شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر پورشه داشته و ساکن شهر شیراز هستید؛ گاهی نیاز دارید به تعمیرگاه پورشه شیراز یا در استان فارس مراجعه کنید. معمولا زمانی که ارور و خطایی در پورشه به وجود بیاید فقط باید به نمایندگی پورشه شیراز مراجعه کنید. ما تلاش کردیم در متنی جامع و کوتاه به سوالات شما پاسخ داده شود. به همین دلیل با ژرمن مانستر مرکز تخصصی پورشه در تهران که خدمتی در سطح معین موتور را در ایران ارایه میدهد تماس گرفته و اطلاعاتی کسب کردیم؛ برای کسب این اطلاعات با ما همراه باشید یا میتوانید با شماره این شرکت 02191035456 تماس فرمایید .

تعمیرگاه پورشه شیراز

 

تعمیرگاه پورشه شیراز کجاست؟

تعمیرگاه پورشه شیراز و استان فارس در خود این شهر نیست. شاید متعجب شوید اما باید گفت نه تنها در شیراز بلکه در هیچ شهری به جز تهران نمایندگی مجازی برای انجام تعمیرات وجود ندارد. علت این مسئله بسیار ساده است. در تمام شهر های ایران پورشه های کمی وجود دارد. به همین دلیل تنها نمایندگی رسمی برای تعمیر خودرو، در تهران قرار دارد. اما باید گفت همه خدمات نمایندگی پورشه شیراز، فقط در شهر تهران ارائه نمی شود. بلکه بعضی از خدمات در خود شیراز انجام می شود. ژرمن مانستر به شما کمک می کند تا ماشین خود را به تهران بیاورید تا در یک مکان کاملا تخصصی ماشین پورشه تعمیر شود. این تعمیرات توسط متخصص های رسمی از آلمان انجام می شود.

 

 

خدمات تعمیرگاه پورشه شیراز و لوازم یدکی پورشه در شیراز و استان فارس

 

همان طور که گفته شد تعمیرگاه پورشه شیراز، در حقیقت در خود شهر شیراز نیست. بلکه به دلیل گفته شده در تهران قرار دارد. اما اگر ماشین پورشه شما آسیب دیده نباید نگران باشید. ژرمن مانستر، نماینده های خود را به شیراز می فرستد تا پورشه شما به صورت کاملا ایمن به تهران فرستاده شود.

 

بررسی خدمات تعمیرگاه پورشه شیراز

 

چرا باید خودرو را به تعمیرگاه پورشه فرستاد؟

 

مکان هایی که به عنوان تعمیرگاه پورشه شیراز در خود این شهر فعالیت می کنند؛ در واقع تعمیرگاه های غیر مجاز می باشند. این مراکز به غیر از تعمیر پورشه کار تعمیر سایر خودرو های خارجی و همچنین خودرو های ایرانی را نیز انجام می دهند. به دلیل متخصص نبودن مراکز غیر مجاز آن ها با بسیاری از کار هایی که به طور خاص باید بر روی پورشه مخصوصا مدل های جدید انجام شود؛ آشنایی ندارند. جدا از توانایی تعمیر این حقیقت وجود دارد که مراکز تعمیر غیر مجاز پورشه که ممکن است در سطح خود شیراز فعالیت کنند به بسیاری از قطعات اصل دسترسی ندارند. در نتیجه از قطعه های بی کیفیت بدون کیفیت برای تعمیرات پورشه استفاده می شود. این مسئله قطعا بر روی عملکرد ماشین اثر منفی گذاشته و سبب می شود به شما خسارت های زیادی وارد شود. در نتیجه بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین لوکس پورشه مراجعه به مرکز هیولا آلمان است.

 

نمایندگی تعمیرات پورشه شیراز

ژرمن مانستر نماینده تعمیر پورشه و دارای لایسنس تعمیرات از نمایندگی پورشه در شهر مونیخ آلمان می باشد. در نتیجه تنها راه، اعزام خودرو به تهران است. این گونه تعمیرات پورشه زیر نظر متخصص ها و با قطعات اصلی انجام خواهد شد. در نتیجه فرستادن ماشین شما به تهران، می تواند بهترین گزینه برای انجام تعمیرات باشد.

 

نمایندگی تعمیرات پورشه شیراز

 

آیا همیشه باید خودرو را برای انجام تعمیرات به تهران فرستاد؟

برای سرویس دروه ای پورشه، نیاز نیست پورشه شما به تهران انتقال داده شود. خدمات سرویس دوره ای می تواند در شهر شیراز نیز انجام شود. سرویس دوره ای شامل تعویض روغن موتور و فیلتر هوا می باشد. خرید روغن موتور پورشه و فیلتر برای سرویس دوره ای را نیز می توانید از نمایندگی هیولا آلمان انجام دهید.

 

حمل ماشین توسط تعمیرگاه پورشه شیراز

 

تعمیرگاه پورشه شیراز برای تعمیر ماشین، خودرو را به با خودرو بر به پایتخت می فرستد. شاید در ابتدا راه های مختلفی برای بردن پورشه به تهران به ذهن شما برسد. اما بهترین راه استفاده از خودروبر های نمایندگی تعمیرات پورشه شیراز است. خودروبر های دیگر نمی توانند به صورت حرفه ای عمل کنند. این خودروبر ها ممکن است به دلیل جابه جایی غیر اصولی به خودروی شما آسیب های جدی وارد کنند. در نتیجه می توانید با  ژرمن مانستر تماس بگیرید تا توسط نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه برای شما خودروبر فرستاده شود. خودروبر ها تنها کار انتقال از شیراز به تهران را انجام نمی دهند؛ پس از تعمیرات در صورت تمایل می توانید درخواست دهید که خودروی شما با خودروبر به شیراز فرستاده شود. در صورت عدم تمایل می توانید شخصا به تهران آمده و ماشین خود را تحویل بگیرید.

 

هزینه حمل و نقل تعمیرگاه پورشه شیراز 

 

همانطور که می دانید تعمیرگاه پورشه شیراز تنها کار سرویس دوره ای را در این شهر انجام می دهد. برای سایر کار ها پورشه باید به تهران فرستاده شود. ژرمن مانستر خدمات حمل و نقل پورشه را به صورت کاملا ایمن انجام می دهد. هزینه اعزام خودروبر از شیراز تا تهران حدوداً بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است. خودروبر های ناوارد ممکن است هنگام حمل و نقل پورشه به طور مثال با جک کردن اشتباه این ماشین آسیب جدی به آن وارد کنند. در این صورت کمک های ماشین آسیب دیدیه و برای تعمیر این کمک های برقی باید هزینه ای حدود ۶۰ میلیون تومان بپردازید.

 

هزینه حمل و نقل تعمیرگاه پورشه شیراز

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LhhkWiYg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه