دوشنبه, ۲۸ مهر(۷) ۱۴۰۴ / Mon, 20 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز

ارتباط با مشتری از طریق هدیه

10 سال پیش ( 1394/1/15 )
 

آیا می دانستید که هدیه دادن به مشتریان یکی از اثرگذارترین روش‌ها برای جذب مشتریان وفادار است؟ به عنوان مدیر باید به ياد داشته باشيد كه هديه مانند گفتار و نوشتار يك كانال ارتباطي با ديگران است. پس به دوستان، همكاران و مشتريان خود هدايايي بدهيد كه همسو با ارزش‌ها و استانداردهاي سازمان شما باشند. هديه‌اي كه به اين افراد مي‌دهيد، بازتاب قضاوت شما در مورد آنها و نيز مرام حرفه‌اي شما است؛ پس در انتخاب این هدیه دقت لازم را داشته باشید. به عنوان مثال، يكي از آسان‌ترين و ابتدايي‌ترين گزينه‌ها كارت هديه است كه البته تا حدي غيررسمي است. در این زمینه بايد ميان تعقل و تناسب تعادل برقرار كنيد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IGkwpBjs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه