جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

توییتر به‌ عنوان یک ابزار بازاریابی

9 سال پیش ( 1393/7/2 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

توییتر سایت مکالمات آنلاین است که توسط دوستان شما یا حتی غریبه‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد در این سایت شرکت می‌کنند.
 تردید بسیاری از کسب‌و‌کارها و بازاریاب‌ها نسبت به شرکت در Twitter.com کاملا قابل درک است.
 ایوان ویلیامز که موسس و پایه‌گذار سایت توییتر است، این سایت را با یک پرسش اساسی معرفی کرد: «چه کاری انجام می‌دهید؟»
 چگونه میلیون‌ها پستی که روزانه توسط میلیون‌ها کاربر قرار داده می‌شود، به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی به کار گرفته می‌شود. برخی از اصول، دروس و هشدارهای مربوط به سایت توییتر را با هم مرور می‌کنیم.



اصول کاری توییتر
در سایت توییتر هر کسی می‌تواند هر چیزی که می‌خواهد در قالب پست‌های کوتاه بیان کند و آن را به ترتیب زمانی در Twitter wall یا timeline صفحه خود قرار دهد. اگر بخواهید شخصی را در توییتر دنبال کنید؛ هر زمان او در توییتر خود یک پیغام قرار دهد، آن پیام روی timeline شما نیز ظاهر می‌شود. هر شخصی می‌تواند فرد یا افرادی را که می‌خواهد، دنبال کند.
اگر صفحه شما هواداری نداشته باشد، این بدان معنی است که تاکنون شخصی به شما توجه نکرده است، اما تمام پست‌ها ابزاری است که همه افراد می‌توانند با استفاده از آنها در توییتر جست‌وجو کنند و شما را بیابند.
سایت توییتر جایی است که میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا برای برقراری ارتباطی اصیل با افراد هم‌فکر و هم‌سلیقه خویش در مورد موضوعات گوناگون فعالیت می‌کنند. حتی تجسم شبکه پیچیده ارتباطات بین کاربران که در سایت توییتر شکل می‌گیرد، بسیار دشوار است.

افراد در گروه‌ها یا به‌صورت جداگانه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در مورد علل، رویدادها، اخبار، فرآیندها و هر نوع موضوع مورد علاقه خود بحث و گفت‌وگو می‌کنند. اگر علاقه‌مند به برقراری ارتباط با دیگران باشید، به سرعت می‌توانید یک عضو موثر و کارآمد در سایت توییتر محسوب شوید.
توییتر همچنین به‌عنوان ابزاری برای مکالمات زنده نیز به کار می‌ر‌ود. اگر از آن دسته افرادی باشید که علاقه به صحبت کردن و بیان نظرات خود در مورد موضوعات گوناگون داشته باشید، این سایت می‌تواند این مکان را برای شما فراهم کند؛ حتی اگر هدف بازاریابی و تبلیغاتی نداشته باشید.

 در اینجا سوالی که در مورد کسب‌و‌کارها مطرح می‌شود، این است: چگونه می‌توان هواداران بسیاری را جذب کرد که برای شما فعالیت سودمندی انجام دهند؟ هیچ فرمول اثبات شده‌ای وجود ندارد. ما در مورد انسان، ارتباطات واقعی و تصادفی و تقابل‌های یک به یک صحبت می‌کنیم. اگر انتظار دارید که تنها به‌صورت یک‌طرفه از توییتر سود ببرید، به‌زودی ناامید خواهید شد.
هرکسی که می‌تواند یک اکانت رایگان به خود اختصاص دهد و هر زمان که بخواهد و به هر طریقی به سوال «چه کاری انجام می‌دهید؟» پاسخ دهد، اما توییتر پس از تکامل خود به ابزار بسیار متفاوتی تبدیل شده است؛ تا اینکه صرفا روشی برای به اشتراک‌گذاری مسائل روزمره با دیگران باشد. شهرت و جذابیت توییتر باعث شده است که اکثر مردم این سایت را برای امور خود برگزینند. استفاده خلاقانه از سایت توییتر همچنان به‌عنوان اسرار ناگشوده
باقی‌مانده است.
توییتر به‌عنوان بهترین ابزار مورد استفاده افرادی است که دوست دارند در ارتباط با مخاطبان خود کاملا معتبر و اصیل باشند. در این سایت، تحمل فروشندگی‌های پر سروصدا به شکل قدیمی و سنتی را ندارد.
اگر از سایت توییتر صرفا به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، احتمالا با شکست روبه‌رو خواهید شد، اما اگر علاقه‌مند به برقراری ارتباط با دیگر افراد هم‌عقیده خود یا تثبیت اعتبار خود به‌عنوان یک کارشناس باشید، آنگاه سایت توییتر گزینه مناسبی در عصر حاضر است.
موفقیت در سایت توییتر برای کسانی که بالاترین مدارج اعتبار و اصالت را به کار بسته‌اند و به فعالیت‌های اینترنتی دیگران علاقه واقعی دارند، آسان به نظر می‌رسد. در حالی‌که توییتر برای کسانی که اهداف شخصی و خودخواهانه را سرلوحه خویش قرار می‌دهند و فقط فکر تبلیغ خود هستند، تنها برای گذراندن وقت است.
 از طریق پیگیری مسائل و موضوعات عمومی و مورد بحث روز که مرتبط با حوزه کاری شماست، می‌توانید هوادارانی جذب کنید که خواهان شنیدن مطالب بیشتری در مورد موضوعاتی هستند که شما برای گفتن دارید. از آن پس همه‌چیز بستگی به شما دارد که با صداقت کامل ارتباطاتی را برقرار کنید که برای هر دو طرف سودمند باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TwU5GCKx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه