاتینر، در مدت کوتاهی آثار خود را نشان می دهد و زندگی فرد به جریان عادی بازخواهد گشت. در این حالت فرد می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه خود بپردازد. این فناوربا تسکین درد، بهبود دامنه حرکتی و بهبود کیفیت زندگی و فعال شدن بیمارانتظارات فرد مبتلا به کمر درد را برآورده خواهند کرد.

امواج انفرارد کمربند پلاتینر (PLATINER) و چگونگی کاستن از درد و درمان درد کمر

انفرارد یا امواج مادون قرمز باعث تحریک سلول های آسیب دیده می شوند. به این ترتیب این سلول ها ترمیم خود را اغاز می کنند و روند گردش خون افزایش می یابد.

فعال شدن تکنولوژی امواج مادون قرمز دمای سلولی را افزایش خواهد داد. این دما تا عمیق ترین بخش های بافت ها و عضلات نفوذ می کنند که در نتیجه سرعت گردش خون در ناحیه مورد نظر افزایش می یابد. این افزایش گردش خون سبب می شود اکسیژن رسانی سرعت یابد و در پی آن انتقال مواد مغذی به بافت ها راحت تر انجام شود. تسکین درد به دلیل افزایش دمای سلولی، افزایش گردش خون، اکسیژن رسانی و تغذیه با مواد مغذی صورت می گیرد. نرم شدن و رفع گرفتگی های عضلانی هم به دلیل افزایش دما وبهبود دامنه حرکتی مفاصل از کارکردهای مهم اینفرارد به شمار می روند.

نقش آرامش بخش کلاک پالس در کمربند uic پلاتینر

کلاک پالس را از جدیدترین تکنولوژی های فیزیوتراپی می دانند که برای انواع دردها و آسیب های عضلانی کاربرد دارد. این تکنولوژی با ارسال پالس های الکتریکی ظریف باعث ایجاد ماساژ ریزی در عضلات می شود. رفع اسپاسم های عضلانی شدید، ایجاد حس آرامش در عضلات و بافت های کمر از کارکردهای این فناوری است. همچنین این تکنولوژی سبب تسکین درد و بهبود دامنه حرکتی عضلات و مفاصل خواهد شد.

کمربند پلاتینر (PLATINER) درمانگر انواع دردهای ناحیه کمر

تکنولوژی uic کمربند پلاتینر به گونه ای است که شما می توانید برای بسیاری از دردهای کمرتانت از آن استفاده کنید. همچنین استفاده طولانی مدت از Platiner تاثیر بسیار خوبی بر تسکین کمردرد ناشی از شرایط مختلف دارد.

دردهایی که با پلاتینر درمان می شود

دردهای کمر هرکدام عللی دارند که برای درمان این دردها باید علت را دانست. اما فارغ از این، کمربند پلاتینر به شکل کاملا موثر تمام دردهای کمر را ازبین می برد. برخی بیماری ها که با این کمربند درمان می شوند عبارتند از:

  • تنگی کانال نخاعی
  • دردهای ناشی از انواع آرتروز در کمر
  • مشکلات دیسک کمر
  • دردها و گرفتگی های ناشی از سیاتیک
  • گرفتگی های عضلانی شدید در کمر به دلیل فعالیت سنگین و وضعیت بد بدن
  • رگ به رگ شدن، گرفتگی عضلانی و اسپاسم های شدید
  • ضربه ، تصادف و فشار در ناحیه کمر
  • دردهای ناشی از اسکولیوز و کجی ستون فقرات
  • درمان کمردردهای مزمن و مقطعی
  • دردهای ناشی از شکستگی های بد استخوانی
  • درمان مفاصل یخ زده
  • دردهای ناشی از جراحی کمر
  • بیماری های خاص مانند اسپوندیلیت آنکیلوزانیا و فیبرومیالژیا

پلاتینر کمربند کارآمد؛ بهترین راه حل برای درمان کمردرد

شاید تصور کنید که به سبب تکنولوژی های جدید کمربند پلاتینر، کار با این کمربند دشوار باشد. طراحان این کمربند، تمامی این امکانات را در لایه هایی از الیاف ضدتعریق جای داده اند. در نهایت محصولی را طراحی کرده اند که استفاده از آن بسیار آسان است. تنها باید دو زائده چسبی را متصل کرد و یک آداپتور را به برق زد. به همین دلیل پلاتینر را به ساده ترین صورت ممکن طراحی کرده اند تا افراد کم توان نیز به تنهایی از آن استفاده کنند. هرروز 45 تا 60 دقیقه به صورت خوابیده بایستی از این کمربند استفاده کرد.

کمربند پلاتینر آلمانی و اثرگذارتر از هر کمربند طبی

از دیگر ویژگی های مثبت و قابل توجه این کمربند باید به اثر بخشی زودهنگام آن اشاره کرد. به گونه ای پس از دو تا سه هفته استفاده روزانه از این کمربند، نتایج ان نمایان خواهد شد. فقط کافی است هرروز 45 تا 60 دقیقه در حالت استراحت از کمربند پلاتینر استفاده کنید و از نتایج آن غافلگیر شوید

راهنمای خرید پلاتینر اصل آلمان با کد رجیستری

 هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین، بی شک یکی از مهمترین موارد، اطمینان یافتن از اصالت کالاست؛ چرا که روز به روز بر تعداد فروشگاه های آنلاین در فضای وب افزوده می شود. فروشگاه هایی که اجناس گوناگون را با تبلیغات رنگ و لعاب دار به شما عرضه می کنند؛ بی آنکه شما از اصل بودن کالای دریافتی مطمئن باشید. این موضوع این روزها در مورد فروش تقلبی کمربند پلاتینر در فروشگاه های آنلاین رواج یافته است. برای سهولت در تشخیص کمربند پلاتینر اصل، نمایندگی های معتبر فروش کمربند پلاتینر، کد دوازده رقمی بررسی اصالت کالا را به همراه کمربند پلاتینر در اختیارتان می گذارند. به این ترتیب مشاهده کارت رجیستری به همراه کالا، مطمئن ترین راه شناخت کمربند اصلی به شمار می رود. کد رجیستری، تنها نشانه اصالت کالاست که خیال شما را از خریدتان راحت خواهد کرد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که کمربند پلاتینر را از فروشگاه معتبر و نمایندگی رسمی خریده اید والبته از تخفیف ویژه خرید نیز بهره مند شوید. در غیر این صورت کالایی غیر اصل به دستتان رسیده است که بی شک عواقب نا خوشایندی نیز در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LFXCHALW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه