چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هاشور ابرو چیست؟

1 سال پیش ( 1401/10/17 )
 

امروزه یکی از روش های زیبایی که باعث ایجاد تقارن بین ابروها و پرتر به نظر رسیدن آنها می شود هاشور ابرو نام دارد . استفاده از این روش در بین خانم هایی که ابروهای کم پشت و کوتاهی دارند طرفداران زیادی داشته و باعث جذابیت چهره می شود.

هاشور ابرو، یکی از زیر مجموعه های تاتو بوده و با استفاده از روش های نوین و دستگاههای مدرن خطوط ظریفی همانند تارهای ابرو با تزریق رنگدانه زیر پوست ایجاد می شود و خود شامل روش های مختلفی مانند فیبروز، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است. هاشور ابرو را می توان به عنوان یک روش نیمه دائمی برای پرتر به نظر رسیدن ابروها و و حالت دادن به آنها در نظر گرفت که از ۶ ماه تا ۲ سال بسته به پوست فرد ، روش نگهداری و نوع مواد به کار رفته برای انجام این کار دوام دارد.

هاشور ابرو چگونه انجام می شود؟

با توجه به اینکه هاشور زدن ابرو یکی از روش های زیبایی است در سالن های آرایشی و زیبایی و توسط افراد با تجربه و آموزش دیده در این زمینه انجام می شود. برای انجام این کار آرایشگر یا تاتو کار ابتدا شکل مناسب ابروها را برای هاشور زدن با مداد بر روی ابروها کشیده و سپس با استفاده از پمادهای بی حسی موضعی ، ناحیه را بی حس می کند . لازم به ذکر است که پس از اعمال پمادهای بی حسی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان می برد تا ناحیه بی حس شود.

در ادامه تاتو کار از یک دستگاه کوچک شبیه قلم که در انتهای آن سوزن های ریز یکبار مصرفی وجود دارد، استفاده کرده و رنگدانه ها را طبق طرحی که بر روی ابروها کشیده شده است به داخل ابرو تزریق می کند . در انتها که کار هاشور زدن ابرو تمام شد از پماد ویتامین آ بر روی ابرو برای جلوگیری تورم ناحیه استفاده می شود.

لازم است برای اینکه ماندگاری هاشور ابرو بیشتر شود حدود یک ماه بعد فرد ، برای ترمیم دوباره هاشور زدن ابرو را تکرار کند.

یکی از مزیت های این روش این است که می توان آن را در صورت پشیمان شدن با روش های مخصوص پاک کرد.

نکته ای که در این خصوص باید به آن اشاره شود این است که ممکن است در جلسه اول انجام هاشور، ابروها رنگ دلخواه را پیدا نکرده و یا دارای عیب و نقص هایی باشند که تمام این موارد در جلسه ترمیم برطرف می شوند.

هاشور ابرو

انواع مدل های هاشور ابرو شامل چیست؟

هاشور ابرو را می توان بر طبق درخواست مشتری و به مدل های مختلف انجام داد که برخی از آنها عبارتند از:

هاشور کلاسیک

یکی از روش های هاشور ابرو برای افرادی که تمایل به دارا بودن ابروهای پرپشت و در عین حال اسپرت هستند مدل ابروی کلاسیک است که در طی آن تارهای ظریفی لابه لای ابروها به سمت بالا کشیده شده و دم ابرو به سمت پایین حالت داده می شود.

هاشور طبیعی

در این مدل هاشور ابرو خطوط ظریفی بر روی قسمت هایی از ابرو که خالی بوده و مو ندارد کشیده می شود . این نوع هاشور مناسب کسانی است که ابروهای آنها تاج یا دم ندارد.

هاشور سه بعدی

هاشور سه بعدی یکی از روش های طبیعی هاشور ابرو است که در طی آن از دو رنگ دانه مختلف برای برجسته تر نشان دادن ابروها استفاده می شود.

برخی دیگر از مدل های هاشور ابرو شامل مدل کرکی ، مدل دو بعدی، هایلایت تیغ ماهی و غیره می باشند.

مزایای استفاده از هاشور ابرو چیست؟

اولین مزیت هاشور زدن ابرو زیباتر کردن و فرم دادن به ابرو است .

مزیت بعدی هاشور ابرو این است که با توجه به اینکه افرادی که ابروهای کم پشت یا کوتاهی دارند باید زمان زیادی را صرف پر کردن لابلای ابروهای خود با مداد های مخصوص ابرو کنند و پس از انجام این کار نیز احتمال پاک شدن آرایش آنها به دلایل مختلف وجود دارد می توانند با انجام هاشور ابرو که یک روش نیمه دائمی است در زمان خود برای انجام این کارها صرفه جویی نموده و آرایش صورت را با سرعت بیشتری انجام دهند.

قرینه سازی ابرو ها یکی دیگر از مزایای استفاده از هاشور ابرو است . با توجه به اینکه معمولاً ابروها کاملا قرینه نبوده و با یکدیگر تفاوت دارند استفاده از هاشور ابرو علاوه بر این که باعث حالت دادن و ایجاد فرم دلخواه در ابروها می شود آنها را قرینه نیز می کند.

مراقبت های پس از هاشور زدن ابرو شامل چیست؟

- به طور کلی توصیه می شود پس از انجام هاشور ابرو تا سه روز از آب زدن به صورت و ابروهای خود و یا استحمام اجتناب کنید.
- برای جلوگیری از تحریک ناحیه از خاراندن یا کندن زخم های ایجاد شده بر روی ابرو اجتناب کنید.
- برای جلوگیری از خشک شدن زخم ها روی ابرو باید به مدت حداقل یک هفته از پماد ویتامین آ یا هیدروکورتیزون چشمی به مقدار کم بر روی ابروها استفاده کنید و آن را چرب نگه دارید.
- از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب تا زمانی که ابرو ها همچنان زخم است اجتناب کنید.
- یکی دیگر از موارد مراقبتی پس از هاشور زدن ابروها اجتناب از رنگ کردن ابرو بلافاصله پس از انجام این عمل است.
- در صورتی که پس از انجام هاشور، ابرو متورم شد از از کیسه یخ برای کاهش تورم روی ابروها استفاده کنید.

آموزش هاشور ابرو 

آموزش هاشور ابرو یکی از مهارت های درامدساز برای علاقمندان این حرفه است . افرادی که در کار هاشور یا تاتو ابرو صاحب مهارت هستند به آسانی جذب بازار کار شده و می توانند درامد مناسبی داشته باشند .

در کرج ، آموزش های اشتغال محور در آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود . 

در آموزشگاه ماهدیس ، آموزش تاتو با مدرک بین المللی در کرج انجام شده و شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون ، موفق به اخذ مدرک معتبر و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای می شوند. 

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در کرج و آموزش طراحی ناخن در کرج از دیگر آموزش های با اشتغال محور آموزشگاه ماهدیس است . 

برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره ها با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید. 

۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵

www.mahdisbeauty.ir

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WlraneMq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه