شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار نقل و انتقالات تابستانی داغ بود. در این زمان، معاملات مهم بازار نقل و انتقالات اروپا صورت گرفت: پول پوگبا، گونزالو هیگواین، داوید لوییز، میشی باشوای، ان گولو کانته، متس هوملس و... Maxifoot ، 10 نقل و انتقال بزرگ تابستان 2016 را ارائه می دهد.

چهار سال پس از ترک اولدترافورد، هافبک یوونتوس پل پوگبا در نهایت از یوونتوس به منچستر یونایتد پس از هفته ها مذاکره بازگشت. این پیشنهاد که گران قیمت ترین بازیکن شیاطین سرخ در تاریخ نام گرفت مبلغی بالغ بر 105 میلیون یورو برای منچستر تمام شد، بیش از 5 میلیون یورو بالقوه برای خدماتی که از این بازیکن می گیرند.

1. پل پوگبا (23 ساله، از یوونتوس تورین به منچستر یونایتد، بیش از 5 میلیون یورو پاداش بالقوه): چهار سال پس از ترک منچستر یونایتد که به باشگاه یوونتوس انتقال داده شد، پل پوگبا به منچستر بازگشت و باعث شکسته شدن همه رکورد ها شد. در واقع شیاطین سرخ 105 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش مشروط به برد، برای بازگرداندن این بازیکن خرج کرد. پوگبا تحت رهبری خوزه مورینیو سعی می کند موقعیت جدید خود را در شرایط سخت لیگ جزیره، با هدف به دست آوردن مجدد لیگ قهرمانان فصل بعد اروپا توجیه کند.

2. گونزالو هیگواین (28 ساله، از ناپولی به یوونتوس تورین، با مبلغ 90 میلیون یورو): از ناپولی، مهاجم گونزالو هیگواین به دشمن شماره یک این تیم یعنی یوونتوس رفت. در حالی که طرفداران ناپولی از زمان ورود او در سال 2013 تحت طلسم او قرار گرفته بودند اما این آرژانتینی با پیوستن به یوونتوس با مبلغ 90 میلیون یورو خیانت کرده است.  این مادریدی سابق، فصل گذشته در 35بازی 36 گل را برای باشگاه خود یعنی ناپولی به ثمر رساند.

3. هالک (30 ساله، از زنیت سن پترزبورگ به شانگهای چین، با مبلغ 55.8 میلیون یورو): این مهاجم برزیلی تصمیم گرفت که جنبه های ورزشی را کنار بگذارد و به پیشنهاد باشگاه چینی پاسخ مثبت بدهد. با گذشت از باشگاه سن پترزبورگ و رفتن به شانگهای، این بازیکن برزیلی به یکی از بازیکنان برزیلی تبدیل شد که بالاترین دستمزد را بین بازیکنان برزیلی با دریافت 20 میلیون یورو در سال داشته باشد. در این شرایطی که مبلغ قرارداد تا 55.8 میلیون یورو رشد کرد باشگاه روسی اعلام رضایت خود را به این انتقال نشان داد.

4. جان استون (22 ساله، از اورتون به منچسترسیتی، با مبلغ 55.6 میلیون دلار و بیش از 2 میلیون دلار بالقوه): حاضر به ترک اورتون شد و به منچستر سیتی پیوست تا تبدیل به گران قیمت ترین مدافع تاریخ جهان شود. آرزوی گواردیولا با گرفتن این بازیکن برآورده شد و این بازیکن جایگاه خود را در منطقه دفاع با حضور چهره هایی مانند اوتامندی و وینسنت کمپانی حفظ کرده است. اما مصدومیت های بازیکن بلژیکی (کمپانی) باعث شد که قرارداد این بازیکن افزایش پیدا کند.

5. لروی سانه (20 ساله، از شالکه 04 به منچستر سیتی، با مبلغ 50 میلیون یورو): جوزپه گواردیولا کاملا مجذوب استعداد این بازیکن 20 ساله شد و آن را برای بال راست تیم خود به خدمت گرفت. پس از حدود چند هفته مذاکره با باشگاه آبی آسمانی یعنی شالکه 04 با مبلغ حدودا 50 میلیون یورو این انتقال صورت گرفت. این بازیکن توسط تکنیسین های کاتالان متقاعد شده بود. گواردیولا قطعا به عنوان نخستین بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را برای سیتیزن ها گرفت.

6. گرانیت ژاکا (23 ساله، از بورسیا مونشن گلادباخ به آرسنال، با مبلغ 45 میلیون یورو): با گرفتن این هافبک یعنی گرانیت ژاکا از مونشن گلادباخ در پایان ماه می ، آرسنال یکی از بزرگ ترین خرید های خود را در پنجره انتقالات تابستانی انجام داد. با مبلغ بالغ بر 45 میلیون یورو این بازیکن تیم ملی سوییس به آرسنال پیوست.

7. هنریک میختاریان (27 ساله، از دوتموند به منچستر یونایتد، با مبلغ 42 میلیون یورو): علاوه بر پوگبا و ابراهیموویچ، منچستر یونایتد یکی از عناصر خود در سطح جهانی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت. این بازیکن با مبلغ 42 میلیون از دورتموند با یک فصل فوق العاده با 18 گل و 25 پاس گل به منچستر منتقل شد.

8. سادیو مانه (24 ساله از ساوتهمپتون به لیورپول با مبلغ 41.2 میلیون یورو): با فروش این بازیکن به مبلغ 41.2 میلیون ساوتهمپتون بزرگ ترین فروش تاریخ خود را به دست آورد. با یورگن کلوپ این سنگالی می تواند توان بالقوه خود را بزرگ تر کند و به طور متداوم بزرگ تر شود.

9. شکودران موستفی (24 ساله از والنسیا به آرسنال با مبلغ 41 میلیون یورو): در نهایت با مبلغ 41 میلیون آرسنال موفق به جذب موستفی از والنسیا شد. این آلمانی بعد از غیبت طولانی مدت آلمانی ها مثل مرتساکر به آرسنال آمد.

10. ژوائو ماریو (23 ساله از اسپورتینگ لیسبون به اینترمیلان با مبلغ 40 میلیون یورو): این بازیکن یکی از جاذبه های پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. بعد از انتظار طولانی باشگاه پاری سن ژرمن، ژوائو ماریو در نهایت به تیم اینترمیلان پیوست. این بازیکن جوان بعد از قهرمانی در اروپا با تیم پرتغال به تیم اینترمیلان پیوست.

منبع : Maxifoot
برچسب ها : قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WKbYPZ2d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه