شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مژه ها تاثیر زیادی بر زیبایی چشم دارند. آن ها می توانند چشم های شما را باز تر، رو به بالا، کشیده تر و جذاب تر نشان دهند. به همین علت، کسانی که مژه های بلند و پرپشتی ندارند، حالت مژه های آن ها خوب نیست یا کسانی که نمی خواهند هر روز ریمل بزنند، می توانند از روشی به نام اکستنشن مژه یا کاشت مژه استفاده کنند.

اکستنشن مژه امروزی یکی از شلوغ ترین لاین های آرایشگری است و هر آموزشگاه آرایشگری دوره های آمزوشی این رشته را برگزار می کند. زیرا به دلیل طرفداران زیادی که این روش زیبایی دارد، می تواند درآمد درخور توجهی برای متخصصان آن داشته باشد.

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب است؟

اما آیا به نظر شما اکشتنشن مژه برای همه مناسب است؟ اصولا چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟ آیا کاشت مژه می تواند برای برخی مضر باشد؟‌ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه روشی است که در آن تار موهای مصنوعی که از جنس الیاف مصنوعی یا موی طبیعی یا ابریشم ساخته می شوند، به وسیله چسب مخصوصی به مژه ها چسبانده شده و می توانند مژه های شما را پرپشت، بلند، و حالت دار نشان دهند.  

این روش در دوره آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه های آرایشگری تدریس می شود. شما می توانید پس از پایان دوره آموزشی در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدلک فنی حرفه ای اکستنشن مژه را دریافت کنید.

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب است؟

اکستنشن مژه برای بسیاری از خانم ها قابل استفاده است. در ادامه موارد استفاده این روش جدید و پرطرفدار را با هم بررسی می کنیم:

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب است؟

۱. کسانی که مژه های کوتاهی دارند

اکستنشن مژه در اندازه های مختلفی تولید می شود. شما می توانید با توجه به اندازه مژه مورد علاقه خود، قد اکستنشن مناسب را انتخاب کنید و آن را روی مژه های خود بچسبانید. با این کار شما به مدت ۳ الی ۴ هفته مژه های بلند و زیبایی خواهید داشت.

۲. خانم هایی که مژه های کم پشتی دارند

اکستنشن ها لابه لای تارهای طبیعی مژه چسبانده می شوند. بنابراین می توانند فاصله بین تار مژه های شما را پر کرده و آن ها را پرپشت تر و جذاب تر نشان دهند.

۳. افرادی که مژه های آن ها حالت ندارد

بعضی از خانم ها مژه های بلند اما صافی دارند. در چنین شرایطی بلندی مژه ها به چشم نمی آید و زیبایی چندانی هم ندارد. این خانم ها می توانند برای حالت دار کردن مژه های خود از روش های مختلفی مانند فرمژه یا ریمل استفاده کنند. اما همه ما می دانیم که استفاده مداوم از این روش ها می تواند به مژه ها آسیب برساند.

بنابراین، خانم هایی که نمی خواهند هر روز وقت خود را برای فر کردن مژه های خود صرف کنند، می توانند از اکستنشن مژه استفاده کنند. با این روش می توانید بدون نیاز به آرایش یا صرف زمان زیادی، مژه های فر و خوش حالتی داشته باشید.

۴. خانم هایی که چشم های رو به پایین دارند

چشم ها حالت های مختلفی دارند و هر حالتی زیبایی خاص خود را دارد. اما ممکن است بعضی از خانم ها از حالت رو به پایین چشم های خود ناراضی باشند و بخواهند آن را بپوشانند. اکستنشن مژه یک روش موثر، کم خطر، کم هزینه و ساده برای انجام این کار است. شما می توانید با کاشت مژه های بلند و رو به بالا در گوشه خارجی چشم های خود، حالت افتاده آن ها را پوشش داده و یک ظاهر جذاب تر به آن ها بدهید.

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب نیست؟

در روش کاشت مژه، از چسب هایی برای چسباندن اکستنشن ها به مژه های شما استفاده می شود. کسانی که حساسیت دارند ممکن است در اثر نزدیک شدن این ماده به چشمشان دچار سوزش، خارش، قرمز، و ریزش اشک شوند. این افراد بهتر است از اکستنشن مژه صرف نظر کنند و از روش های مناسب تر برای چشم های حساس خود استفاده کنند.

همچنین، کسانی که چشم های ریز و گودی دارند، بهتری است کاشت مژه انجام ندهند. زیرا کاشت مژه برای این افراد ممکن است چشم های آن ها را ریزتر از آنچه که هست نشان دهد. در صورتی که چشم های ریز و گود رفته ای دارید و تمایل دارید که حتما مژه بکارید، باید از روش اکستنشن طبیعی استفاده کنید. زیرا بیش از حد بلند پر کردن مژه ها در این گونه چشم ها ظاهر مناسبی را ایجاد نخواهد کرد.

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب است؟

رز سرخ، انتخابی مناسب برای آموزش اکستنشن مژه

اکستنشن مژه نیز مانند سایر تخصص های آرایشگری به دوره آموزشی حرفه ای نیاز دارد. شما باید با ابزار این حرفه آشنا شوید، نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید، انواع روش ها و مدل های اکستنشن مژه را بشناسید و بتوانید برای هر کس مدل و روش مناسب را انتخاب و اجرا کنید.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ به خوبی می تواند تمام این موارد را آموزش داده و شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر مانند رز سرخ، از مربیان حرفه ای، باتجربه و کارآزموده استفاده می کند تا هنرجویان بتوانند هرآنچه که لازم است را از مربی خود بیاموزند.

همچنین، ارائه مباحث مورد نیاز جامعه از موارد مهمی است که این آموزشگاه به آن اهمیت می دهد و همواره در تمام دوره های آموزش خود از قبیل آموزش کراتین مو، کاشت و طراحی ناخن، اکستنشن مو، پاکسازی پوست و ... از مباحث استاندارد که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود، استفاده می کند.

سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه عبارتند از:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه ابزار و تجهیزات مورد نیاز هنرجویان برای آموزش بهتر
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
  • پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان پس از دوره آموزشی به منظور رفع اشکال و مشاوره
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • برگزاری کلاس های آموزشی به صورت گروهی، نیمه خصوصی، و خصوصی

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/viPiyfkc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه