جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برندسازی با مشتریان

8 سال پیش ( 1395/1/27 )
 

آیا می‌دانستید آینده متعلق به برندهایی است که با مشتریان خود همکاری سازنده دارند؟ ‌یکی از مهم‌ترین مسائلی که برندها به منظور حفظ توان رقابتی خود باید پاسخ دهند، این است که چگونه با مشتریان خود یک ارتباط منحصر به فرد ایجاد کنند. در واقع، کارگاه‌های آموزشی شرکت‌سازی این فرصت را فراهم می‌کنند.در جهان پرشتاب کنونی، این کارگاه‌ها توانایی جدیدی به برندها می‌دهند تا با به‌دست آوردن مزیت‌های اذهان عمومی و بازار، به صورتی متناسب و مرتبط با آن باقی بمانند.

بسیار هیجان‌انگیز است که این کارشناسان مشتری‌شناس را با خود مشتریان در یک اتاق جمع کنید.این جایی است که جادوی واقعی اتفاق می‌افتد. در کنار یکدیگر، با کمک برخی از تسهیلات جالب، این شرکای تازه شکل گرفته، ایده‌هایی را برای برند آشکار و تعریف می‌کنند که اغلب دارای وضوح، ارزشمندی و سادگی شگفت‌انگیزی هستند.

همکاری متخصصان و مشتری یک حرکت هوشمند برای بازاریابان است تا بتوانند در مورد چگونگی ارتقای جایگاه و پیشرفت برند خود به دانش مورد نیاز نائل شوند. با شرکت دادن ذی‌نفعان و مشتریان در آغاز فرآیند، اعتماد و همدلی به سرعت ایجاد می‌شود و انعطاف‌پذیری نیز در پی می‌آید. زمانی که تمام بازیگران مهم، از ابتدا بخشی از طراحی باشند، شما به سادگی می‌توانید به یک پاسخ هوشمندانه و سریع برسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/89gtPu0I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه