شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تجدید نام تجاری به معنای آغاز مجدد نیست

5 سال پیش ( 1397/8/4 )
پدیدآورنده : مهسا ناظمی   پدیدآورنده : میشل ون اسلایک  

راه هایی برای اعمال تغییرات تأثیرگذار جهت رونق مشتریان بدون نیاز به شروع دوباره وجود دارد. نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرینی کاملاً شخصی است.

از کیک های لذیذ گرفته تا تحویل فوری و به موقع، آنچه بدیهی است مشتریان همواره از چیزهای جدید و هیجان انگیز استقبال می کنند. برای رقابت ممکن است اینطور به نظر برسد که شما باید دائماً خودتان را از نو بسازید، اما این درست نیست. راه هایی برای اعمال تغییرات تأثیرگذار جهت رونق مشتریان بدون نیاز به شروع دوباره وجود دارد.

نوسازی فضای کار

ظاهر محیط کسب و کار می تواند تأثیر زیادی بر مشتریان داشته باشد. خبر خوب این است که تغییرات ساده و کم هزینه فضای کار می توانند تمام آنچه شما نیاز دارید را برآورده سازند.

برای شروع، شلوغی ها را مرتب و فضای کار را به حداکثر برسانید. اگر فضای خرده فروشی در اختیار دارید، به تعاملات و نحوه ارتباط مشتریان در فروشگا ه تان دقت کنید. شاید کسب وکارهایی که به شهرتی رسیده اند برای دهه ها در فضایی بدون تغییر کار کرده اند، اما با گسترش تکنولوژی و تغییرات در انتظارات مشتریان، تصمیم بین تغییر با گذشت زمان یا بدون تغییر ماندن بسیار مهم می شود. تغییر فضای کار یا ساده سازی فروشگاه می تواند تصور مشتری را به شیوه ای مثبت تغییر دهد و حتی به گونه ای باشد که مشتریان جدیدی برای تان فراهم آورد.

مطلب مرتبط: چرا و چگونه باید نام تجاری کسب و کارتان را تغییر دهید

در فروشگاه یو پی اس، ما یک محیط مفهومی جدید با تکنولوژی های بیشتر و براساس تجارب متمرکز بر مشتری را جهت ایجاد فروشگاه های چندمنظوره برای صاحبان کسب وکارهای کوچک آزمایش کردیم.

فروشگاه سال هاست در حال بهبود خود از طریق تحقیق و دریافت بازخورد از صاحبان حق رأی، مشتریان و حتی افراد بیرونی است.

ظاهر کارتان را در نظر بگیرید. آیا با اندکی تغییر در ظاهر بیرونی می توانید به کار خود ادامه دهید؟ من متوجه شده ام که کاری ساده مانند افزودن رنگ به ظاهر فعلی می تواند به طور برجسته ای کمک کننده باشد. مشتریان متوجه تغییرات کوچک می شوند و به روزرسانی فضای کار می تواند به انرژی و روحیه تجارت کمک کند.

نباید اهمیت حضور آنلاین شما را نادیده گرفت. به روزرسانی ساده وب سایت، مانند رنگ، فونت یا تصویر جدید می تواند رمق تازه ای به صفحه بدهد. به خاطر داشته باشید هرچه مشتری با آن روبه رو است و آن را احساس می کند، در این زمینه تأثیر خواهد داشت.

به افراد خود قدرت و زندگی تازه دهید

کارمندان اغلب اولین نقطه تماس با مشتریان هستند و پیامی درباره کسب و کار شما ارسال می کنند. آیا ابزارهای موفقیت مداوم را به آنها داده اید؟

ارائه آموزش های مداوم و فرصت های توسعه حرفه می تواند تأثیر شگرفی داشته باشد. این امر نه تنها به حفظ انگیزه کارمندان کمک می کند، بلکه به آنها مهارت های جدیدی نیز آموزش می دهد.

فراموش نکنید برداشت های اول بسیار مهم هستند و اینکه چگونه به نظر می رسند می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. تغییر در لباس فرم می تواند روحیه کارمندان را افزایش دهد و کمک کند حرفه ای تر به نظر برسند. این امر بر تصور مشتری از کسب و کار شما نیز اثر مثبتی خواهد داشت.

مباحثه کردن را رواج دهید

نحوه صحبت کردن شما در مورد کسب وکارتان با نحوه به نظر رسیدن آن از نظر اهمیت برابری می کند.

اما اینکه مشتریان چگونه در مورد تجارت شما صحبت می کنند مهم تر است. آیا ایده های بازرگانی شما کهنه هستند؟ آیا اطلاعات مورد نیاز مشتریان را فراهم می آورند؟ تغییرات می توانند منافع مشتری را احیا کنند، بنابراین از تغییرات بزرگ و جسورانه نترسید.

ما اخیراً یک کمپین تحقیقاتی جدید به نام «فراتر از حمل و نقل» آغاز کردیم-علاوه بر بسته بندی و حمل و-نقل- تا به مشتریان نشان دهیم شرکت ما خدماتی ارائه می دهد که شاید پیشتر حتی از آن اطلاع هم نداشته اند.

مطلب مرتبط: تغییر نام تجاری

برای ما این یک ایده بزرگ بود و امیدواریم بتواند تجربه جدیدی برای مشتریان از طریق فروشگاه های مان ایجاد کند.

پیاده سازی حتی تغییرات کوچک می تواند بدون نیاز به شروع دوباره، تأثیر زیادی بر روی کسب وکار شما داشته باشد.

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GNEmrYPV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه