جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایشگاه CES یک نمایشگاه بین‌المللی در زمینه الکترونیک و فناوری است که در میان اهالی دنیای الکترونیک و فناوری شهرت دارد. این نمایشگاه سالانه شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای‌های صنعت را از سراسر جهان دور هم جمع می‌کند. هر سال در ماه ژانویه شرکت‌های بزرگ و صنعتی‌های حرفه‌ای در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس جمع می‌شوند تا در کنار یکدیگر این نمایشگاه را برگزار کنند.

این نمایشگاه برای عموم نیست و کسانی که خواهان حضور در این نمایشگاه هستند باید مجوز ورود به سالن نمایشگاه را داشته باشند. CES  هر سال میزبان پیش‌نمایش محصولات و معرفی محصولات تازه است. یکی از دلایل رونق گرفتن CES برداشته شدن نمایشگاه رقیبش یعنی COMDEX بود.
CES نخستین‌بار در ماه ژوئن سال 1967 در نیویورک برگزار شد. این نمایشگاه درواقع بخشی از نمایشگاه موسیقی شیکاگو بود اما با جدا کردن مسیر خود و استقلال گرفتن از آن حالا مهم‌ترین نمایشگاه جهان در حوزه تازه‌های فناوری به‌شمار می‌آید.
سخنران آیین گشایش نخستین دوره این نمایشگاه باب گالوین، رییس آن زمان موتورولا بود. این دوره از نمایشگاه با شرکت 175 هزار بازدید‌کننده و بیش از 100 شرکت ارائه‌دهنده خدمات برگزار شد.
بین سال‌های 1978 تا 1994، CES  دو بار در سال برگزار می‌شد، یکبار در ماه ژانویه در لاس‌وگاس به‌عنوان نمایشگاه زمستانی و یکبار در ماه ژوئن در شیکاگو به‌عنوان نمایشگاه تابستانی. نمایشگاه زمستانی همان‌طور که مدیران سازمان‌دهنده برنامه‌ریزی کرده بودند، برگزار شد اما از آنجایی‌که نمایشگاه تابستانی شیکاگو کم‌کم محبوبیت خود را از دست داد، مدیران تصمیم‌ساز برآن شدند تا بدون اصرار بر ادامه آن تجربه دیگری را به این نمایشگاه اضافه کنند. تصمیم آنها سفر به شهر‌های مختلف و برگزاری نمایشگاه در آنها بود.
در سال 1998 بود که سرانجام زمان نمایشگاه سالانه و مکان آن شیکاگو تعیین و تثبیت شد. از آن به بعد این نمایشگاه به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهان تبدیل شد.
این نمایشگاه با مدیریت درست هر سال میزبان تازه‌ترین محصولات شرکت‌های گوناگون است. در‌واقع آزمون و خطای مدیران نمایشگاه سرانجام به اینجا رسیده است که هر سال تعداد بسیار زیادی شرکت از سراسر دنیا گرد هم می‌آیند و با تعامل با یکدیگر هم محصولات خودشان را در معرض دید دیگران می‌گذارند و هم تازه‌ترین دستاوردهای رقبا را می‌بینند.
این نمایشگاه در سال 2014 در فاصله ششم تا نهم ژانویه برگزار شد. از این دوره نمایشگاه بیش از 150 هزار نفر بازدید کردند که با وجود عمومی نبودن نشان از محبوبیت و محوریت آن دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NrGo6Xj2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه