جمعه, ۲۴ مرداد(۵) ۱۴۰۴ / Fri, 15 Aug(8) 2025 /
           
فرصت امروز

ارتباط با مشتری از طریق هدیه

10 سال پیش ( 1394/1/15 )
 

آیا می دانستید که هدیه دادن به مشتریان یکی از اثرگذارترین روش‌ها برای جذب مشتریان وفادار است؟ به عنوان مدیر باید به ياد داشته باشيد كه هديه مانند گفتار و نوشتار يك كانال ارتباطي با ديگران است. پس به دوستان، همكاران و مشتريان خود هدايايي بدهيد كه همسو با ارزش‌ها و استانداردهاي سازمان شما باشند. هديه‌اي كه به اين افراد مي‌دهيد، بازتاب قضاوت شما در مورد آنها و نيز مرام حرفه‌اي شما است؛ پس در انتخاب این هدیه دقت لازم را داشته باشید. به عنوان مثال، يكي از آسان‌ترين و ابتدايي‌ترين گزينه‌ها كارت هديه است كه البته تا حدي غيررسمي است. در این زمینه بايد ميان تعقل و تناسب تعادل برقرار كنيد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IGkwpBjs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه