یکشنبه, 02 شهریور 1399 - 09:00

جدیدترین آمارها در رابطه با برند اپل حاکی از آن است که ارزش آن به 2 تریلیون دلار رسیده است. این امر برای نخستین بار در جهان رخ داده و بیانگر جایگاه فوق العاده حال حاضر این شرکت دارد. این امر در حالی است که بحران ناشی از کرونا، تقریبا تمامی شرکت‏ ها را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

اپل برندی ارزش 2 تریلیون دلار

نکته جالب این است که این برند در مقایسه با سال 2018، رشدی 120 درصدی را داشته است. به همین خاطر بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل با توجه به چنین رشد فوق العاده ای، دیگر صرفا یک برند فعال در زمینه ‎هایی نظیر تولید گوشی و لپ ‎تاپ نخواهد بود. درواقع اگرچه از مدت‏ها قبل این برند در زمینه سینما نیز حضور پیدا کرده است، با این حال احتمالا شاهد فعالیت به مراتب گسترده ‎تری از سوی این برند فوق العاده خواهیم بود. این امر درست مشابه اقدامی است که از مدت‏ها قبل، سامسونگ در دستور کار خود قرار داده است. از دیگر تردیدهایی که در حال حاضر شکل گرفته است این است که برندهای رقیب نظیر هوآوی و سامسونگ، چه واکنشی را به این موفقیت بسیار بزرگ خواهند داشت. درواقع اپل با سرعتی فوق العاده در حال جدا کردن خود از سایر رقبا است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید