شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر تجارت شما در اینترنت نباشد، تجارت شما از بین خواهد رفت!!! این گفته بیل گیتس موسس مایکروسافت می باشد. کسی که خود از سن 43 سالگی ثروتمند ترین فرد جهان شده است. حال لازم است بدانید چرا باید سایت داشته باشیم؟ و با مهمترین دلایل برای طراحی وب سایت آشنا شویم.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

بگذارید از وب سایت یک تعریفی کلی داشته باشیم. وب سایت در عمل یک کارمند 24 ساعته، با تمامی قابلیت هایی است که فروشندگان، بازاریابان و منشیان هر کسب و کار دارند، است. شما می توانید در وب سایت خود از محصولات تا خدمات و هر آنچه که برای ارائه به آن نیاز دارید را درج و به نمایش بگذارید.

بسیاری از افرادی که از وب سایت استفاده نمیکنند بر این تصوراند که، ما کسب و کار خود را در فضای حقیقی پیش میبریم و احتیاجی به داشتن وب سایت نخواهیم داشت. در آینده بدون فعالیت در فضای مجازی به گسترش فضای کاری خود خواهیم پرداخت و از این قبیل گفته ها.

اما طبق آمار رسمی خبرگزاری ایرنا، رشد ۲۸۴ درصدی خریدهای اینترنتی پس از شیوع کرونا به وجود آمد و نیاز مبرهن کسب و کارها، خدمات و دیگر شرکت ها به طراحی وب سایت آشکار شد. اما برای درک بهتر این موضوع بیاید به شناخت 3 دلیل بسیار مهم برای طراحی وب سایت بپردازیم:

  • نداشتن مشتری برای کسب و کار و بیزینس
  • داشتن مشتری زیاد در فعالیت خود
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی که موثر بوده

هر کدام از این دلایل توضیحاتی دارد که در ادامه همین مطلب به آن خواهیم پرداخت.

دلیل اول نیاز به طراحی سایت: نداشتن مشتری

دلیل اصلی نداشتن فروش دیده نشدن آن چیزی است که شما میخواهید به مشتری خود نمایش دهید. بر فرض مثال کسب و کار شما زمانی رونق میگیرد که بتوانید یکی از اجناس خود را به 100 مشتری نشان داده و از آن صد نفر 5 فروش داشته باشید.

با طراحی سایت، خود شما میتوانید در بستری که گوگل فراهم نموده است محصولات، خدمات و اجناستان را به راحتی به فروش برسانید. تنها کافیست بعد از طراحی وب سایت، به سئو آن اهمیت داده و به آن نگاهی میان مدت تا بلند مدت داشته باشید.

شما عزیزان می توانید اسکرین شات گوگل سرچ کنسول یکی از استارت آپ های سئو شده توسط “وبتریکس تیم” را با شروع 10 کلیک در سایت، تا به 4 هزار کلیک در روز را در تصویر زیر مشاهده نمایید. ایمپرشن و یا میزان نمایش محتوای وب سایت مورد نظر توسط گوگل در یک سال گذشته بالای 4 میلیون بوده و این نتیجه صبر و تلاش مستمر در این راه می باشد که نزدیک 0.5 میلیون کلیک در این سایت به دست آمده است.

گوگل سرچ کنسول

شک نداشته باشید، در صورتی که شما کار رو به دست کاردان بسپارید و طبق الگوریتم های گوگل پیش بروید، او با وب سایت شما به عدالت تمام برخورد خواهد کرد و شما را به کاربران زیادی که در فضای اینترنتی کشور به دنبال ارائه تان هستند نمایش خواهد داد.

دلیل دوم نیاز به داشتن وب سایت: مشتری زیاد

بسیاری از کسب و کارها به دلیل داشتن مشتری فراوان نمی توانند مدیریت درستی بر مشتریان و زمان خود داشته باشند. در صورتی که وب سایت جایگزین سبک قدیمی شود، تمامی خدمات میتواند از طریق سایت و به بهترین حالت ممکن انجام شود.

حال اگر به دنبال آن هستید که بسیاری از مشکلات خود را بر دوش کسی بگذارید که دیگر زمان شما را نگیرد، بیایید تصور کنیم یک نیرو استخدام کرده اید که یکجا برای شما تمامی خدمات، توضیحات، معرفی محصولات یا خدمات به مشتریان و دریافت تمامی اطلاعات خریداران شما را با کمترین هزینه ممکن انجام میدهد.

وبتریکس تیم

در این بخش برخی از مزیت های طراحی وب سایت برای کسب و کارتان را بر شماریم:

  • مدیریت آنی تمامی مشتریان فروشگاه در فضای وب
  • یک محتوای کامل برای محصول، خدمات و نمایش هزار باره آن به مشتریان
  • فرم تماس برای مدیریت بهتر و ایجاد باشگاه مشتریان خود
  • حسابداری تمامی محصولات فروشگاه و کسب و کار
  • مدیریت انبار محصولات و اجناس
  • و چندین مزیت فوق العاده دیگر....

در این حالت شما میتوانید مدیریت بهتری بر کسب و کار خود داشته و راندمان کاری را افزایش دهید. بی شک با افزایش راندمان شما درآمد شما نیز افزایش خواهد داشت. با علم بر این موضوع که سئو و تولید محتوا در وب سایت های فرشگاهی خود نتیجه بسیار مطلوبی را برای شما خواهد داشت.

با این توضیح که وب سایتتان برای شما به عنوان یک سرمایه گذاری میان مدت تا بلند مدت می تواند به کسب و کار شما شخصیت بزرگی داده و ارزش مالی و معنوی فراوانی را در فضای اینترنتی به وجود آورد.

دلیل سوم نیاز به وب سایت: فروش در شبکه های اجتماعی

برترین فروشندگان شبکه های اجتماعی وب سایت دارند. علت این موضوع چیست؟ آیا در شبکه اجتماعی فعالیت نکنیم؟ اگر وب سایت نداشته باشیم چه چیزی را از دست میدهیم؟؟ و بسیاری از سوالاتای که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

این که آیا در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشیم کاملا اشتباه است. در عمل شما باید در شبکه های اجتماعی محبوب در ایران فعالیت داشته باشید، با توجه به این مورد که از همان توان تولید محتوایی خود برای بسترهای بزرگی مثل گوگل استفاده ببرید.

فروش در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی شبیه به اینستاگرام و تلگرام در ایران بسیار محبوب و پر مخاطب است اما تصور کنید به علت عدم رعایت قوانین کشورمان اگر دسترسی شما را به مشتریانتان قطع کنند چه اتفاقی می افتد؟

حال اگر شما تمام محتوای خود را در وب سایتتان داشته و آنها را سئو میکردید عملا مخاطبان خود را به سمت شبکه های اجتماعی جایگزین و بستر فروش دائمی در ایران، که وب سایت است میبردید.

راه حلی برای تمام نیازهای شما؛ وبتریکس تیم

وبتریکس تیم متشکل از جوانانی متعهد و منظم در حوزه های طراحی وب سایت، برنامه نویسی، سئو، تولید محتوای حرفه ای، طراحی های گرافیکی (طراحی کارت ویزیت، تراکت، ست اداری، اسلایدر، لوگو و غیره)، ویدیو و سَوند ادیتور و همچنین عکاسان مجربی است که سعی دارند نیاز شما را در این امور رفع کنند.

مهمترین بخش وبتریکس تیم، بخش "طراحی وب سایت" می باشد که با نگاهی 15 ساله بر گرافیک، سعی در طراحی وب سایت های منحصر به فرد و زیبا در CMS وردپرس و با بهینه ترین UI/UX را دارد.

تمامی استارت آپ ها، شرکت ها، فروشگاه ها و مدیرانی که هدفشان دیده شدن بیشتر در گوگل توسط کاربران است، میتوانند با "سئو و تولید محتوا" درست و حرفه ای که توسط تیم وبتریکس انجام می شود، به اهداف خود دست یابند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی نمونه کارهای وبتریکس "اینجا" کلیک نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YGDyUxYk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه