چهارشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Wed, 3 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

کمپین ساخت ایران در کنار همه ابعاد تبلیغاتی‌اش یک دستاورد ویژه برای برندهای ایرانی دارد و آن اینکه آژانس‌های تبلیغاتی و تحقیقات بازار می‌توانند از اطلاعات کمپین ساخت ایران استفاده‌های فراوانی کنند. این آژانس‌ها قادرند اطلاعات منتشر شده را جمع‌آوری و تحلیل کرده و در خدمت شرکت‌هایی که در حال طراحی برند‌بوک خود هستند، بگذارند. این موضوع می‌تواند در قالب گزارش‌هایی باشد که به‌عنوان نمونه نشان می‌دهد در یک بازه زمانی خاص، از نگاه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی، سهم ذهنی افراد در مورد چه برندهایی بالا بوده و برند‌های خوب و بد در این موضوع امتیازبندی شوند.

از سوی دیگر با استفاده از این کمپین، می‌توان مانند سایت اینتربرند عمل کرد و خوب یا بد بودن برند‌ها را براساس معیارهایی درجه‌بندی کرد و برای آن خط‌کش و معیاری را مشخص و به‌صورت کلی این اطلاعات را هدایت‌شده به اهالی کسب‌و‌کار منتقل کرد. در این میان باید در نظر داشت که گاه نگاه مخاطبان به این برند‌ها احساسی بوده و این اطلاعات از سهم ذهنی مخاطبان از برند‌ها در شرایط مختلفی ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال، ممکن است مخاطبی برای برند خوب، نام پریل را مطرح کند که می‌تواند دلیلش این باشد که شب گذشته با یک آگهی از پریل برخورد کرده باشد و به‌صورت احساسی نام این برند را مطرح کند اما اگر آژانس‌های تحقیقات بازار و تبلیغاتی معیار خوب یا بد بودن این برند‌ها را تحلیل کنند،

این موضوع باعث می‌شود پاسخ احساسی مردم با تحلیل کارشناسان که به‌صورت منطقی است، در راستای تحقیقات بازار در اختیار برندها قرار گیرد. به‌عنوان نمونه آژانسی در این تحلیل، برند کاله یا هاکوپیان را از نظر منطقی و احساسی مورد تحلیل قرار دهد و اگر این برند‌ها بخواهند این جایگاه را در میان مردم حفظ کنند، آژانس، استراتژی‌های و کمپین‌های تبلیغاتی را به آنها پیشنهاد کند. کمپین ساخت ایران در حال حاضر هدایت نشده و آژانس‌های تبلیغاتی و تحقیقات بازار می‌توانند آن را با تحلیل و بررسی، هدایت کنند.

از طرفی برای تحلیل این موضوع که چرا کمپین ساخت ایران با استقبال خوبی مواجه شده، آژانس‌های تحقیقات بازار و تبلیغاتی باید این موضوع را بررسی و موشکافی کنند که آیا این استقبال در راستای حمایت از تولیدات داخلی بوده یا به علت دلزدگی این چندساله مردم از برند‌های داخلی، از این کمپین استقبال و در آن مشارکت کرده‌اند. پاسخ هر چه که باشد، آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند از این اطلاعات و تحلیل‌های به‌دست آمده استفاده‌های زیادی داشته باشند و مشاوره‌های بهتری را در اختیار سازمان‌های مختلف قرار دهند.

* مشاور بازاریابی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/upX7TJgE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ هنر گفت وگو با غول ها: استراتژی محتوای پول ساز در دنیای B2B تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت بلیط هواپیما خارجی در پته قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس رشد ۴۶ هزار واحدی را تجربه کرد قیمت دلار آزاد بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ غلبه بر عدم قطعیت: ماموریت مدیران موفق قیمت خودرو های مونتاژی و وارداتی در بازار امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ تمیزی ایستگاه های مترو و حمل و نقل عمومی با اسکرابر صنعتی ارزیابی میزان موفقیت مشتریان: چطور و چگونه؟ فرصت های پنهان در مزایده خودرو؛ از اطلاع رسانی سریع تا انتخاب هوشمندانه قیمت دلار و یورو امروز در مرکز مبادله ارزی ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۴ قیمت خودرو های داخلی در پنجمین روز معاملاتی هفته ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ جایگاه یابی برند (Brand Positioning) در بازار: از مفهوم تا عمل
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه