جمعه, ۲۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 10 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

احتمالا تا کنون بارها تجربه خواب نامناسب را داشته اید. بعد از این که خواب بی کیفیتی را تجربه می کنید، چگونه روز خود را آغاز می کنید؟ طبیعتا انرژی و نشاط کافی برای یک شروع قدرتمند را نخواهید داشت. داشتن یک خواب باکیفیت نقش بسیار مهمی در تأمین سلامت جسمی و ذهنی افراد دارد. استفاده از کالای خواب مناسب نقش بسیار مهمی در تجربه یک خواب مناسب دارد. از این رو همواره به افراد توصیه می شود به جای بالش های معمولی، از بالش طبی استفاده کنند. بالش های طبی ضمن تأمین سلامت جسمی افراد، خوابی آرام و باکیفیت را برایشان به ارمغان می آورند. همان طور که مشخص است، این بالش ها با جنبه درمانی شناخته می شوند و تأثیر بلندمدتی دارند . بالش طبی ترک به عنوان برترین نوع این محصول، مزایای بسیار شگفت انگیزی دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

مزایای استفاده از بالش طبی ترک چیست؟

بالش طبی چیست؟

قبل از این که مزایای بالش طبی ترک را بررسی کنیم، بهتر است به تعریف دقیقی از این کالای خواب برسیم. همان طور که گفتیم، این نوع بالش دارای جنبه های درمانی و پزشکی است؛ بنابراین تأثیر مستقیمی در تأمین سلامت افراد دارد. بسیاری از افراد حاضرند هزینه های زیادی را برای تهیه لحاف و تشک صرف کنند؛ اما نمی دانند که استفاده از بالش مناسب تا چه حد اهمیت دارد. بالش های طبی علاوه بر بهبود کیفیت خواب، از وضعیت، سر و گردن و ستون فقرات محافظت می کنند. آناتومی بدن انسان به شکلی است که مهره های گردن و ستون فقرات در یک راستا قرار دارند و منحنی خاصی دارند. از آنجاکه ستون فقرات به نوعی ستون اسکلت بدن محسوب می شود، حفظ انحنای طبیعی آن نقش بسیار مهمی در جلوگیری از بروز مشکلات جدی جسمی دارد. طبیعتا بالش های طبی از ویژگی های خاصی برخوردارند که این عملکرد را ممکن می سازند.

آنچه در مورد بالش طبی ترک اصل مورد توجه قرار می گیرد، ساختار منحصر به فرد آن است. این نوع بالش که به بالش هوشمند یا بالش مموری فوم معروف است، از نوعی فوم الاستیک تشکیل شده که قابلیت ارتجاعی دارد و وقتی سر خود را روی آن می گذارید، با وضعیت گردن شما هماهنگ شده و فرم گردن شما را به خود می گیرد. به این ترتیب ستون فقرات می تواند وضعیت طبیعی خود را حفظ کند. هر چند قیمت این بالش از بالش های معمولی گران تر است، اما هزینه کردن برای خرید یک بالش هوشمند و طبی، قطعا ارزش آن را دارد. در ادامه مزایای این کالای خواب هوشمند را شرح می دهیم تا ارزش آن برایتان آشکار شود.

مزایای استفاده از بالش طبی ترک چیست؟

مزایای بالش طبی

  • انعطاف پذیری با سبک خواببیشتر افراد تا مادامی که به دردی دچار نشوند، به فکر درمان یا پیشگیری از بروز آن نیستند ؛ بنابراین افراد در قدم اول در استفاده از بالش طبی به دنبال تجربه یک خواب عمیق و باکیفیت هستند. وقتی در حالت دراز کش قرار می گیرید، سر و گردن زاویه های مختلفی نسبت به ستون فقرات پیدا می کنند. این مسئله فشار زیادی به نواحی ذکر شده وارد می کند. بالش هوشمند طبی انعطاف پذیری بالایی دارد و از بروز فشار به گردن و مهره های کمر جلوگیری می کند. به این ترتیب به هر طرف که بخوابید، فشاری احساس نخواهید کرد، چون بالش از وضعیت گردن و ستون فقرات حمایت می کند. در نتیجه بدن شما در حالت ریلکسی قرار گرفته و خواب آرامی خواهید داشت.
  • سلامت ستون فقراتمهم ترین هدفی که در استفاده از بالش طبی دنبال می شود، سلامت ستون فقرات است. این نوع بالش با حمایت از وضعیت مهره های کمر از بروز درد در قسمت کمر جلوگیری کرده و در دراز مدت نیز مانع از گودی کمر و خم شدن ستون فقرات می شود.
  • کاهش پف زیر چشمچهره بسیاری از افراد پس از بیدار شدن از خواب، به وضوح نشان می دهد که آن ها خواب مناسبی نداشته اند. عدم استفاده از یک بالش مناسب، سبب می شود که در طول خواب مایعات بدن در زیر چشم تجمع یابند؛ بنابراین چشم ها پف کرده و حالت متورمی به خود می گیرند. در حالی که استفاده از یک بالش هوشمند ترک با حفظ وضعیت سر و گردن، مانع تجمع مایعات در زیر چشم می شود.
  • جلوگیری از خروپفاگر فرم مهره های گردن و ستون فقرات در حالت درازکش از وضعیت متعادل آن خارج شود، مجرای تنفسی مستعد بسته شدن خواهد شد و افراد در خواب با مشکلات تنفسی از جمله خروپف مواجه می شوند. این در حالی است که استفاده از بالش طبی ترک، این مشکل را مرتفع می سازد.
  • کاهش تعریق شبانهیکی از مشکلات رایج بین افراد هنگام خواب، تعریق شبانه است. اگر شما نیز چنین تجربه ای دارید، خواهید دانست که تا چه حد کلافه کننده است. بالش مموری فوم ترک دارای قابلیت تنفس پذیری، ضدتعریق و ضدباکتری است و ضمن پیشگیری از تعریق شبانه، از تجمع باکتری و ایجاد آلودگی جلوگیری می کند.
  • جلوگیری از چروک پوستاگر بالشی که استفاده می کنید از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، پوست صورت شما را تحت تأثیر قرار داده و منجر به حساسیت پوستی و یا چین و چروک در پوست می شود. در حالی که بالش مموری فوم علاوه بر تامین استانداردهای لازم، از بهترین و باکیفیت ترین متریال تشکیل شده و به سلامت پوست کمک می کند.

مزایای استفاده از بالش طبی ترک چیست؟

خرید بالش طبی

یکی از فاکتور های مهم در خرید این کالا، قیمت بالش طبی است که در بندهای قبل به آن اشاره کردیم. قیمت این بالش ها با توجه به فاکتورهای متعددی از جمله نوع بالش و کیفیت آن تعیین می شود. در این مسئله که بالش های طبی ترک کیفیت فوق العاده ای دارند، شکی نیست. مسئله اینجاست که عرضه بالش های بی کیفیت با برندهای فیک، خرید بالش های ترک اصل را به چالش کشیده است. اهمیت استفاده از این بالش ها به قدری بالاست که قیمت نمی تواند اولویت اول در خرید آن باشد؛ اما به هر حال اگر در هزینه خرید این بالش محدودیت دارید، بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که ضمن عرضه انواع بالش مموری فوم ترک اصل، قیمت منصفانه ای داشته باشد.

خرید بالش طبی ترک اصل از فروشگاه تخصصی حوله و کالای خواب اواریا

اگر قصد خرید بالش طبی ترک اصل را دارید؛ با فروشگاه اواریا آشنا شوید. در این فروشگاه، مجموعه ای متنوع از با کیفیت ترین بالش های طبی متعلق به کشور ترکیه را می توانید بیابید. از دیگر محصولات این فروشگاه می توان به انواع رو تختی، ملحفه، حوله، بالش، لحاف، پتو، قالیچه و... اشاره کرد. محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت برند و قیمت مناسب هستند و ۷ روز ضمانت مرجوعی دارند. جهت مشاهده محصولات، اطلاع از قیمت بالش طبی و خرید آن می توانید به سایت اواریا به نشانی اینترنتی http://www.evarya.com مراجعه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4603x6Sl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه