چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هتل آتامان قشم

قشم جزیره ای زیبا می باشد که در جنوب ایران و در کنار خلیج فارس واقع گشته است. قشم را که به عنوان بخشی از استان هرمزگان می شناسند، از بزرگ ترین جزایر ایران بوده که در تنگه هرمز قرار گرفته است. قشم دارای مساحت تقریبی ۱۵۰۰ کیلومتر مربع می باشد و دارای نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است. ویژگی های این جزیره باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی در هتل های قشم اقامت داشته و از این جزیره بازدید کنند. هتل آتامان قشم یکی از هتل های پرطرفدار و محبوب جزیره می باشد.

جزیره قشم از سه شهر و ده ها بندر مختلف تشکیل شده است. نام کهن قشم ابرکاوان بوده که به کاوه آهنگر، شخصیت اسطوره ای ایرانی اشاره دارد. قشم از دوران باستان به ویژه از دوره ساسانی، یک بندر مهم در تنگه هرمز و جنوب ایران به شمار می آمد. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره را دارید، اقامت در بهترین هتل های قشم همچون هتل آتامان می تواند گزینه بسیار لذت بخشی باشد.

استخر هتل آتامان قشم

یکی از ویژگی های هتل آتامان قشم، از بهترین هتل های قشم، داشتن استخر می باشد. پس از یک روز تفریحی و شلوغ هیچ چیز بهتر از استخر نیست، تا تنی به آب بزنید و خستگی را از بدنتان دور کنید. استخر هتل آتامان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. استخر هتل آتامان قشم هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است.

رزرو هتل آتامان قشم

رزرو هتل آتامان قشم

هتل آتامان از جمله هتل های ۴ ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم می باشد. هتل آتامان امکانات عالی و موقعیت جغرافیایی مناسبی در جزیره قشم دارا می باشد. مهم ترین ویژگی هتل آتامان قشم که بهتر است به آن اشاره کنیم دسترسی فوق العاده این هتل به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مشهور قشم می باشد.

قشم که از جمله مناطق آزاد تجاری محسوب می شود، از مقاصد محبوب گردشگران برای خرید به شمار می رود. از همین رو نزدیکی هتل به این مراکز خرید یک امتیاز خاص به  حساب می آید. مشهورترین مراکز خرید، مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ هستند که در نزدیکی هتل آتامان واقع شده اند. شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به آن ها برسید.

اتاق های هتل آتامان قشم

اتاق های هتل آتامان قشم

اتاق های هتل آتامان قشم دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مبل و میز آرایش می باشد. همچنین همه اتاق های هتل آتامان از حمام اختصاصی برخوردار هستند که لوازم بهداشتی آن به شکل روزانه و رایگان شارژ می گردد. کتری برقی، چای و آب معدنی رایگان در اتاق های هتل آتامان به صورت روزانه در دسترس است.

صبحانه هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم، با 4 ستاره طلایی صبحانه نسبتا مفصلی سرو می کند. این صبحانه شامل لبنیات، آب میوه، شیر گرم و نوشیدنی های گرم و خوراک های گرم (خوراک گوشت، املت و غیره) می باشد. علاوه بر این، نان ویژه جزیره قشم نان سنتی تمشی است. این نان را یکی از اهالی بومی جزیره در محل می پزد و به صورت گرم سرو می شود.

امکانات هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم جهت بازدید گردشگران از جزیره زیبای قشم و جاذبه های پیرامون آن چند مدل تور گردشگری طراحی کرده است. مجموعه خدمات گردشگری هتل آتامان قشم برای مهمانانش تورهای نیم روزه و یک روزه قشم، جزیره هرمز و جزیره هنگام است. سایر امکانات هتل آتامان شامل نمازخانه و فوتبال دستی می شود.

رستوران هتل آتامان قشم

رستوران هتل آتامان قشم

رستوران هتل آتامان قشم ارائه دهنده غذای ایرانی و دریایی می باشد. کافی شاپ هتل آتامان قشم عرضه کننده نوشیدنی های سرد و گرم متنوع است. این هتل از دو فضای مختلف در حیاط هتل و همینطور در لابی هتل تشکیل شده است.

خدمات هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم به میهمانانش خدمات ماساژ را ارائه می کند. انواع مختلف ماساژ نظیر ماساژ ریلکسی، سوئدی و غیره را می توانید با رزرو از قبل دریافت نمایید. اتاق های هتل آتامان از توالت فرنگی برخوردار هستند. با این حال در طبقه منفی ۱، توالت ایرانی هم در دسترس می باشد.

فاصله هتل آتامان قشم تا دریا

ساحل نیلگون خلیج فارس با داشتن چشم اندازی خاص تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل آتامان قشم تا دریا و سایر مراکز مهم به شرح زیر است:

  • فاصله هتل آتامان قشم از پارک تفریحی زیتون: تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل آتامان قشم از اسکله قشم: تقریبا ۱۵ دقیقه رانندگی
  • فاصله هتل آتامان قشم از میدان امام قلی خان: تقریبا ۳ دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل آتامان قشم از مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲: تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل آتامان قشم از ساحل خلیج فارس: تقریبا ۱۲ دقیقه پیاده روی

چگونه یک هتل، به عنوان هتل خوب معرفی می شود؟

خشکشویی یا لاندری

احتمالا تصور می کنید که خشکشویی آن هم در سفر و هنگامیکه قرار است فقط چند روز در هتل بمانید، به چه کار می آید. با این حال امروزه خشکشویی در اکثر هتل ها از جمله هتل آتامان قرار دارد و این موضوع نشان دهنده استقبال مسافران به استفاده از خشکشویی می باشد. خوب است بدانید خشکشویی هتل ها دوشادوش قسمت خدمات خانه داری فعالیت می کند.

وظیفه شستن ملحفه، روتختی، حوله، رومیزی و حتی لباس های پرسنل را خشکشویی های هتل برعهده دارند؛ با این همه، از جمله اصلی ترین وظایف آن ها شستن و اتو کردن لباس های مسافران می باشد. این اتفاق به خصوص در اقامت های کاری و طولانی امری ضروری و لازم است. البته بعضی از هتل ها جهت کسب درآمد بیشتر به مشتریان بیرونی نیز خدمات ارائه می دهند.

سالن ورزشی

بسیاری از افراد حتی در سفر هم می خواهند ورزش کنند تا از روتین روزانه شان جا نمانند. برای این دسته از افراد رزرو هتلی که به سالن ورزشی مجهز باشد، یک امتیاز عالی است. بنابراین پیشنهاد ما رزرو هتلی مثل هتل آتامان می باشد. امکانات ورزشی به شکل معمول در هتل های چند ستاره پیدا می شوند.

برای مثال سالن بیلیارد، سالن بدنسازی با دستگاه های مجهز، زمین تنیس، سالن پینگ پنگ یا حتی فوتبال دستی و بولینگ در بعضی هتل ها قرار دارند. بعضی از هتل ها هم سراغ امکانات ریلکسیشن رفته اند و اتاق پیلاتس و یوگا را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

استخر و ورزش های آبی

چنانچه در طول سفر و اقامت تان بتوانید در هتل تنی هم به آب زده و رفع خستگی کنید، بی نظیر خواهد بود. هتل آتامان از این علاقه مسافران خبر دارد. به همین خاطر مجهز به استخر(ویژه مردان و زنان)، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، حمام ترکی و جکوزی می باشند. در بعضی هتل ها مهمانان به تفریحات آبی نظیر قایق سواری هم دسترسی دارند.

رستوران و کافی شاپ

داشتن یک رستوران خوب در هتل، یک مزیت ویژه است. چراکه در این صورت دیگر نیاز نیست زمان خود را جهت یافتن رستوران در شهر هدر دهید. به علاوه قیمت منوی رستوران های بیرون می تواند باعث تعجب شما گردند.

هتل های تازه تاسیس به پذیرایی از مهمانان خود توجه خاص دارند. برای مثال هم غذای ایرانی در آن ها برای مهمانان سرو می گردد و هم غذای فرنگی. فضای داخلی این رستوران ها نیز چشم نواز است. برای مثال یک هتل سنتی معماری دوران گذشته نظیر دوران صفوی را در رستوران های خود پیاده می کند. این مورد درباره هتل آتاما نیز صدق می کند.

کافی شاپ هم علاوه بر رستوران، از جمله بخش های جدایی ناپذیر هتل ها به شمار می آید. یک فضای دنج که هم این امکان را دارید تا در آن میان وعده، نوشیدنی، کیک و دسر میل کنید و هم گپ و گفت های دوستانه خود را پیش ببرید. البته بعضی از هتل ها دارای سفره خانه و چایخانه سنتی هم هستند.

این مطلب از مقاله معرفی هتل آتامان قشم – هتلی 4 ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5B1BzXGS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه