جمعه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 2 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

تبدیل شدن به برند

10 سال پیش ( 1393/7/22 )
 

پرسش: صاحب یک تولیدی پوشاک هستم و قصد دارم کسب و کار خود را به یک برند تبدیل کنم. برای این کار چه مراحلی را باید طی کنم؟

پاسخ کارشناس: در ابتدا باید یک شعار مناسب برای کسب و کار و برند خود انتخاب کنید. انتخاب شعار یک امر بسیار حساس و پیچیده است. مطالعه چند کتاب در این خصوص و مشورت گرفتن از کارشناسان خبره در این زمینه را توصیه می‌کنیم. بعد از آن باید یک کمپین تبلیغاتی با محوریت برندینگ تدوین کنید. در این مرحله حتما باید کارفرما و مشاور در کنار یکدیگر مراحل تدوین را طی کنند. فقدان هر کدام از آنهال کارایی برنامه را کاهش می‌دهد.

در این کمپین رسانه‌های مناسب، بودجه لازم، زمان‌بندی و ... تعیین می‌شود. بعد از آن به مرحله اجرا می‌رسیم. توصیه می‌کنیم اجرا از مشاوره جدا باشد. یعنی اگر مشاور شما خودش رسانه‌دار و مجری نباشد و فقط مشاوره‌دهنده باشد خیلی بهتر است.

در این شرایط باید یک مجری مناسب انتخاب کنید تا به بهترین وجه ممکن برنامه شما را اجرا کند. ارزیابی فعالیت‌های شما می‌تواند توسط مشاور صورت گیرد و اگر لازم باشد تغییراتی را در کمپین ایجاد کند. نکته آخر اینکه برای برند شدن باید صبر و حوصله داشته باشید. انتظار نداشته باشید با اجرای یک کمپین شما به یک برند تبدیل شوید. تبلیغات مداوم در این خصوص بسیار حیاتی و ضروری است. عجول نباشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UGPA1XBE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه