شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

رزومه شرکت آکواپلن نيوا

9 سال پیش ( 1393/10/13 )
پدیدآورنده : سارا گلچین  

موسسه تخصصي آکواپلن-نيوا نروژ در زمينه محيط زيست و آبزي پروري تخصص دارد و به ارائه اطلاعات و توصيه‌هاي تخصصي در اين بخش‌ها مي‌پردازد. در وب سايت موسسه آکواپلن نيوا در خصوص فعاليت‌هاي اين شرکت آمده است: ماموريت ما يکپارچه سازي پژوهش‌ها، پشتيباني نهادها در فرآيند تصميم‌گيري و نوآوري‌هاي فني در راستاي حمايت از ارزش‌هاي اقتصادي و اقدامات زيست محيطي ايمن براي کسب و کارها، مقامات و ساير متقاضيان در سراسر جهان است.

شاخه‌هاي اصلي فعاليت ما شامل: 

* تحقيق و توسعه

* مشاوره‌هاي کارشناسي و حمايت از نهادها در فرآيند تصميم سازي

* فناوري و نوآوري

محيط‌زيست

اکنون موسسه آکواپلن نيوا يک برنامه بسيار موفق چند رشته‌اي و تحقيق شده درباره معضلات زيست محيطي قطب شمال را در دست دارد که طراحي شده تا خدمات مشاوره‌اي ما را تکميل کند.تحقيق براي طيف گسترده‌اي از مشتري‌ها انجام شده که شامل شوراي تحقيقات نروژ، اتحاديه اروپا، بنياد علمي اروپايي، شوراي وزيران شمال اروپا (نورديک) و شرکت‌هاي خصوصي مي‌شود.

در سال 2002، آکواپلن نيوا در ايجاد شبکه تحقيقاتي بين‌المللي ARCTOS با بيش از 40موسسه عضو مشارکت داشت.ARCTOS يک شبکه گسترده جهاني براي تحقيقات، آموزش و زيرسازي براي کندوکاوها به منظور بهبود درک اکوسيستم دريايي قطب شمال است.

در سال 2006 اين موسسه رشته کنفرانس مرزهاي قطب شمال را راه‌اندازي کرد که هزار کارشناس علمي، سياسي و اقتصادي هر سال در آن شرکت مي‌کنند.

آبزي پروري

در سال‌هاي اخير اين شرکت کار خود را در زمينه تحقيق و آزمايش امکانات براي توليد تجاري انواع آبزيان در نروژ و کشورهاي حوزه درياي مديترانه گسترش داده است.اين شرکت همچنين نقشي کليدي در ايجاد اصولي زيست محيطي ايمن براي ماهي‌ها و نزديک به هزار بررسي زيست محيطي و بازرسي فني و کميسيون تاييد صلاحيت در نروژ از سال 1987 داشته است.

تحقيقات باعث پيشرفت‌هاي شگرفي در خدمات آبزي‌داري ما در طول سال‌ها شده است.در سال 1999 اين شرکت در اولين پروژه اروپايي خود مشارکت کرد که بر اصول آبزي‌پروري در مديترانه تمرکز داشت.پس از آن نيز فعاليت‌هايي از اين قبیل گسترش يافت.

اين شرکت در روسيه نيز فعاليت دارد.سابقه فعاليت‌هاي آکواپلن در روسيه از 25 سال پيش است که در زمينه محيط زيست آب‌هاي شيرين و دريايي در اين کشور فعال بوده است.يکي از شرکت‌هاي تابعه آکواپلن در روسيه قرار دارد و مسئول انجام پروژه‌هاي اين شرکت در اين کشور است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LZUWOzT2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه