سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اتاق فرار که با نام اسکیپ روم هم شناخته می شود، یک سرگرمی جدید و هیجان انگیز است که به تازگی طرفداران بسیاری را به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است. اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین مکان های تفریحی و سرگرمی در جهان است و اخیراً در ایران نیز در بین افراد در هر سنی به خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد.

در این بازی بی نظیر شما و گروهتان در محیطی عجیب و گاهی ترسناک قرار دارید و باید با هم فکر کنید و با حل معما و بازکردن قفل ها در زمان مشخصی از این محیط خارج شوید. گروه شما می تواند گروهی از دوستان، همکاران یا هم کلاسی های شما باشد.

تاکنون بیش از صد اتاق فرار تهران با ژانرهای مختلف پلیسی، وحشت، ترسناک، تئاتر تعاملی و معمایی افتتاح شده است. با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرار تهران را که به تفکیک مناطق در مکان های معروف این شهر قرار دارند برایتان معرفی کنیم.

البته باتوجه به وجود بازی های گوناگون در هر اتاق فرار تهران، قیمت های معرفی شده به صورت متوسط بوده و ممکن است به روز نباشند.

 

 معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

اسکیپ روم انیگما

مجموعه انیگما یکی از معروف ترین اتاق فرار تهران در برج میلاد دارای 6 بازی معمایی، ترسناک و دلهره آور در برج میلاد و 1 بازی ترسناک و معمایی در شعبه کرج است. این مجموعه در سال های اخیر راه اندازی شده و به دلیل سبک منحصربه فردش موردتوجه بسیاری قرار گرفته است.

تمام بازی های انیگما برای افراد بالای 15 سال در نظر گرفته شده است. البته برای بازی های پازل، کودکان بالای 10 سال نیز می توانند با همراه داشتن بلیت شرکت کنند.

در برخی از بازی های انیگما، برای هیجان بیشتر دست وپای شرکت کنندگان بسته می شود! علاوه بر این، ممکن است مجبور شوید در تاریکی مطلق بازی کنید و ترس وجودتان را فراگیرد.

  1. ژانر: معمایی - ترسناک
  2. قیمت: 85 تا 110 هزار تومان
  3. زمان بازی: 60 دقیقه
  4. آدرس: برج میلاد، ورودی پارکینگ

 

مجموعه مرکز بازی های فکری

 مجموعه بازی های فکری بزرگ ترین مرکز بازی فکری و اتاق فرار تهران و خاورمیانه بوده و تنها نماینده رسمی بازی های فکری در ایران است. این مجموعه از دو بخش تشکیل شده است: اسکیپ روم با 6 اتاق مختلف، شب های مافیا و انواع بازی های رومیزی جذاب.

 

  1. ژانر: معمایی - ترسناک
  2. قیمت: 90 تا 130 هزار تومان
  3. زمان بازی: 60 دقیقه
  4. آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از ساختمان تندیس، پلاک ۳۵

 

مجموعه اسکیپ می

مجموعه اسکیپ می در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ با ایده و همکاری دانش آموختگان مدرسه علامه حلی تهران آغاز شد. یکی از اولین انواع اتاق فرار تهران نیز متعلق به این مجموعه است. اتاقی به نام فرار از زندان در سال 2017 در این مجموعه ایجاد شد. مجموعه اسکیپ می در حال حاضر دارای سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع تجاری مارینا مال چالوس و شهر توریستی نمک آبرود با هفت بازی متنوع و مهیج است.

 

  1. ژانر: کارآگاهی - مهیج
  2. قیمت: 110 هزار تومان
  3. زمان بازی: 60 دقیقه
  4. آدرس: تقاطع بزرگراه حکیم و ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه دوم

 

مجموعه اسپیرال

گروه سرگرمی اسپیرال در سال ۱۳۹۷ با افتتاح اولین اتاق فرار تهران به نام «پنهان در سایه» فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه در تلاش است تا بازی های خلاقانه و متنوع و عالی را به صورت مداوم (پشت سرهم) طراحی و استفاده کند.

در حال حاضر بازی های مجموعه اسپیرال دارای عناصر مختلفی مانند مکانیکی، الکترونیکی و دیجیتالی هستند که آن ها را از دیگر دسته های اتاق فرار تهران متمایز می سازد.

 

  1. ژانر: دلهره آور - هیجان انگیز
  2. قیمت: 120 هزار تومان
  3. زمان بازی: 60 دقیقه
  4. آدرس: خیابان الهیه، نرسیده به تقاطع خزر، پلاک ۹ طبقه سه

 

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

 

اسکیپ روم تنهایی

اسکیپ روم تنهایی دارای تم رمزآلود، معمایی و ترسناک با 90 درصد سختی است.

این اتاق فرار تهران با سبک تازه و خلاقانه، گیم پلی باورنکردنی و مکان های مختلف شما را شگفت زده خواهد کرد.

البته شرکت در آن برای افرادی که تجربه قبلی ندارند توصیه نمی شود؛ زیرا تعداد زیادی پازل و وظایف بازی، پیچیدگی بالا و زمان بازی طولانی برای گروه های باتجربه و حرفه ای تر در نظر گرفته شده است. بازی "راز" احتمالاً بهترین توصیه برای شروع در این مجموعه است.

 

  1. ژانر: رمزآلود، معمایی و ترسناک
  2. قیمت: 120 هزار تومان
  3. زمان بازی: 90 دقیقه
  4. آدرس: تهرانپارس، خیابان جعفربای، مابین علیپور و ملکی، پلاک ۱۰۰

 

مجموعه نکست اسکیپ روم

Next Escape Room مجموعه ای از کوئست های سال با موضوع ترسناک را توسعه داد که در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد. این بازی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و برای شرکت در آن بهتر است لباس و کفش موردعلاقه خود را نپوشید!

 

  1. ژانر: ترسناک – دلهره آور
  2. قیمت: 110 هزار تومان
  3. زمان بازی: 70 دقیقه
  4. آدرس: خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا، خیابان عطار، پلاک ۴۹

 

مجموعه دات آی آر

مجموعه سرگرمی دات آی آر در تابستان 2015 به عنوان بخشی از یک گروه سرگرمی آفلاین برای توسعه و پیاده سازی بازی های پازل هوشمند و کوئست ها ایجاد شد. آن گروه در بهار 1393 توانست برای اولین بار یک بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در ایران عرضه کند.

دات آی آر یکی از بزرگ ترین مجموعه های اتاق فرار تهران است که البته در شهرهای کرج، اصفهان و اهواز نیز فعالیت می کند. این مجموعه شامل هفت اسکیپ روم ویژه، شش بازی کلاسیک، سه بازی محیطی، سه کوئست آنلاین و یک جامپ باکس است. بازی کابوس از مشهورترین گیم های این مجموعه به شمار می رود.

 

  1. ژانر: سورئال – هیجانی - معمایی
  2. قیمت: 130 هزار تومان
  3. زمان بازی: 60 دقیقه
  4. آدرس (اتاق فرار کابوس): بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک ۳۱

 

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

 

اسکیپ روم شام آخر

شام آخر یکی از بازی های کلاسیک ترسناک با 85 درصد سختی است. اگر کوئست هایی با پازل های پیچیده را دوست دارید و درعین حال می خواهید یک معما را در فضایی ترسناک حل کنید، بازی شام آخر انتخاب مناسبی برای شماست. این بازی توسط تیم دات آی آر در دسامبر 2016 ساخته و پیاده سازی شده است.

 

  1. ژانر: دلهره آور
  2. قیمت: 80 هزار تومان
  3. زمان بازی: 70 دقیقه
  4. آدرس: جردن، ضلع شمال شرقی تقاطع ظفر، ساختمان شماره ۹۳، طبقه پنجم

 

گریت اسکیپ

گریت اسکیپ یکی از اتاق های تازه راه اندازی شده تهران با یک بازی فعال به نام گرمابه با سبک وحشتناک و تئاتر تعاملی است و به زودی قصد راه اندازی بازی های جدیدی را نیز دارد. در این اتاق صرفاً با ترس ها و اضطراب های قدیمی که در اتاق های جستجوی دیگر تجربه کرده اید روبرو نخواهید شد، بلکه فضای نوینی را تجربه خواهید کرد.

دکوراسیون این روم توسط بهترین دکوراتورهای فیلم انجام شده است. گرمابه دارای 90% ترس و 75% سختی است.

 

  1. ژانر: ترسناک – تئاتر تعاملی
  2. قیمت: 120 هزار تومان
  3. زمان بازی: 90 دقیقه
  4. آدرس: میدان ولیعصر، خیابان ملایی، پلاک ۲۲

 

سخن آخر

اتاق فرار یک بازی فیزیکی و ماجراجویی و یکی از محبوب ترین سرگرمی های خانوادگی و دوستانه در جهان است. در این بازی تیم ها، گروه های چندنفره را تشکیل می دهند و وارد اتاق جستجو می شوند.

سپس درب پشت سر آن ها قفل می شود و بازیکنان باید با یافتن سرنخ ها و حل معماها به صورت تیمی و در مدت زمان مشخص، راه خود را از اتاق خارج کنند. برای حل پازل با کوئست ها نیازی نیست خیلی باهوش یا قوی باشید. شما باید کمی خلاق، باهوش باشید و در یک تیم کار کنید.

در این مقاله به معرفی برخی از محبوب ترین و بهترین اتاق فرار تهران پرداختیم. البته همان طور که ذکر کردیم اسکیپ روم های متعددی در تهران وجود دارند که ممکن است برای سلیقه ها و ذائقه های مختلف مناسب باشند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ajc8z3M1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه