پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 1 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

بازار آنلاین Ebay با برگزاری یک رویداد تجربی پا به عرصه فعالیت آفلاین در دنیای واقعی نهاده است که در قالب آن به کشف نوع رفتار خریداران می پردازد.

به گزارش  ام بی ای نیوز، با ترکیب علم و هنر، این پلتفرم تجارت الکترونیک یک منطقه الهام بخش را به وجود آورده است که در آن مشتریان هدست های الکتروانسفالوگرام را بر سر می گذارند. این هدست ها به کشف و تشخیص فعالیت الکترونیکی در مغز شما می پردازند. به مدت 20 دقیقه، واکنش های خریداران به آثار هنری موجود در گالری آنلاین Saatchi Art بررسی و براساس آنها یک لیست خرید سفارشی و البته متداول تنظیم می شود.

به گفته برادفورد شلهمر، مدیر بخش شخصی سازی و تعامل در Ebay، رؤسای این پلتفرم قصد آغاز روند گفت وگو با مصرف کنندگان بریتانیایی را دارند. قفل و مبهم بودن قسمت هایی از مغز ما را نارحت می کند. اندیشیدن به این موضوع که بخش هایی از مغز به طور بالقوه توان انجام کار هایی را دارند که شما نمی توانید آنها را به صورت شفاهی بیان کنید، خود آزار دهنده است.

در حالی که برند از این تجربه به عنوان حرکتی فراتر از یک آگهی تبلیغاتی صرفا در حوزه روابط عمومی نام می برد، Ebay از داده های اطلاعاتی فوق برای هر گونه کمپین بازاریابی یا تبلیغاتی در آینده سود نخواهد برد.   

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yfchHCL8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه