سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
ساده ترین راهکارهای جذب مشتریان تازه

پیوند برندسازی و جلب مشتریان تازه

5 سال پیش ( 1399/1/21 )
پدیدآورنده : ایوان ویدجایا   پدیدآورنده : برندسازی   پدیدآورنده : علی آل علی  

مشتریان عامل تداوم هر کسب و کاری هستند. تصور حوزه کسب و کار بدون حضور مشتریان هیچ معنایی ندارد بنابراین ما باید برنامه و استراتژی مناسبی به منظور تعامل با مشتریان داشته باشیم. یکی از نکات مهم در این میان نحوه برنامه‎ریزی ما برای جلب نظر مشتریان تازه است. اگر ما بهترین محصولات دنیا را نیز تولید کنیم، در صورت عدم آگاهی مشتریان از وجود برندمان و تولید چنین محصولاتی راه به هیچ جای نخواهیم برد. همین امر اهمیت برندسازی جذاب برای مشتریان و تعامل بهینه با آنها را مطرح می کند.

ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

1. ضرورت استفاده از یوتیوب

پیوند برندسازی و جلب مشتریان تازه

بازاریاب ها و طراح های تبلیغات باید نسبت به تولید ویدئوهای جذاب از محصولات مختلف توجه داشته باشند. این امر به دلیل افزایش تمایل مشتریان به مشاهده محتوای ویدئویی در طول چند سال اخیر مورد بحث قرار گرفته است. امروزه محتوای بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی همراه با فرمت ویدئو تاثیرگذاری بسیار بیشتری بر روی مخاطب هدف دارد.

مطلب مرتبط: 12 راهکار جذب مشتری در سال 2018

یکی از نکات مهم در زمینه تولید محتوای بازاریابی ویدئویی مربوط به انتخاب پلتفرم مناسب برای بارگذاری است. برخی از برندها ویدئوهای موردنظر را در سایت یا وبلاگ رسمی شان بارگذاری می کنند. توصیه من در این بخش استفاده از یوتیوب به عنوان بزرگ‎ترین شبکه اجتماعی ویدئومحور است. به این ترتیب ما توانایی تاثیرگذاری قابل توجهی بر روی مخاطب هدف خواهیم داشت.

نکته مهم در زمینه فعالیت در یوتیوب ضرورت شناسایی مخاطب هدف برندمان است. ما با ایجاد کانال رسمی در یوتیوب و استفاده از فرصت‎های تبلیغاتی شانس بیشتری برای جلب نظر مخاطب هدف خواهیم داشت. به این ترتیب فرآیند تعامل با مشتریان تازه نیز ساده تر خواهد شد.

2. اهمیت فعالیت خیریه

حضور در فعالیت های خیریه عامل مهمی در راستای بهبود شهرت برندها محسوب می شود. امروزه اغلب برندها در تلاش برای حضور در مراسم های خیریه یا فعالیت های بشردوستانه هستند. بدون تردید این امر مزیت های بسیار زیادی برای موسسه های خیریه دارد. از سوی دیگر وضعیت برندها نیز با حضور در چنین طرح هایی بهبود پیدا می کند. اغلب رسانه ها پوشش وسیعی نسبت به مراسم های خیریه دارند بنابراین نام برند ما به بهترین شکل ممکن پیش روی مشتریان هدف مان قرار خواهد گرفت.

امروزه بسیاری از برندها فقط به دنبال سود بیشتر هستند. این امر با توجه به تفاوت انتظارات مشتریان در طول یک دهه اخیر باید مورد بازبینی قرار گیرد. گاهی اوقات برندها در زمینه انتخاب یک حوزه خاص برای فعالیت خیریه بیش از حد دچار سردرگمی می شوند. نکته مهم در این میان انتخاب گزینه های ساده است. منظور من در اینجا شرکت در مراسم های خیریه محلی یا حتی ایجاد صندوق کمک به افراد بی‎خانمان یا آسیب‎دیده از حوادث طبیعی است.

3. اعطای هدیه به مشتریان

برندسازی مهم ترین نکته در زمینه جلب نظر مشتریان تازه محسوب می شود. ما باید همیشه در زمینه تعامل با مشتریان از استراتژی های کاربردی استفاده کنیم. وقتی برندها در زمینه ارائه جلوه ای جذاب از خود ناتوان باشند، میزان نارضایتی مشتریان بیشتر خواهد شد. بدون تردید در چنین شرایطی صحبت از جلب نظر مشتریان تازه نیز در حد شوخی ساده ای خواهد بود.

اغلب اوقات اعطای هدیه های کوچک اما کاربردی به مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. این نکته موجب ایجاد نوع نگاهی متفاوت نسبت به کسب و کار ما از سوی مشتریان خواهد شد. اغلب اوقات برندهای تازه تاسیس مشکلات بسیار زیادی در زمینه معرفی خود به مشتریان دارند. با استفاده از تکنیک مورد بحث در اینجا معرفی کسب و کارمان به مشتریان هدف ساده خواهد شد. اگر هدیه های برندمان به مشتریان دارای ارتباط مفهومی با کسب و کارمان داشته باشد، تاثیرگذاری بر روی آنها کامل خواهد شد. این امر شامل استفاده از برخی محصولات برندمان به عنوان هدیه است.

4. درج آنلاین نظر

حضور در شبکه های اجتماعی عاملی مهم برای جلب نظر مشتریان است. امروزه تقریبا تمام برندها در فضای آنلاین حضور دارند. این امر موجب تعامل هرچه بهتر میان برندها و مشتریان می شود. اگر شما نیز در ابتدای مسیر جلب نظر مشتریان هستید، باید حضور در شبکه های اجتماعی را مدنظر داشته باشید. در غیر این صورت امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان فراهم نخواهد شد.

برخی از برندها در شبکه های اجتماعی هیچ فعالیت قابل توجهی ندارند. این امر شامل انتشار پست در بازه های زمانی مشخص بدون توجه به نظرات کاربران است. توصیه من در این بخش پاسخ به نظرات کاربران و حتی درج نظر در پست های آنهاست. این امر فضای بسیار بهتری میان ما و مشتریان ایجاد خواهد کرد. امروزه مشکل اصلی بسیاری از برندها ناتوانی در زمینه تعامل سازنده و مناسب با مشتریان شان است. آنها با این نقطه ضعف به طور مداوم در رقابت با برندهای دیگر شکست خواهند خورد.

راهکار مناسب برای موفقیت در حوزه بازاریابی و جلب نظر مشتریان نگاه متفاوت به فعالیت در شبکه های اجتماعی است. فقط در این صورت امکان تعامل بهتر و جلب نظر گسترده مخاطب هدف فراهم می شود.

مطلب مرتبط: 4 روش ساده برای جذب مشتری

5. همکاری با سازمان های دیگر

گاهی اوقات برندها در صورت همکاری یکدیگر موفقیت بیشتری در زمینه برندسازی و جلب نظر مخاطب هدف به دست می آورند. چنین نکته ای اغلب مورد بی‎توجهی مدیران قرار می گیرد. راهکار مناسب در این میان تلاش برای یافتن برند یا سازمان های مناسب به منظور همکاری دوجانبه است. نتیجه چنین همکاری هایی اغلب باعث بهره‎مندی مناسب هر دو برند از فرصت های تازه خواهد شد.

منبع : noobpreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N7GaALSJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d