چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

مهارت‌های تحلیلی

9 سال پیش ( 1394/6/3 )
 

آیا می‌دانستید به‌عنوان مدیر کسب‌و‌کار باید عملکرد تمام کانال‌های بازاریابی‌تان را نیز تحلیل کنید؟ در غیر ‌این صورت چطور می‌توانید بفهمید کدام کانال به درستی عمل کرده و کدامیک عملکرد مناسبی نداشته است؟ چطور پی می‌برید کدام فعالیت بیشترین بازده را دارد؟ وقتی بودجه شما کم باشد، چطور می‌دانید بهتر است برای کدام فعالیت‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کنید؟

کسب مهارت‌های تحلیلی اهمیت ویژه‌ای دارد. تحلیل تنها بررسی کردن اعداد و داده‌های خاص نیست. شما باید توانایی مقایسه کردن تعداد بازدیدکنندگان به‌دست آمده از یک روش با روش دیگر را داشته باشید. تحلیل یعنی اینکه شما ارقام خام را به ارزش نسبی ترجمه و میزان بازده هر کدام را مشخص کنید.

اگر شما نتوانید به درستی فعالیت‌های خود را تحلیل کنید، بازاریابی اینترنتی شما اثربخشی مناسبی نداشته و احتمالا با شکست روبه‌رو خواهید شد.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vlSMZBQF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه