جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای بازاریابی با توییتر

9 سال پیش ( 1393/7/5 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

در این شماره به برخی از نکات کلی در مورد بازاریابی از طریق توییتر اشاره می‌کنیم.
• هم‌اکنون برای خود نامی در سایت توییتر اختصاص دهید (بدون فاصله یا underline بین آن)؛ البته اگر تابه‌حال این کار را انجام نداده باشید. سعی کنید نام کسب‌و‌کار خود، وب سایت‌های کوچک و نیز نام خود را بدون فاصله وارد کنید. گروهی از اسامی مخفف در سایت توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تلاش کنید نامی که انتخاب می‌کنید با سایر امور خود در خصوص برندینگ در فضای مجازی کاملا مشابه و هماهنگ باشد. این اکانت‌ها رایگان است، بنابراین حتی اگر برنامه‌ای در خصوص استفاده از توییتر ندارید، به سرعت آنها را رزرو کنید.
• در قسمت avatar (نماد) در صفحه توییتر تصویر خود را قرار دهید و همواره آن را جدید کنید. مردم در مورد آواتارها مشکوک هستند. مقدمه‌های ذکر شده و مرسوم توییتر را فراموش کنید و در عوض پرسش هواداران خود را در این سایت پاسخ دهید.
• در سایت  توییتر با هواداران خود مثل مشتری رفتار نکنید، بلکه به‌گونه‌ای با آنها تعامل داشته باشید که گویی رفقای کاری یا همکلاسی‌های شما هستند که با آنها ارتباط درازمدتی داشته‌اید. هنگامی که شخصی به فهرست پستی شما ملحق شد، آنگاه می‌توان ارتباط مشتری- کسب‌و‌کار را برقرار کرد، اما در سایت توییتر باید تمامی امور بیشتر به‌صورت غیر‌رسمی انجام می‌پذیرد. بسیاری از کاربران این سایت هنگامی که از آن به‌عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی پر سروصدا استفاده می‌شود، آزرده خاطر می‌شوند. 


• اشتراک‌پذیر باشید. هر چقدر مشاهدات و اظهارنظرهای شما که ارزش به اشتراک‌گذاری دارند، بیشتر باشد، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. اگر شخصی تصمیم بگیرد که کامنت شما را با تمام لیست خود به اشتراک بگذارد، اصطلاحا retweet کرده است. این کار موجب می‌شود که شما طرفداران بیشتری جذب کنید و تاثیر خود را افزایش دهید، بنابراین تا آنجا که ممکن است پست‌های خود را در این سایت اشتراک‌پذیر کنید.


• هر زمانی که پیامی در توییتر قرار می‌دهید، بازخورد آن را دریافت کنید. افراد بسیاری کمی این حق را در سایت توییتر دارند که تنها در زمانی که دیگر هواداران آنها مشتاقانه منتظر پیغام بعدی آنها هستند، پیام دهند و هیچ جوابی در مقابل آن دریافت نمی‌کنند. بازخوردها کمک می‌کند تا شخص دیگری آن پیغام خوب را گسترش دهد. همگی این امور از طریق کلیک یک دکمه انجام می‌گیرد.
• بسیاری از ابزار و برنامه‌های کاربردی وجود دارد که باعث می‌شود  توییتر را تا حد امکان به دلخواه خود تنظیم کنیم. من چند مورد را ذکر می‌کنم، اما صدها مورد دیگر نیز وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. از
Twitdom.com برای جست‌وجو میان صدها برنامه استفاده کنید؛ برنامه‌هایی که هر یک به شما کمک خواهند کرد تا از امکانات بی‌شمار سایت توییتر استفاده کنید و این سایت را به‌عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و تولید lead به کار ببرید. برای مشاهده کاربردهای خلاقانه از این سایت به سایت
 TweetBeep.comیا Search.Twitter.com  مراجعه کنید. شما با استفاده از ابزاری که در آدرس
 TweetBeep.com  و Search.Twitter.com  موجود است می‌توانید بر سایت توییتر نظارت داشته باشید و هر زمان برند، نام یا کلمات کلیدی مرتبط با خدمات یا موضوعات موردعلاقه شما استفاده شد، متوجه شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aVd4pNbL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه