چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت خودروسازی فورد موتور آمریکا اعلام کرد، قصد دارد با سرمایه‌گذاری 1/6 میلیارد دلاری در مکزیک، یک کارخانه جدید برای تولید خودروهای کوچک خود در این کشور تأسیس کند. گفتنی است سایت مذکور در صورت بهره‌برداری، تا سال 2020 میلادی 2800 شغل در این کشور ایجاد خواهد کرد. براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت فورد، محل کارخانه مذکور در ایالت سن لوئیز مکزیک بوده و فرآیند ساخت‌و‌ساز آن از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.مدیران شرکت فورد در اطلاعیه مذکور اظهار داشتند که پروسه تولید خودرو در کارخانه جدید این شرکت در مکزیک طی دو سال آینده صورت خواهد پذیرفت.

در راستای سرمایه‌گذاری اخیر فورد در مکزیک، مدیران این شرکت اطمینان دادند که احداث خط تولید جدید محصولات این شرکت در همسایه جنوبی، روی کارکنان این خودروساز بزرگ آمریکایی که در حال حاضر تعداد آنها به 25 هزار نفر می‌رسد اثرگذار نخواهد بود. گفتنی است اقدام اخیر فورد انتقاد برخی چهره‌های سیاسی محافظه‌کار در آمریکا نظیر دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کشور را به دنبال داشته و او از نقش رو به گسترش مکزیک در صنعت خودروسازی آمریکای شمالی ابراز نگرانی کرده است.

در پاسخ به انتقادات مطرح شده، «جو هاینریش» مدیرعامل شرکت فورد در آمریکا اعلام کرد: «ما یک شرکت بزرگ و پرافتخار آمریکایی هستیم و شبکه جهانی تولید محصولات مان را هرکجا که برای ما از سودآوری بیشتری برخوردار باشد گسترش خواهیم داد.»منتقدان اقدام اخیر فورد معتقدند سرمایه‌گذاری این خودروساز آمریکایی در مکزیک شغل‌هایی را که می‌تواند در آمریکا ایجاد شود از شهروندان آن دریغ می‌کند. این در حالی که شرکت فورد اخیرا اعلام کرده براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد دارد در سال 2018 خط تولید مدل‌های «Focus» و « C – Max» در میشیگان را تعطیل کند.

این خبر در حالی از سوی فورد منتشر شده که مدیرعامل آن در رابطه با مدل‌های جایگزین یا هرگونه برنامه احتمالی این شرکت برای استفاده از ظرفیت خط تولید مذکور اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.عدم تمایل فورد به ارائه جزییات برنامه خود برای خط تولید میشیگان این شرکت سبب شده تا کارشناسان و تحلیلگران حوزه خودرو از قصد مدیران فورد برای انتقال مدل «Focus » به خط تولید جدید آن در مکزیک پرده بردارند.

از سوی دیگر کارشناسان معتقدند اقدام شرکت فورد برای انتقال خط تولید خودروهای کوچک خود به مکزیک، عدم وجود تقاضای مناسب در بازار و پایین بودن سود خودروهای این سگمنت است، چرا که مشتریان این روزها به خرید SUV و کراس اوورها اقبال بیشتری نشان داده و از مدل‌های کوچک استقبال چندانی به عمل نمی‌آورند. با وجود عدم انتشار هرگونه خبر رسمی از سوی شرکت فورد، به نظر می‌رسد پس از پایان تولید مدل  « Focus» در خط تولید میشیگان، فورد تولید یک پیکاپ و دست کم یک SUV را در این سایت آغاز کند.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردوهای وارداتی به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8XRCfqxh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه