پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش فروش در اینستاگرام

2 سال پیش ( 1400/10/28 )
 

فروش در اینستاگرام با انواع روش ها انجام میشود یکی از بهترین روش های افزایش فروش در اینستاگرام که کسب و کار ها و برند هایی مثل دیجی کالا و اسنپ فود استفاده می کنند برگزاری مسابقه در اینستاگرام است.

افزایش فروش در اینستاگرام

اگر شما هم قبلا مسابقه اینستاگرامی برگزار کردید ولی بازخورد مناسب را دریافت نکرده اید به این دلیل بوده است که مسابقه را به شکل اصولی و به روش مناسب برگزار نکرده اید. با توجه به نوع هدف خود باید نوع خاصی از مسابقه را طراحی کنید در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی مسابقه اینستاگرامی چگونه است ؟

هدف خود را از برگزاری مسابقه اینستاگرامی مشخص کنید

قبل از هر اقدامی مشخص کنید که از طراحی مسابقه اینستاگرامی چه هدفی دارید؟ آیا هدف شما برند سازی برای محصولتان است؟ یا تعامل بیشتر با کاربران جهت حفظ جایگاه برند و یا معرفی محصول یا خدمات جدید و افزایش فروش .

هدف شما در نحوه انتخاب مراحل و اجرای مسابقه تاثیرگذار است. شما هم چنین باید مخاطبان یا بازار هدفتان را مشخص کنید.

طراحی ایده و مدل مسابقه

عنوان مسابقه ، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز باید مشخص گردند.برای مسابقه خود عنوانی انتخاب کنید. و موضوعی پیدا کنید که مسابقه اینستاگرامی را جذاب باشد.

ایده های مسابقه اینستاگرامی مختلفی وجود دارند که شامل:

  • لایک کردن یک یا چندین پست آخر پیج
  •  تشویق به کامنت گذاشتن
  • استوری کردن پست مسابقه
  • تگ کردن دوستان زیر پست مسابقه
  • فالو کردن صفحه اینستاگرام

نمونه مسابقات اینستاگرام برای افزایش فروش

مسابقه هایی که برای افزایش فروش در اینستاگرام طراحی می شوند مثل مسابقه صداش کن دیجی کالا شامل تگ کردن دوستان زیر پست مسابقه و فالو کردن همزمان پیج شما خواهد بود.

افزایش فروش در اینستاگرام

مراحل برگزاری این نوع مسابقات به شکل زیرخواهد بود :

  1. طراحی پست مسابقه جذاب
  2. انتخاب جایزه ارزشمند با توجه به علایق مخاطبین
  3. تعیین شرایط و زمان شرکت در مسابقه
  4. انتشار و تبلیغ پست مسابقه
  5. قرعه کشی آنلاین و اعلام برندگان مسابقه

توجه داشته باشید که تگ کردن باید بین 3 تا 5 نفر باشد تگ بیشتر و شانس بیشتر برای مسابقه هایی مناسب هستند که به دنبال افزایش تعامل پست های اینستاگرام خود هستند .

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

برای استخراج کامنت های شرکت کنندگان در مسابقه می توانید از سایت قرعه کشی اینستاگرام که توسط تیم مارکتینگ 98 طراحی شده است استفاده کنید. نحوه کار برنامه قرعه کشی اینستاگرام به این شکل است  که شما لینک پست مسابقه را در برنامه قرار می دهید و خروجی تمامی موارد را در یک فایل اکسل دریافت می کنید سپس می توانید رو لینک قرعه کشی کلیک کرده و انتخاب برنده را آنلاین انجام دهید.

افزایش فروش در اینستاگرام

نمونه مسابقات اینستاگرامی برای افزایش فالوور

یکی از نمونه مسابقات اینستاگرامی موفق ، "مسابقه یک فالو تا iPhone 13 " اسنپ فود بود در این نوع مسابقه اینستاگرامی که هدف جذب مشتری بیشتر بود اسنپ فود موفق شد 49000 فالوور واقعی جذب کند استفاده از جایزه مناسب , تگ کردن دوستان و شرایط ساده مسابقه مثل فقط فالو کردن و مهم تر از همه قرعه کشی آنلاین و عادلانه از دلایل موفقیت مسابقه اسنپ فود بود.

برای قرعه کشی بین فالوورهای اینستاگرام می توانید از بخش استخراج فالوورهای اینستاگرام در اکسل اقدام نمایید پس دریافت لیست فالوورها می توانید روی لینک قرعه کشی کلیک کنید همچنین شما می توانید با بررسی اطلاعات و آنالیز فالوورهای اینستاگرام پیج خودتان یا رقبا نسبت به تبلیغات و بازاریابی هدفمند در اینستاگرام اقدام نمایید.

تبلیغات در اینستاگرام را هدفمند انجام دهید

یکی از روش های عالی برای افزایش فروش در اینستاگرام، تبلیغات است، یعنی شما پیج و محتوای خود را در دیگر پیج ها و رسانه های مرتبط تبلیغ کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید انتخاب محل تبلیغ است. آیا پیج مورد نظر مخاطب بدردبخور برای کسب و کار شما دارد؟ آیا مخاطبان این پیج می توانند برای شما مفید باشند و تبدیل به خریدار شوند؟

لذا در اجرای تبلیغات حتما به هدفمند بودن تبلیغات دقت کنید تا هزینه های خود را برای به دست آوردن مخاطب اشتباه به هدر ندهید. در این مورد می توانید از مشاوره تبلیغاتی تیم مارکتینگ 98 استفاده کنید.

از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

بررسی کنید که چه افراد برجسته و مطرحی در حوزه تخصصی شما فعال هستند و اینکه آیا حاضر هستند با دریافت مبلغی شما را معرفی کنند؟

به طور مثال یک باشگاه بدن سازی می تواند با یکی از ورزشکاران محبوب شهر که تعدادی فالوور دارد همکاری کرده و از ایشان بخواهد که باشگاه را به فالوورهایش معرفی کند.

دقت داشته باشید که در این روش حتما با اینفلوئنسر مرتبط و محبوب همکاری کنید و مراقب باشید که همکاری با افراد اشتباه موجب بدنامی شما نشود، مثل آن بنده خدایی که برای تبلیغات خود با تتلو همکاری کرد نشوید.

از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید

اگر قصد دارید مشتریان بیشتری را جذب نمایید لازم است که با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مشورت نمایید تا با روش های مختلف بازاریابی در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید

افزایش فروش در اینستاگرام

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ برای انجام امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ میبایست ضمن اشراف برروی تمامی کانالها و اصول دیجیتال مارکتینگ، پروژه را با صرف کمترین هزینه به بهترین نتیجه برساند. وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ شامل موارد ذیل است:

  • شناخت بازار هدف و مخاطبین کسب و کار شما
  • تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ
  • انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول و خدمات شما

 

مشاوره بازاریابی دیجیتال شامل روش های زیر می باشد که به صورت مشاوره تلفنی و حضوری انجام می شود

  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ ( طراحی سایت – بازاریابی و تبلیغات اینترنتی )
  • مشاوره سوشال مدیا یا اینستاگرام مارکتینگ
  • مشاوره سئو ( SEO ) 

آژانس بازاریابی مارکتینگ 98 با تحلیل کسب و کار و بازار هدف شما بهترین روش های بازاریابی آنلاین و مشاوره بازاریابی اینترنتی را ارائه خواهد کرد جهت دریافت مشاوره به سایت مارکتینگ 98 به نشانی marketing98.com  مراجعه کرده و با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FOp2N9kI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه