پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک اطلاعاتی شماره موبایل و کاربردهای آن

 

بانک اطلاعاتی شماره موبایل و کاربردهای آن

بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟ بانک موبایل مشاغل چه کاربردی دارد؟ بهترین مرکز برای دستیابی به شماره موبایل مدیران مشاغل کجاست؟ با افزایش جمعیت، ایجاد روش های ارتباطی جدید اهمیت فراوانی پیدا کرد. به نحوی که پس از مدت زمان کوتاهی تلفن های هوشمند تولید و به بازار جهانی عرضه شدند. بنابراین صاحبان کسب و کارهای بزرگ و بیزینس های مختلف تلاش کردند تا با استفاده از شماره های اختصاصی با مشتریان یا مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند. به علاوه تبلیغات کسب و کارهای جهانی نیز به شکل گسترده تری انجام شد. با این وجود پس از گذشت چند سال مشاغل مختلف در سراسر جهان افزایش پیدا کردند و برقراری ارتباط با مخاطبان هدف یا جذب مشتریان جدید دچار مشکل شد.

بر این اساس برخی از کشورهای پیشرفته و صنعتی تصمیم گرفتند تا برای تسهیل جستجوی شماره تماس، از راهنماهای تلفنی استفاده کنند. پس از مدتی زمینه های استفاده از این تکنولوژی در ایران فراهم شد. مرکز 118 یکی از مراجع شناخته شده و دولتی محسوب می شد که برای اطلاع از شماره تماس های مشترکین مورد استفاده قرار می گرفت. بر اساس آخرین اطلاعات و آماری که از مرکز 118 گرفته شده بود، روزانه بیش از یک میلیون تماس با این مرکز گرفته می شد. با این وجود در برخی از مواقع این مرکز پاسخگوی نیاز مردم نبود. چرا که ثبت شماره تماس مشاغل و سازمان های مختلف دشوار و در بیشتر موارد غیرممکن بود.

علاوه بر این حجم بالای تماس ها روند پاسخگویی کارشناسان را با مشکل مواجه می کرد. چرا که به طور میانگین هر فرد چهار مرتبه با این مرکز تماس می گرفت و در نهایت یک بار موفق به برقراری ارتباط با اپراتور می شد. به همین دلیل سازمان های مختلف تصمیم گرفتند تا با جمع آوری شماره تماس مشاغل مختلف یا ارگان های مورد نیاز مردم، پاسخگوی بخش مهمی از نیازهای مشترکین تلفن همراه باشند. با استفاده از بانک موبایل مشاغل، ارسال پیامک های جهت دار یا تبلیغات مشاغل نیز به صورت گسترده تری انجام می شود. بر این اساس در ادامه این مطلب بانک اطلاعاتی شماره های موبایل را بررسی می کنیم. سپس مزایای استفاده از آنها را به طور مفصل شرح می دهیم. در نهایت بانک موبایل مشاغل 118 را معرفی می نماییم.

 

 

بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

بانک اطلاعاتی شماره موبایل یکی از سیستم های مهم و هدفمندی می باشد که در جهت تسهیل کار صاحبان مشاغل و بیزینس های بزرگ طراحی شده است. بنابراین با استفاده از بانک اطلاعات مشاغل به آسانی می توان مخاطبان هدف را جستجو نمود و بر اساس نیازمندی آنها تبلیغات را انجام داد. با استفاده از این تکنیک به آسانی می توان میزان فروش را افزایش داد و علاوه بر این احساس نیاز به خدمات در مشتریان احتمالی را بیشتر نمود. ارسال پیامک های تبلیغاتی، لینک سایت و آدرس شبکه های اجتماعی، شرح خدمات مختلف، اعلام آدرس و راه های ارتباطی تنها گوشه کوچکی از مزایای استفاده از بانک اطلاعاتی مشاغل می باشند. با این حال شماره اصناف مختلف کاربردهای دیگری نیز خواهد داشت. در ادامه خدمات سایت بانک 118 را بررسی می کنیم و مزیت های استفاده از سایت را شرح می دهیم.

 

خدمات سایت کاربردی BANK118 

در حال حاضر بانک اطلاعاتی شماره موبایل 118 یکی از بهترین سایت های ایرانی می باشد که تلاش کرده است اطلاعات تماس تمام مشاغل را گردآوری نماید. بر این اساس تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از کشور حضور داشته باشید. چرا که در هر شهر یا استانی که باشید می توانید از خدمات این سایت استفاده کنید. این مجموعه معتبر تلاش کرده است تا امکان بازاریابی و تبلیغات را برای تمام مشاغل کشور فراهم نماید. با این تفاسیر با استفاده از خدمات سایت به آسانی می توانید اطلاعات تماس مخاطبان خود را جستجو نموده و مورد استفاده قرار دهید. بنابراین با استفاده از جستجوی نام گروه شغلی و دسته بندی آن می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر تولید کننده لباس و پوشاک هستید با استفاده از اطلاعات فروشندگان پوشاک در سراسر کشور به آسانی می توانید مشتریان خود را افزایش دهید.

دسترسی سریع به شماره موبایل مدیران مشاغل

دسترسی سریع به شماره موبایل مدیران مشاغل

با استفاده از بانک 118 به راحتی می توان شماره موبایل مدیران مشاغل را تهیه و مورد استفاده قرار داد. امروزه اصناف و مشاغل زیادی در ایران وجود دارند که ممکن است برای دسترسی به اطلاعات تماس آنها دچار مشکل شوید. با این وجود سایت بانک 118تلاش کرده است تا بهترین خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید. بر این اساس تولید کنندگان مواد غذایی با کسب اطلاعات از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، تولید کنندگان پوشاک با استفاده از مراکز فروش لباس و... می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نموده و در زمینه تبلیغات مورد استفاده قرار دهند.

با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل به آسانی می توان پیامک های تبلیغاتی را نیز ارسال نمود و در طول مدت زمان کوتاهی شاهد رشد کسب و کارها بود. با استفاده از این شیوه به راحتی می توان با صاحبان کسب و کار نیز ارتباط برقرار نمود و از روند کار و فعالیت آنها مطلع گردید. با تمام این تفاسیر بانک118 همچنان در تلاش است که شماره های جدیدتری را تهیه نماید. از این طریق فروش پکیج ها به شیوه بهتری انجام می شود و امکان جذب مخاطبان جدید نیز افزایش پیدا می کند.

 

مزیت های استفاده از بانک 118

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل به آسانی می توانید به اطلاعات تماس بیزینس های مختلف دسترسی پیدا کنید. با این وجود خرید پکیج ها و محصولات بانک 118 مزایای دیگری خواهد داشت که عبارتند از:

  • پشتیبانی عالی و دائمی
  • وجود درگاه پرداخت امن و معتبر
  • امکان استفاده از شماره تماس های نامحدود
  • دسترسی به تمام شماره تماس های مورد نیاز
  • قیمت مناسب محصولات و وجود پکیج های اقتصادی
  • امکان ثبت سفارش و خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه روز
  • بی نیازی از تماس با مراکز دولتی برای یافتن اطلاعات تماس جدید

 

بانک اطلاعاتی شماره موبایل اصناف شامل چه مواردی می باشد؟

با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل اصناف به آسانی می توان اطلاعاتی نظیر کد پستی، تلفن ثابت، نام و نام خانوادگی اشخاص حقیقی و حقوقی، آدرس پست الکترونیک، شماره موبایل و... را دریافت نمود. بر این اساس به آسانی می توان بازاریابی را به شیوه بهتری انجام داد. مجموعه بازاریابی بانک 118 تمام اطلاعات جمع آوری شده را هر چهار ماه یکبار آپدیت و بروزرسانی می نماید. علاوه بر این در ازای خریدهای بیش از 200 هزار تومن می توانید از یک هدیه رایگان نیز استفاده نمایید. با این تفاسیر سامانه پیامک رایگان نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت تا با استفاده از پایین ترین تعرفه، پیامک های تبلیغاتی خود را به آسانی ارسال نمایند. بر این اساس برای ارتباط با پشتیبانی می توانید با شماره 09101972007 تماس حاصل نموده و پنل اس ام اس هدیه را دریافت کنید.

 

چه پکیج هایی در سایت ما به فروش می رسند؟

در بانک 118 پکیج های متعددی تهیه شده اند. با استفاده از این پکیج ها به آسانی می توانید با صاحبان کسب و کار در تمام نقاط ایران ارتباط برقرار کنید. به علاوه بازاریابی خود را به شیوه بهتری انجام دهید. از کاربردی ترین پکیج هایی که در بانک 118 به فروش می رسند می توان به پکیج اطلاعات مربوط به آژانس های مسافرتی کل کشور، اطلاعات تماس تمام مشاغل استخدامی، اطلاعات کامل کالاهای دارویی، اطلاعات مربوط به روستاهای کل کشور، تمام اطلاعات مورد نیاز در صنایع غذایی، اطلاعات مربوط به وکلا، اطلاعات و آدرس کامل شرکت های بیمه، اطلاعات پست الکترونیک و آدرس رایانامه در مشاغل مختلف، اطلاعات پزشکان و غیره اشاره نمود که با کمترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه خواهند شد.

 با این حال با توجه به افزایش مشاغل، روزانه شماره تلفن های بسیار زیادی جایگزین شده یا تغییر پیدا می کنند. به همین دلیل به روز رسانی شماره ها اهمیت بسیار زیادی در زمینه تبلیغات و بازاریابی خواهد داشت. بر این اساس سایت ما تلاش کرده است تا جدیدترین خدمات را ارائه نماید. علاوه بر این با بررسی پکیج های مختلف می تواند، شماره تماس های بیشتری را جستجو نماید. به همین دلیل با خرید و استفاده از محصولات این مجموعه دیگر نیازی به استفاده از خدمات مرکز 118 نخواهید داشت. علاوه بر این لازم نیست دقایق طولانی و بیهوده ای را پشت خطوط تلفن سپری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0Cdn5V8R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه