چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پسته به‌عنوان یکی از محصولات باغی ایران که در دنیا جایگاه مناسبی دارد شناخته می‌شود، اما متاسفانه طی سال‌های گذشته قریب به 90 درصد پسته ایران نه آنچنان که شایسته است و در گونی و به‌صورت فله‌ای صادر شده است. بزرگ‌ترین مشکل این حوزه نبود سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های عظیم فرآوری و بسته‌بندی به‌شمار می‌آید اما چندی پیش فرماندار دامغان از راه‌اندازی مرکز تجارت جهانی پسته با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

pesteh

علی‌اصغر مجد از راه‌اندازی مرکز تجارت جهانی پسته با مشارکت بخش خصوصی جهت عرضه محصول مرغوب و دارای شهرت جهانی پسته دامغان خبر داد. وی اظهار داشت: به منظور رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان دامغان، یک هکتار زمین برای راه‌اندازی این مرکز در نظر گرفته شده است که با زیربنای 5 هزار متر‌مربع در شش طبقه و با اعتبار 50 میلیارد ریالی ساخته می‌شود. سالانه 500 میلیارد تومان پسته در شهر دامغان تولید و عرضه می‌شود که در این پروژه برای فرآوری این محصول با ارزش و صادرات مستقیم آن به کشورهای خارجی تدابیر ارزشمندی اندیشیده شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع کشاورزی و تولیدی باعث پیشرفت شهر می‌شود، خاطر‌نشان کرد: ورود سرمایه سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی به دامغان باعث کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در این شهرستان می‌شود، لذا مسئولان شهرستان دامغان از سرمایه‌گذاران حمایت بی‌دریغی خواهند داشت. عبدالرحمان رستمیان همچنین از اختصاص بیش از 150 میلیارد ریال اعتبارات تبصره 22 در سال جاری به این شهرستان خبر داد که در بخش‌های گوناگون اقتصادی، عمرانی، اشتغالزایی، فرهنگی و اجتماعی هزینه خواهد شد. ما هم در این کلاف به شما نوید این را می‌دهیم که برای فعالیت در حوزه فرآوری پسته یا مشارکت در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و... دامغان، تمام قد از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.

برچسب ها : سرنخ
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nycadf9R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه