جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
نشست عبداللهیان با گودرزی و کفاشیان

کناره‌ گیری تیم‌های ایرانی از لیگ ‌قهرمانان منتفی شد

8 سال پیش ( 1394/11/19 )
 

نشست مشترک معاون عربی، آفریقایی وزارت امورخارجه با وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ‌ قهرمانان آسیا برگزار شد. به گزارش تسنیم، بعدازظهر دیروز در محل دفتر وزیر ورزش و جوانان نشست مشترکی بین حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی، آفریقایی وزارت امور خارجه و دو نفر از کارشناسان این وزارتخانه با محمود گودرزی، وزیر ورزش، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های تراکتورسازی، سپاهان و نفت تهران درباره مناقشه‌ اخیری که بین فدراسیون‌های فوتبال عربستان و ایران به وجود آمد، برگزار شد.

حاضران در این جلسه به موضع واحدی درباره اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال عربستان درباره بازی‌نکردن تیم‌های عربستانی با ایرانی در رقابت‌های لیگ ‌قهرمانان آسیا در خاک ایران و تصمیم اخیر AFC دراین‌باره رسیدند و تأکید کردند مسابقات باید در ایران برگزار شود. همچنین کناره‌گیری از لیگ ‌قهرمانان کاملا منتفی شد.

75856457457457458458458468464695695

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ پس از این جلسه گفت: «طبق آنچه وزیر ورزش اعلام کرد مقرر شد با تمام نهادهای بین‌المللی نظیر AFC، فیفا و شورای المپیک آسیا مکاتبه و تأکید شود مسائل سیاسی به هیچ‌وجه نباید وارد ورزش شود. در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که خروج از بازی‌ها و کناره‌گیری از لیگ ‌قهرمانان آسیا به‌هیچ‌وجه در سیاست کاری ما نباشد و تمام مکاتبات و ظرفیت‌ها در این جهت باشد که مسابقات در داخل ایران برگزار شود. فیفا، دخالت سیاست را در ورزش منع کرده و ما می‌توانیم با استفاده از این موضوع و مکاتبات انجام‌شده جلوی شیطنت عربستانی‌ها را بگیریم».

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران و عربستان تا ٢٥ اسفند فرصت داده تا با هم به تفاهم برسند وگرنه بازی‌های متقابل نمایندگان دو کشور در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F0q4czTA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه