شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مرکز ایمپلنت دندان آیریک در تهران بدون شک یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در تهران است که خدماتی تخصصی دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان – لمینت دندان – کامپوزیت دندان – جراحی دندان و لثه و ... را ارائه می دهد.

مرکز ایمپلنت غرب تهران دندانپزشکی آیریک از سال 95 است که فعالیت خود را بصورت تخصصی شروع کرده است و خدمات دندانپزشکی تخصصی را ارائه میدهد.

مثلا خدمات تخصصی ایمپلنت دندان – جراحی لثه – جراحی دندان عقل – خدمات تخصصی زیبایی مانند لمینت دندان – کامپوزیت دندان – اصلاح طرح لبخند و ... همگی توسط متخصص انجام میشود.

 

دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت غرب تهران

 

خدمات لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک

 

لمینت دندان امروزه پیشرفت زیادی کرده است و جزو درمان های تخصصی و پیشرفته زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند محسوب می شود.

به همین دلیل هر واحد لمینت دندان نیازمند دقت و تخصص بالایی است تا سلامت دندان های دیگر به خطر نیوفتد و لمینت دندان طرح لبخند به درستی و با موفقیت انجام شود.

قیمت لمینت دندانپزشکی آیریک از مبلغ 2 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان بابت هر واحد لمینت دندان می باشد که دارای ضمانت ویژه نیز می باشند.

همچنین ویزیت و معاینه در دندانپزشکی آیریک رایگان است و برای انجام لمینت دندان می توانید از ویزیت رایگان استفاده نمائید تا از کل مراحل درمان و هزینه لمینت دندان خود آگاه شوید.

 

قیمت لمینت دندان در سال 1401

 

قیمت لمینت دندان با توجه به نوع لمینت دندان و تعداد واحد لمینت دندان متفاوت است و در جدول زیر قیمت انواع لمینت دندان را شرح میدهیم.

در ادامه جدول پرطرفدارترین لمینت دندان های موجود را مشاهده می کنید.

نوع لمینت دندان

قیمت هر واحد لمینت دندان

لمینت دندان ونیر کامپوزیت

1.500.000 الی 2.000.000 تومان

لمینت دندان سرامیکی ویتا vita

3.800.000 تومان

لمینت دندان ایمکس

5.000.000 تومان

 

این لمینت دندان ها که در جدول بالا شرح دادیم لمینت دندان های پرطرفدار با قیمت مناسب هستند که امروزه در ایران و تهران بسیار پرطرفدار هستند.

به عنوان بهترین لمینت دندان می توانیم لمینت دندان ایمکس را به شما معرفی کنیم که اگر به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت دهید می تواند تا 15 سال طول عمر داشته باشد.

در ادامه جدول بهترین لمینت دندان ها را مشاهده میکنیم که به لمینت دندان طرح لبخند معروف شده اند و معمولا افراد مشهور از این لمینت دندان ها استفاده می کنند.

 

دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت غرب تهران

 

هزینه لمینت دندان طرح لبخند در ایران

 

لمینت دندان طرح لبخند جزو بهترین لمینت دندان های موجود است که برای بازسازی و زیباسازی طرح لبخند استفاده می شود و معمولا لمینت دندان بازیگران از این نوع است.

نوع لمینت دندان

قیمت هر واحد لمینت دندان

ضمانت

لمینت دندان سرامیکی ips

5.800.000 تومان

15 سال

لمینت دندان فلدسپاتیک

7.400.000 تومان

15 سال

لمینت دندان طلا

قیمت روز طلا

-

 

لمینت دندان طرح لبخند بسیار باکیفیت و زیبا هستند که به همین جهت برای لمینت دندان جلو یا طرح لبخند استفاده می شود.

باید بدانید که اگر دندان ایمپلنت شده یا روکش شده دارید نمیتوانید برای آنها لمینت دندان استفاده کنید و اگر بخواهید رنگ آنها را با لمینت دندان خود هماهنگ کنید باید روکش ایمپلنت خود را عوض کنید و با رنگ جدید انجام دهید.

اما دندانپزشکی آیریک خدمات تخصصی دیگری را نیز ارائه می دهد که جزو خدمات اصلیه این مرکز است. خدمات ایمپلنت دندان و جراحی دندان از اصلی ترین خدمات مرکز ایمپلنت آیریک در تهران است.

 

دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت غرب تهران

 

خدمات و قیمت ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک

 

ایمپلنت دندان بهترین روش برای کاشت دندان از دست رفته است. پس اگر دندان خود را به هر دلیلی از دست داده اید باید به فکر ایمپلنت دندان باشید.

روش ایمپلنت دندان بسیار مطمئن و ایمن است و به دلیل طبیعی بودن این روش به مانند دندان واقعی ، به کاشت دندان طبیعی معروف شده است.

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و باید بدانید که قیمت ایمپلنت دندان به عواملی مثل تعداد ایمپلنت – مارک ایمپلنت دندان و دستمزد متخصص ایمپلنت دندان بستگی دارد.

در ادامه جدول قیمت ایمپلنت دندان های پرطرفدار و اقتصادی را شرح می دهیم. اگر بدنبال انجام ایمپلنت دندان قیمت مناسب و نسبتا پایین هستید می توانید از ایمپلنت دندان های موجود در جدول زیر استفاده کنید.

 

قیمت انواع ایمپلنت دندان در سال 1401

 

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت

ایمپلنت کره ای Snuc

3.390.000 تومان

ندارد

ایمپلنت کره ای Sewon medix

7.000.000 تومان

۲ سال

ایمپلنت کره ای بایوتک Neo-biotech

5.000.000 تومان

۵ سال

ایمپلنت کره ای Biotem

5.890.000 تومان

۵ سال

ایمپلنت کره ای Dio

6.000.000 تومان

۱۰ سال

ایمپلنت فرانسوی Mib

4.890.000 تومان

۱۰ سال

ایمپلنت ایرانی 3A

3.000.000 تومان

ندارد

 

در جدول بالا قیمت انواع ایمپلنت دندان را مشاهده می کنید که جزو ایمپلنت دندان های قیمت مناسب و اقتصادی است اما کیفیت مناسبی هم دارند.

در جدول ادامه نیز قیمت جدول ایمپلنت دندان با کیفیت بیشتر را برای شما آماده کرده ایم در این جدول قیمت انواع ایمپلنت کره ای و قیمت ایمپلنت سوئیسی را مشاهده میکنید که جزو ایمپلنت های پرطرفدار نیز هستند.

 

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت

ایمپلنت سوئیسی Sic

4.500.000 الی 6.000.000

۵ سال

ایمپلنت سوئیسی Ihde

3.500.000 الی 6.000.000

۵ سال

ایمپلنت کره ای مگاژن

8.500.000 تومان

۱۰ سال

ایمپلنت سوئیسی اشترومن Neodent

10.000.000 تومان

۲۰ سال

ایمپلنت سوئیسی اشترومن
iti (SLA active)

14.000.000 تومان

۱۰ سال

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

iti (titanium)

14.000.000 تومان

۲۰ سال

 

ایمپلنت دندان های کره ای امروزه پیشرفت بسیاری کرده اند و کیفیت بسیار بالا با طول عمر زیاد دارند که می توانند با ایمپلنت دندان های سوئیسی و ایمپلنت آمریکایی نیز رقابت کنند.

در حال حاضر بهترین ایمپلنت دندان های جهان ایمپلنت سوئیسی – ایمپلنت آمریکایی و ایمپلنت کره ای هستند که بسیار پرطرفدار و باکیفیت هستند.

ایمپلنت های کره ای به دلیل رنج قیمت های مختلف طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده اند زیرا از 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان رنج قیمت دارند و مناسب هر بودجه ای هستند.

در مرکز ایمپلنت آیریک می توانید قیمت انواع ایمپلنت دندان را مشاهده کنید و از تخفیف و ضمانت ویژه دندانپزشکی آیریک بهره مند شوید.

برای مشاهده سایت دندانپزشکی آیریک می توانید به iricclinic.com مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/toRUS7jR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
شیرین :
1 سال پیش
باتشکر از مطلب خوبتون من از طریق شما آشنا شدم با مرکز ایمپلنت آیریک و 2 واحد ایمپلنت دندان انجام دادم با دکتر صادق آقاجری و خیلی راضیم ممنون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه