پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه ورود به عرصه تجارت الکترونیک نه تنها نیازمند سرمایه، بلکه نیازمند دانش بازاریابی بالا نیز می باشد. برای مدت طولانی، بخش های بازاریابی، تمرکز خود را روی پیام رسانی و موقعیت یابی محصول می گذاشتند تا افراد جدید را به سمت برندهای خود جذب کنند. با این حال، در حالی که ایجاد علاقه افراد به محصولات و خدمات همیشه بخشی از کار خواهد بود، تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار به همان اندازه و یا شاید هم بیشتر از آن مهم است. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در برنامه هایی مانند نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه و فناوری دیجیتال و پلتفرم های پشتیبانی از آن ها یک اولویت رو به رشد است. جالب است بدانید با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه دیگر نیازی به انجام اقدامات بازاریابی مختلف نیست و یا حداقل نیازی نیست تا به اندازه قبل برای جذب مشتریان وفادار خود سختی بکشید. با این وجود به این نکته نیز توجه داشته باشید که یافتن یک نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه بیش از هر چیزی باید اولویت شما باشد. پیش از هر چیز اجازه دهید توضیح دهیم که نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه چیست؟

طبق تعریف، نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه یک رویکرد بازاریابی است که مشتریانی را که به صورت مکرر یک برند را خریداری کرده و یا با آن درگیر هستند، شناسایی کرده و به آن ها پاداش می دهد. یک شرکت ممکن است پیشنهادات جذابی را ارائه کند و مشتریان را با خرید بیشتر به سطوح بالاتری از وفاداری برساند. این مشوق  ها و مزایای خاص اغلب منجر به تبدیل شدن مشتری به یک مصرف  کننده معمولی یا ایده  آل - یک مروج برند و به زبان ساده یک مشتری فعال می شوند. مزایای ارائه شده توسط شرکت مورد نظر ممکن است شامل کالاهای رایگان، جوایز، کوپن ها یا امتیازات داخلی مانند دسترسی زود هنگام به محصولات جدید باشد.

نکته مهم این است که در کسب و کارها نیازی نیست تا با ارائه تخفیفات بسیار زیاد بر روی محصولات خود سوددهی خود را به کمترین میزان ممکن برسانند. با این وجود، این روش نیز یک استراتژی است که نیازی به متحمل شدن هزینه های هنگفت نداشته و گاهی می توان از آن استفاده کرد.

قرار دادن یک محصول یا خدمات کوچک اضافی با هر خرید مشتری، یک راه عالی برای جذب مشتری و ترغیب وی برای خرید مجدد از شما است. یک نکته جالب این است که همه افراد دوست دارند چیزهای رایگان را دریافت کنند. به این نکته توجه داشته باشید که به ازای هر مبلغی که یک کسب و کار صرف سرمایه گذاری در نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه می کند، احتمالاً در ازای آن چندین برابر به دست می آورد. بنابراین قیمت نرم افزار crm نباید شما را نگران کند. در مقابل، وقتی مشتری از کسب و کار شما دور می شود، جریان درآمد او برای همیشه از بین می رود و از سمت وی دیگر برای شما مبلغی واریز نخواهد شد. به همین دلیل بسیار مهم است که برای کسب و کار خود از چه نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه استفاده می کنید.

نرم افزار مدیریت سالن زیبایی

نکته مهم در خصوص نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه فقط مختص به ارائه تخفیف نیست. این نرم افزار از تاریخچه خرید و داده های ارائه شده توسط مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و مرتبط به آن ها استفاده می کند. همچنین تجربه کلی مشتری را نیز بهبود می بخشد. شرکت ها همچنین می توانند پایگاه مشتریان خود را افزایش داده و با ایجاد شراکت های نوآورانه با کسب وکارهای مرتبط، پیشنهادات قانع کننده تری را به آن ها ارائه دهند.

نرم افزار مدیریت سالن زیبایی

از جمله کسب و کارهایی که امروزه بیش از گذشته مورد استقبال بانوان قرار گرفته اند، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشند. طبیعتا هر اندازه سالن زیبایی بزرگ تری داشته باشید، انجام و مدیریت امور حسابداری آن نیز برای شما سخت تر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از مدیران سالن های زیبایی اقدام به استخدام حسابدار و افرادی می کنند تا بتوانند امور مربوطه را انجام دهند. با این وجود در این روش علاوه بر هزینه بر بودن، احتمال بروز خطای انسانی نیز وجود دارد؛ چراکه کارها توسط انسان انجام شده و ممکن است برخی محاسبات به صورت اشتباه صورت گیرد. به همین دلیل استفاده از نرم افزار مدیریت سالن زیبایی یکی از راه هایی است که می تواند برای شما تا اندازه زیادی نجات بخش باشد. این نرم افزار با قابلیت های منحصر بفردی که دارد، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به گزارشات حسابداری و موارد مربوط به مدیریت مشتریان خود، بسیار ساده تر از قبل بپردازید. در ادامه برخی از امکانات حسابداری این نرم افزار را به شما معرفی می کنم.

  • امکان ثبت فاکتور و پیش فاکور
  • چاپ یک فیش برای هر خمت
  • امکان مدیریت پیش پرداخت ها ودریافتها
  • مدیریت صندوق و بنک
  • مدیریت هزینه ها و پرداخت ها
  • مدیریت حساب اشخاص: مشاهده گردش حساب و مانده گیری و …
  • گزارش بر اساس فروش، صندوق، بانک، آرایشگر و خدمات
  • مدیریت انبار
  • سیستم مدیریت عروس
  • سطوح دسترسی
  • امکان دسته بندی وتعریف خدمات و کالها
  • ثبت اطلاعات پرسنل به همراه خدمات آنها
  • امکان محاسبه پورسانت پرنل
  • گزارش عملکرد پرسنل به صورت انفرادی و گروهی و در بازه های زمانی مخلف
  • گرفتن خروجی اکسل

لازم به تاکید مجدد است که موارد مذکور تنها بخشی از مزایای نرم افزار مدیریت سالن زیبایی مجموعه شاتوت بودند. سایر امکانات این نرم افزار را نیز می توانید در وب سایت شاتوت سرویس مشاهده نمایید.

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه شاتوت

خرید نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه از شاتوت

مجموعه نرم افزار شاتوت ارائه دهنده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه مشتریان، نرم افزار جامع حسابداری، فروشگاه آنلاین و راهکارهای تخصصی اصناف می باشد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع نرم افزار crm، نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه و نرم افزارهایی از این قبیل، یکی از صاحب نام ترین مجموعه ها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. بنابراین قیمت نرم افزارهای این مجموعه مانند قیمت نرم افزار crm نسبت به سایر رقبا بسیار مناسب می باشد. امکانات ویژه ای که نرم افزارهای شاتوت از آن بهره مند هستند را در کمتر نرم افزار ایرانی خواهید دید. به عنوان مثال هوش مصنوعی نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه که توسط این مجموعه تولید شده است، می تواند رفتار و علایق مشتریان را آنالیز کرده و با توجه به آن به شما راهکارهایی را جهت افزایش احتمال جذب مجدد آن ها بدهد. همچنین گزارشات مدیریتی منحصر به فرد نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه نیز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید کاربران و مشتریان خود را به تفکیک علایق آن ها بررسی نمایید.

سخن پایانی

امروزه بازاریابی در کسب و کارها، اگر بیشتر از کیفیت خدمات اهمیت نداشته باشد، مطمئنا اهمیت آن کمتر نیز نیست. به همین دلیل سالانه دیده می شود که مدیران کسب و کارها، افراد بسیاری را به همین منظور استخدام می کنند تا بتوانند سوددهی خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. این موضوع می تواند هزینه های زیادی را برای مدیران در بر داشته باشد. به همین دلیل است که نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در صورتی که بتوانید از یک مجموعه قابل اعتماد و مطمئن، نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه را تهیه کنید، به شما تضمین می دهیم که تا اندازه زیادی مشتریانتان افزایش یافته و سوددهی شما به بالاترین میزان خود می رسد.

توجه داشته باشید که خرید نرم افزار مدیریت سالن زیبایی و نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه از مجموعه شاتوت یک سرمایه گذاری با سود بالا می باشد که طی مدت زمان کمی نه تنها هزینه خود را جبران می کند، بلکه با جذب مشتریان بیشتر و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار موجب رونق کسب و کار شما خواهد شد. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی شاتوت آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهاماتتان می باشد.

راه های ارتباطی با این مجموعه عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا 2.3، ساختمان 46، بلوک 1، طبقه 1، واحد 2
  • info@ShatootServices.com
  • شماره پشتیبانی: 05138455816
  • شماره فروش: 05138485632
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nRF68oy0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه