جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

غذای روح در محیط کار

9 سال پیش ( 1393/6/24 )
 

کار، بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد که سرشار از تجربیات گوناگون است. کار یکی از عوامل تولید است که تمام فعالیت‌های اقتصادی انسان، اعم از فکری و یدی، تخصصی و غیرتخصصی برای تولید ثروت را در برمی‌گیرد. ما هر روز صبح همانند روزهای دیگر از خواب برمی‌خیزیم، معمولا مدت کوتاهی را با خانواده خود که آنها هم مشغولیات خود را دارند، می‌گذرانیم و سپس به سر کار می‌رویم.

 

اغلب روزی 8 تا 10 ساعت یا حتی گاهی 12 ساعت از وقتمان در محل کار می‌گذرد.
همه روزه در محل کار با جابه‌جایی‌های بسیار و تغییرات عمیقی مواجهیم، ولی با این احوال، می‌بینیم هنوز نیازهای اساسی نظیر نیاز به ملاقات و ارتباط با دوستان، باور به ارزشمند بودن و گرامی داشتن، خلاقیت و باورِ اینکه کار ما ارزشمند است، در ما باقی است.
کتاب «غذای روح در محیط کار» رخدادهای شگفت‌انگیز در دنیای کار را در قالب داستان‌های متفاوت در 9 سرفصل جداگانه مطرح کرده است. شما می‌توانید در بسیاری موارد از این داستان‌ها استفاده کنید. این داستان‌ها، به‌عنوان یک سوخت و غذا، می‌توانند شما را در بازتاب‌های روزمره یاری کنند و با خواندن این داستان‌ها شاید بتوانید مدت زیادی در موفقیت‌ها و شکست‌های خود جست‌وجو و تفحص کنید.

 


توماس آکوئیناس می‌گوید: «اگر از کار خود لذت نبرید، هیچ لذتی در زندگی احساس نخواهید کرد.»
خواندن این داستان‌ها به شما خاطرنشان می‌کند که همیشه و همه جا، در کار، در عشق و در نمود دائمی خود این موضوع را آویزه گوش خود قرار دهید که «بهترین کاری را که می‌توانی انجام بده.»
از مهم‌ترین سرفصل‌های کتاب می‌توان به؛ عشق در کار، توجه داشتن، نیروی موجود در سپاسگزاری، خلاقیت در کار و شجاعت اشاره کرد. کتاب غذای روح در محیط کار شامل 100داستان آموزنده و جالب است که با تلاش جک کانفیلد، ماریک ویکتور هانسن، مایدا راجرسون، مارتین روت و تیم کلاوس جمع‌آوری و نگاشته شده است، این کتاب توسط عباس چینی و نازیلا رفعتی ترجمه‌شده و نشر آسیم آن را در 281 صفحه منتشر کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jKx8nz61
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه