یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت، نقش قابل توجهی در اعتبار شما دارد. شما نمی‌توانید بدون افزایش کیفیت محصولات‌تان قیمت آنها را بالا برده و انتظار داشته باشید مشتریان کالاهای شما را خریداری کنند. اما گران‌قیمت بودن کالاهای شما نوعی بیانیه در مورد وضعیت برند شما به شمار می‌رود و برندتان را در صدر محصولات لوکس و گران‌قیمت بازار قرار می‌دهد. لوکس و گران‌قیمت بودن چیزی نیست که همه خواستار آن باشند ولی هنگامی که این جایگاه را به خودتان اختصاص دادید امکان جلب توجه برای شما فراهم می‌شود.

ایده

رکوردشکنی همواره موجب جلب توجه می‌شود؛ رکوردشکنی در قیمت نیز از این قضیه مستثنا نیست. هربار که یک خانه سقف قیمت را شکسته و به گران‌ترین بدل می‌شود این رکوردشکنی در رسانه‌ها بازتاب می‌یابد. چنانچه شرکت شما در بالاترین نقطه بازار قرار دارد می‌توانید با استفاده از تکنیک قیمت‌گذاری جلب توجه کنید، آنگاه خواهید دید که مردم درباره شما صحبت می‌کنند. به یاد داشته باشید جلب توجه از طریق افزایش قیمت موجب جلب توجه رسانه‌ها خواهد شد و آنها از افزایش شدید قیمت محصولات شما انتقاد خواهند کرد اما چنانچه قصد دارید به‌عنوان یکی از گران‌ترین برندهای بازار مطرح شوید این راهی است که باید آن را طی کنید.

242535241242535412425364

به‌عنوان مشتری تصور ما همواره این است که یک کالای گران‌قیمت حتماً از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. این بدبینانه‌ترین نگاه ممکن به سیاست قیمت‌گذاری محصولات است اما حقایق و نکاتی مثبتی نیز در این بین وجود دارند.

برای حفظ قیمت کالاها در بالاترین سطح ممکن، باید کیفیت کالاهای‌تان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنید. فراموش نکنید که شما تنها می‌توانید یک بار افراد را فریب دهید و این استراتژی مناسبی برای حضور موفق کسب‌وکار شما در بازار نیست. بنابراین چنانچه محصولات برند شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند هیچ‌گونه نگرانی از گران‌قیمت بودن کالاهای خود نداشته باشید. برای مدت‌های طولانی Joy perfume از محصولات  Jean Patou به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین عطر موجود در بازار شناخته می‌شد، هم‌اکنون این مکان به عطر Imperial Majesty محصول شرکت Clive Christian رسیده است که به قیمت 215 هزار دلار در بازار به فروش می‌رسد. البته عمده‌ترین دلیل گران‌قیمت بودن این محصول الماسی است که در ساخت شیشه این عطر به کار می‌رود.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• چنانچه مالک برندی گران‌قیمت هستید و محصولات شما از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند این موضوع را با رسانه‌ها در میان گذاشته و سعی کنید به‌نوعی برندتان را بر سر زبان‌ها بیندازید.

• اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما خصوصاً فروشندگان محصولات‌تان حس خوبی نسبت به قیمت کالاها داشته باشند و به محصولی که ارائه می‌کنید افتخار کنند.

• شجاع باشید و درباره علت گرانی کالاهای‌تان توضیح داده و مشتریان احتمالی خود را به خرید محصولات‌تان متقاعد کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ihocvORH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندران
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه