پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اجاره آسان ماشین در مشهد با خودروهای مدل سال قیمت مناسب

اجاره خودرو در مشهد با خودروهای مدل سال قیمت مناسب

 

اجاره خودرو در مشهد شامل ماشین های ایرانی و خارجی است که با دریافت مدرک به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه قابل اجاره است. ماشین های اجاره ای با دریافت ضمانت و دریافت هزینه به صورت بدون راننده توسط شرکت های رنت کار اجاره داده می شوند. اگر می خواهید برای سفر خانوادگی و یا کاری و یا دیگر موارد در مشهد ماشین اجاره کنید باید مدارک لازم ، شرایط ، هزینه و اینکه از چه شرکتی ماشین اجاره کنید را اطلاع داشته باشید.

چگونه می توان در مشهد خودرو رنت کرد

همان طور که گفتیم خدمات اجاره خودرو در مشهد شامل خودروهای بدون راننده است به این صورت که خودرو در اختیار شما و راننده خود شما هستید. ماشین های اجاره ای معمولا : پژو پارس، پژو 206،پژو 207، سمند ، ال نود و خودروهای خارجی نیز شامل: سانتافه، بی ام و ، لندکروز، اسپورتیج و .. است.

در واقع شما با تنوع خودروها می توانید با هربودجه ای که دارید خودرو مورد نیازتان را رنت کنید.

برای کرایه ماشین در مشهد در مرحله اول باید به سراغ شرکت های معتبر و مطمین که در این زمینه فعالیت می کنند بروید. شرکت هایی که دارای سایت و رزرو آنلاین هستند. شرکت هایی که دارای سایت های معتبر هستند در زمان قرارداد اجاره به شما نسخه ای از قرارداد که مهرشرکت در آن خودرو می دهند که تمامی موارد در آن ذکر شده است. این شرکت ها دارای قرارداد رسمی و نماد اعتماد الکترونیک هستند.

یکی از شرکت هایی که در زمینه اجاره خودرو فعالیت می کند شرکت رنت کنیم است. شعبه اصلی شرکت رنت کنیم در تهران بوده و در تمامی شهرهای ایران دارای نمایندگی است. یکی از نمایندگی های فعال شرکت در مشهد است. برای اطلاع از ماشین های موجود این شرکت و قیمت می توانید به روی لینک اجاره خودرو در مشهد کلیک کرده تا وارد صفحه رزرو شوید.

 

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین در مشهد

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین در مشهد

برای دریافت خودرو شما نیاز به ارائه مدرک و ضمانت دارید. شرکت رنت کنیم شرایط آسانی را برای اجاره ماشین های خود در مشهد در نظر گرفته است. برای ماشین های بدون راننده مدارک زیر مورد نیاز است:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • نیاز به مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده
  • کارت شناسایی معتبر
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو(چک و یا سفته دریافتی هنگام پایان قرارداد و برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می شود).
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

شرایط ماشین اجاره ای در مشهد

حداقل مدت زمان رنت ماشین در مشهد 3 روز است

مبلغی از ودیعه به مدت 25 روز کاری در پیش شرکت به امانت است که در صورت عدم ثبت تخلف به شما بازگردانده خواهد شد.

اجاره خودرو

شرایط بیمه خودروهای اجاره ای

تمامی خودروهای اجاره ای دارای پوشش بیمه هستند. اما این پوشش در صورت تصادف با خسارت بالا نمی تواند تمامی هزینه را در برگیرد. اما اگر به دنبال بیمه کامل تر هستید و دوست دارید خیالتان آسوده باشد بهتر است که از شرکت ها درخواست بیمه طلایی بکنید.

در پایان باید گفت که با اجاره ماشین می توانید هزینه هایی خود را بسیار کاهش دهید. چرا که استفاده از خودروهای شخصی علاوه بر اینکه استهلاک ماشین شما را بالا نمیبرد خودرو شما نیز از لحاظ فنی سالم تر خواهد بود. شرکت اجاره خودرو رنت کنیم سعی کرده که شرایط آسانی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد تا هرشخصی با هر بودجه ای که دارد خودرو رنت کند. در صورتی که می خواهید در مشهد خودرو رنت کنید می توانید از طریق سایت و یا شماره های درج شده ماشینی که مورد نیازتان هستد را در تعداد روزی که می خواهید رزرو کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P7MBV6zi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه