پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چاپخانه تهران یکی از قدیمی ترین چاپخانه های شهر تهران با 19 سال سابقه کار می باشد. یکی از نقاط قوت مجموعه ی تهران پرینت که آن را از سایر چاپخانه ها متمایز می کند امکان سفارش و چاپ به صورت آنلاین می باشد. امروزه فروشگاه های مجازی و خرید از آن ها جایگاه ویژه ای در میان مردم کسب کرده اند. تهران پرینت یکی از چاپخانه های پیشرو جهت ارائه ی خدمات آنلاین می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر متعهد و قوی جایگاه بالایی در بازار کسب و کار بدست آورده است.

چاپ و تبلیغات تقویم در چاپخانه تهران

چاپ تقویم یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و پرکاربرد می باشد و این خدمات در چاپخانه تهران با کیفیت بالایی ارائه می شود. تقویم ها به دو صورت دیواری و رومیزی چاپ می شوند. برای چاپ انواع تقویم باید به نکاتی توجه کنید که عبارتند از:

  •     باید حدود نیم سانتی متر حاشیه برای کاغذ یا مقوای تقویم در نظر بگیرید زیرا امکان دارد بخشی از طرح یا متن نوشته شده بر اثر صحافی و برش از بین برود. بدین ترتیب تقویم ظاهر خوبی نخواهد داشت.
  •     ابعاد و سایز تقویم های رومیزی و دیواری بر اساس استانداردهای موجود در چاپخانه تهران انجام می گیرد. ابعاد تقویم ها باید با نوع کاربری و تبلیغات متناسب باشند.
  •     جنس کاغذ یا مقوای انتخابی برای تقویم باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.
  •     یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تقویم ها نوع طراحی آن ها می باشد. کادر حرفه ای مجموعه ی چاپخانه تهران با طرح های خلاقانه و تاثیر گذار موجب افزایش موفقیت در تبلیغات می شوند.

چاپ سررسید

چاپ و تبلیغات سررسید در چاپخانه تهران

چاپ سررسید یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مجموعه ی تهران پرینت می باشد. سالنامه یکی از هدایای تبلیغاتی مرسوم در میان شرکت ها و سازمان های مختلف می باشد. هرساله با فرارسیدن سال نو شرکت ها اقدام به چاپ دو مدل سالنامه می کنند. یک مدل را به صورت عمومی در میان مشتریان خود پخش می کنند.  یک مدل سررسید اختصاصی نیز به مدیران شرکت ها اهدا می شود. یکی از ویژگی های سر رسید این است که شرکت ها معمولا در صفحات اولیه ی آن به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند. تصویر یک یا چند محصول شاخص و پر طرفدار خود را درون سر رسید قرار می دهند. از آنجایی که سر رسید به مدت یک سال به طور مداوم توسط فرد مورد استفاده قرار می گیرد مطالب تبلیغاتی آن نیز در ذهن ها باقی می ماند. سر رسید ها از لحاظ جلد به دو صورت جلد سخت و نرم تولید می شوند. سررسید هایی با جلد چرم بسیار پرطرفدار هستند.

چاپ انواع ست اداری در چاپخانه تهران

چاپ ست اداری نیز یکی از تبلیغات سودمند در جهت رشد شرکت ها و سازمان ها می باشد. ست های اداری انواع مختلفی دارند و میتوان آن ها را متناسب با محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها تهیه کرد. برخی از اقلام ست های اداری عبارتند از: تقویم، دفترچه یادداشت، سربرگ، فولدر و ... یکی از مهمترین کارهای اولیه برای ورود به بازار کسب و کار تهیه ی یک ست اداری زیبا می باشد به طوری که بر روی تمام اقلام آن برند و لوگوی شرکت چاپ شده باشد. جنس کاغذ مورد نیاز برای طراحی ست اداری می تواند تحریر، کتان و فانتزی باشد. برخی از ویژگی های اقلام ست اداری عبارتند از:

  •     هماهنگی رنگ ها : یکی از نکات مهم در طراحی و چاپ ست اداری استفاده از رنگ های مناسب با لوگو و محصولات شرکت می باشد همچنین رنگ ها باید با هم هماهنگی داشته باشند.
  •     فونت مناسب: برای طراحی و چاپ ست اداری باید فونت خاص و زیبایی انتخاب کرد.

طراحی کاتالوگ

آشنایی با روش چاپ و طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ یکی از روش های کاربردی جهت تعامل با مشتری می باشد. چاپخانه تهران پرینت با در اختیار داشتن کارشناسان و طراحان خبره در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ میتوانند شما را راهنمایی کنند و ایده ها و طرح های زیبا و منحصر به فردی ارائه دهند. یکی از مهمترین ویژگی های کاتالوگ ارائه ی اطلاعات جامع و مفید در رابطه با محصولات و خدمات شرکت می باشد. مشتری با مطالعه ی کاتالوگ میتواند محصولی متناسب با نیازهای خود انتخاب کند. برای اینکه بتوانید مشتریان را جذب کنید باید برای طراحی کاتالوگ و نوشتن متن های داخل آن از ایده های خلاقانه استفاده کنید. بدین ترتیب جذابیت محصول و خدمات شما چند برابر می شود. در واقع کاتالوگ علاوه بر نقش یک دفترچه ی راهنما یک هدیه ی تبلیغاتی مفید نیز می باشد. برخی از مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ عبارتند از: کسب اطلاعات به تعداد و جزئیات فراوان، کسب اطلاعات جامع و مختصر با متن و تصویر و ...

طراحی لیبل

آشنایی با روش چاپ و طراحی لیبل

طراحی و چاپ لیبل یکی از خدمات ارائه شده در چاپخانه تهران می باشد. لیبل یکی از ابزارهای ارزان و سودآور تبلیغات برای شرکت ها محسوب می شود. لیبل ها از لحاظ کاغذ مصرفی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  •     چاپ لیبل کاغذی: لیبل های کاغذی به دو صورت کاغذ گلاسه و کاغذ تحریر تولید می شوند. برای چاپ لیبل های کاغذی می توان از دستگاه های چاپ دیجیتال و افست استفاده کرد.
  •     چاپ لیبل ژله ای: این نوع چاپ بر روی کاغذی از جنس پلاستیک انجام می شود و روی آن با اپوکسی روکش می شود.
  •     چاپ لیبل پی وی سی: لیبل هایی با جنس پی وی سی در مقابل فرآیندهای جوی مقاوم هستند.

سفارش چاپ به تهران پرینت

خدمات چاپ ارائه شده در چاپخانه تهران به صورت آنلاین می باشد. شما برای سفارشات خود می توانید به وب سایت تهران پرینت مراجعه کنید. در منوی تماس با ما میتوانید آدرس و شماره های ارتباط با چاپخانه را مشاهده کنید. یک منو از وب سایت به فروش محصولات کاغذی و مقوا اختصاص دارد بدین ترتیب شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بخش فروشگاهی تهران پرینت خریداری کنید. یک منو از وب سایت تهران پرینت به تعرفه خدمات ارائه شده در چاپخانه اختصاص دارد. شما با ورود به این بخش از سایت می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در این بخش طرح های مختلف محصول موجود است سپس در انتهای صفحه ابعاد، نوع کاغذ، تیراژ و ... را انتخاب می کنید در انتها قیمت نهایی سفارش شما محاسبه می شود. شما می توانید تمام محصولات چاپی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان از تهران پرینت تهیه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Se2DMj0k
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه