جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت شیشه تاشو بالکنی در اصفهان

قیمت شیشه تاشو بالکنی در اصفهان

اگر به دنبال قیمت شیشه تاشو بالکنی در اصفهان هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. بهترین مرکز فروش شیشه تاشو بالکنی در اصفهان.

پیشنهاد ویژه: استعلام قیمت شیشه تاشو و البته قیمت بالکن شیشه ای ریلی همین حالا با بهترین فروشگاه شیشه بالکنی اصفهان تماس بگیرید.

بالکن شیشه تاشو

استفاده از این نوع شیشه معمولا برای فضاهای بزرگ از بالکن استفاده می شود که در هنگام بسته شدن به راحتی می توان لت های شیشه را می توان کنار هم جمع کرد. این نوع شیشه برای رستوران هایی که تراس بزرگ دارند نیز کاربرد بسیاری دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع حفاظ شیشه ای برای بالکن و تراس شما، شیشه بالکنی تاشو می باشد. در بهارخواب های طبقات فوقانی استفاده از شیشه بالکن تاشو ایده ای جذاب می باشد.

در اجرای شیشه بالکن ریلی، از دو لت شیشه سکوریت استفاده می شود که یک لت شیشه ثابت و یک لت شیشه متحرک است.از این نوع شیشه در بالکنی با فضای محدود استفاده می شود.

شیشه ریلی از دو پروفیل آلومینیومی تشکیل شده که بر روی سقف یا نرده نصب می شود. هر لت شیشه سکوریت بدون قاب روی پروفیل ها بسته می شوند. برای نصب شیشه ریلی از شیشه سکوریت با ضخامت 8mm استفاده می شود. این شیشه ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توان آنها را به صورت افقی باز و بسته کرد.

شیشه تاشو بالکنی

شیشه تاشو بالکنی

شیشه بالکن را می توان در مدل های متفاوت نصب و اجرا نمود که یکی از پرطرفدارترین آن شیشه تاشو بالکنی است. شیشه بالکن تاشو یک ایده نو جذاب برای منازل و واحدهای مسکونی است. می توان با نصب شیشه تاشو که تمامی فضای بالکن را پوشش می دهد فضایی دل نشین و زیبا را ایجاد نمود.

در شیشه بالکن یک پنل در انتها ثابت می ماند و پنل های بعدی به ترتیب در کنار آن قرار می گیرند. یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب همتا شیشه تاشو است که تکنسین های مجرب در طول روز چندین پروژه شیشه بالکن تاشو را اجرا می نمایند. شیشه بالکن تاشو جمع شو یکی از مدرن ترین محصولات ساختمانی طی سال های اخیر است.

  • شیشه تاشو در فضاهایی مانند استخر، آلاچیق و بالکن در چهارفصل سال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیشه بالکن تاشو جمع شو طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه ی پانل ها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرد

پنجره تاشو

اهمیت پنجره را در یک محیط بسته بهتر می توان درک نمود. پنجره تاشو، ازجمله سیستم های جذاب، جدید و مدرنی هستند که با کارایی و زیبایی خاصی وارد ساختمان های معماری شده است. پنجره تاشوتراس به صورت چند لت، به یک سمت دیوار حرکت نموده و به صورت ال قرار می گیرد.

پنجره تاشو بالکن از جدیدترین محصولات ساختمانی می باشد. شیشه های تاشو طوری طراحی شده اند که در یک ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرند.

ویژگی های مهم پنجره تاشو

  • راه اندازی سریع
  • رنگ بندی متنوع
  • ایمنی کافی
  • زیبایی مدرن
  • استفاده بهینه از تمام فضا

محاسبه آنلاین قیمت تراس شیشه ای

برای اینکه خودتون سریع یک محاسبه حدودی برای قیمت شیشه بالکن طبق جدول بالا داشته باشید، خیلی سادست. کادر اول طبق متراژ پروژه بر حسب مترمربع (عرض*ارتفاع) را وارد کنید. کادر دوم طبق سلیقه رنگ دلخواه را انتخاب کنید؛ حالت اول: رنگ سفید و مشکی به یک قیمت است. رنگ سفارشی: رنگ طرح چوب، نقره ای، طلایی و شامپاینی است. پس از انتخاب طبق درخواست شما محاسبه انجام می شود و قیمت حدودی شما توسط سیستم محاسبه می گردد. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر شما می توانید از دکمه واتساپی موجود در همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت تکمیل فرایند خرید، کارشناسان فروش همتا پیش فاکتوری به صورت آنلاین با تمام مشخصات به صورت کامل ارسال می کنند. به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با ما در تماس باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر مایل به خرید کرکره برقی هستید، حتما قیمت هر متر مربع کرکره برقی را از فروشگاه همتا استعلام کنید. 02155449212 و 09122552119

محاسبه سریع قیمت شیشه بالکن، با توجه به موارد زیر محاسبه گردیده است:

  • شیشه سکوریت
  • فریم آلومینیومی 6063 فابریک ( رنگ الکترواستاتیک یا آنادایز)
  • درزگیر آلومینیومی فابریک
  • چرخ های متحرک ترک
  • اتصالات و چسب کاری
  • شاسی کشی و حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

قیمت شیشه بالکن در اصفهان

تمامی یراق آلات شیشه مورد نیاز شرکت همتا به صورت مستقیم از ترکیه وارد شده که نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است. عوامل متعددی بر روی قیمت شیشه های بالکن تأثیرگذار است، اولین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت شیشه بالکن، متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب است. شیشه بالکن ها به دو صورت کشویی، لولایی که با فریم آلومینیومی یا به صورت فریم لس (بدون فریم) اجرا می شوند. شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها از پرفروش ترین محصولات شرکت همتا است. زیرا به صرفه ترین حالت را برای قیمت شیشه های بالکنی برای همکاران و خریداران عزیز فراهم نموده است.

  • شیشه بالکن های همتا از جنس سکوریت 8mm می باشد.
  • عواملی مانند ابعاد شیشه، رنگ و شاسی کشی بر روی قیمت شیشه بالکن تاثیرگذار است.
  • قیمت شیشه بالکن بر حسب متر مربع مشخص می گردد.

قیمت شیشه تاشو بالکنی

قیمت شیشه تاشو بالکنی در اصفهان

تراس ها به عنوان بخش مهمی از منازل به شمار می روند که می توان برای ایجاد تمایز و کاربردی کردن آن از انواع شیشه برای پوشاندن تراس ها استفاده کرد.

تراس ها به عنوان بخش مهمی از منازل به شمار می روند که می توان برای ایجاد تمایز و کاربردی کردن آن از انواع شیشه برای پوشاندن تراس ها استفاده کرد.

در بخش های قبل این مقاله درباره انواع شیشه بالکن و شیشه تراس توضیح داده شده. شیشه تراس به دلیل زیبایی و کارآمدی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است به همین دلیل در پی آگاهی از قیمت تراس شیشه ای می باشند تا بتوانند متناسب با بودجه خود اقدام به نصب تراس شیشه ای نمایند. همانطور که بیان شد، شیشه تراس و شیشه بالکن از نظر ساختار و نوع نصب همانند یکدیگر می باشند و تنها تفاوتی که می توانند داشته باشند، در ابعاد و متراژ است.

قیمت تراس شیشه ای در این صفحه گنجانده شده. باتوجه به تورم و افزایش قیمت برای گرفتن قیمت به روز می توانید برای اطلاع از قیمت تراس شیشه ای منزل خود با بخش فروش درسان جام در تماس باشید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه تاشو بالکنی

  • استفاده از مدل های مختلف جهت پوشاندن بالکن با شیشه.
  • استفاده از پکیج وارداتی درسان جام یا پکیج های ایرانی موجود در بازار.
  • متراژ کار(هر چقدر متراژ کار بیشتر باشد قیمت فی هر متر مربع کمتر می شود)
  • استفاده از طرح های سند بلاست و یا مات
  • شیشه بالکن منحنی و ال شکل هزینه بیشتری نسبت به دهنه های صاف دارند.
  • رنگ انتخابی شیشه ها که عمدتا بی رنگ و یا برنز می باشد ( قیمت شیشه برنز بیشتر می باشد.)

شیشه آکاردئونی بالکن چیست؟

شیشه بالکن به منظور لذت بردن از فضای باز بالکن در هر شرایطی طراحی شده اند، این نوع شیشه استانداردهای لازم را داراست و متناسب با ابعاد محیط آماده، مونتاژ و نصب می شوند. از آنجایی که طراحی شیشه بالکن تاشو به صورت پنل های عمودی است، پنل شیشه ای ابتدایی فقط به صورت لولایی باز و بسته شده و باقی پنل ها در مسیر ریل حرکت خواهند کرد از این رو به آنها شیشه های آکاردئونی می گویند. از این مدل برای پوشاندن فضای آلاچیق، بالکن و حتی استخرهای سرپوشیده استفاده می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/opmzmjnp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه