جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در زمان بازسازی ساختمان و به طور کلی ساخت وساز از ابزارهای مختلفی استفاده می شود. فرغون، کمچه و ماله سه مورد از ابزارهای ساده اما پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی هستند. این ابزارهای ساده و کاربردی، به منظور جابه جایی و حمل مصالح و همچنین صاف کردن سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. شهر مفتول یکی از مراکز فروش معتبر در حوزه فروش انواع محصولات مفتولی و ساختمانی است. فرغون، کمچه و ماله سه مورد از محصولات شهر مفتول هستند. در صورتی که قصد خرید فرغون، کمچه و ماله با مناسب ترین قیمت را دارید، با ما همراه باشید تا با مشخصات، کاربرد و قیمت هر یک آشنا شوید.

قیمت فرغون در شهر مفتول

استعلام قیمت فرغون، کمچه و ماله در شهر مفتول

از جمله محصولات مهم و کاربردی در ساختمان سازی، فرغون ها هستند. فرغون ها در گذشته دارای ظاهر و جنس متفاوتی بودند. اما کاربرد این محصول از گذشته تاکنون دچار تغییر خاصی نشده است و به طور کلی از فرغون به منظور جابه جایی مصالح استفاده می شود. ساختار اصلی فرغون اینگونه است که دارای یک تا چهار چرخ هستند و با استفاده از خاصیت اهرمی جابه جا می شوند. فرغون هایی که دارای چهارچرخ هستند، با استفاده از بنزین کار می کنند.

کاربرد اصلی فرغون جابه جا کردن مصالح و انتقال بار از قسمتی به قسمت دیگر و یا از یک طبقه به طبقه دیگر است. امروزه انواع فرغون ها شامل فرغون های لوله ای، پروفیلی، کشاورزی و بنزینی هستند. جهت اطلاع از قیمت فرغون و خرید آن با مناسب ترین قیمت با شهر مفتول همراه باشید.

قیمت کمچه در شهر مفتول

استعلام قیمت فرغون، کمچه و ماله در شهر مفتول

از جمله ابزارهای مهم در بنایی و بازسازی، استفاده می شود کمچه است. کمچه در واقع ابزاری کوچک است که به منظور حفر کردن، یکنواخت کردن ملات و همچنین پاشیدن ملات به سطح کار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول معمولا از یک صفحه فلزی و دسته چوبی یا پلاستیکی ساخته می شود. در زمان خرید کمچه می بایست به مواردی از جمله وزن، نوع دسته، طول و اندازه و شکل تیغه توجه کنید.

کمچه معمولا وزنی بین 1.5 تا 3 کیلوگرم دارد و در جنس های مختلف آلومینیوم و پلاستیک ساخته می شود. کمچه ها در دو نوع سبک وزن و سنگین وزن تولید می شوند. در صورتی که وزن کمچه سنگین باشد، کار با آن اندکی سخت می شود. در غیر اینصورت به راحتی می توان از آن استفاده کرد. از این رو در زمان خرید کمچه وزن متعادل را خریداری کنید. از این محصول علاوه بر ساختمان سازی در موارد دیگر از جمله باغبانی نیز استفاده می شود. به منظور اطلاع از قیمت کمچه و خرید آن با مناسب ترین قیمت با شهر مفتول همراه باشید.

قیمت ماله در شهر مفتول

استعلام قیمت فرغون، کمچه و ماله در شهر مفتول

محصولی دیگر به منظور سهولت کار در ساختمان سازی و بنایی ماله است. ماله ابزاریست که به منظور صاف کردن، تراز کردن و یکنواخت کردن سطوح مختلف از جمله سطوح گچی و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ماله دارای انواع مختلفی است که رایج ترین نوع ماله در واقع ماله دستی است. ماله های دستی همانند کمچه دارای سطحی فلزی به همراه دسته ای پلاستیکی یا چوبی هستند.

نوع دیگری از ماله ها که جدیدترین نوع آن هستند، به صورت موتوری و تلسکوپی ساخته می شوند. با استفاده از ماله تلسکوپی می توانید نقاط دور و غیر قابل دسترس را به راحتی صاف و یکنواخت کنید. کاربرد ماله در بنایی بسیار حائز اهمیت است. از این رو حتما باید نوعی از آن را در ابزار خود داشته باشید. قیمت ماله بر اساس نوع و جنس آن تعیین می شود.

شهر مفتول، تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، توری مرغی، حصاری، پرسی، واتراستاپ، پشم شیشه، تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت، افزودنی های بتن، ماله، کمچه، فرغون و... است. به منظور تهیه و خرید انواع صنایع مفتولی، با مناسب ترین قیمت به وب سایت شهر مفتول مراجعه نمایید. مشخصات انواع محصولات، قیمت و انواع هر کدام را می توانید مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید. همچنین از طریق تماس با شماره 02154483 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید خود را ثبت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8pcvTR85
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه