شنبه, 24 مرداد 1394 - 18:11

آیا می‌دانستید در بازاریابی هیچ چیز مهم‌تر از داشتن یک لیست کامل و جامع از مشتریان نیست؟ مشتریانی که آدرس یا ایمیل خود را در اختیار شما قرار می‌دهند خواستار دریافت اطلاعات در مورد محصول و خدمات شما هستند. به روش‌های گوناگون می‌توانید از مشتریان خود بخواهید که این نقطه تماس را برای شما ایجاد کنند. زمانی که این اطلاعات مجانی را جمع‌آوری کردید، به‌طور مرتب و منظم و با داشتن بهانه‌هایی خوب با مشتریان تماس داشته باشید و آنان را به خرید محصولات یا خدمات خود تشویق کنید. مشتریان راضی مطمئناً شما را به دیگران معرفی و توصیه خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید