سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر به مرجان علاقه مندید این مطلب برای شماست


اگر به مرجان علاقه مندید این مطلب برای شماست

چقدر در مورد مرجان ها می دانید؟ آیا مرجان لوبو برین را می شناسید؟ آیا میدانستید یکی از راه هایی که میتوایند به آکواریوم های آب شور خود جلوه بیشتری بدهید استفاده از مرجان هاست؟

بهتر است قبل از طولانی تر شدن مطالب به سراغ مطلب اصلی برویم و قصد خود را از نوشتن این مقاله بازگو کنیم. در این مقاله قرار است در مورد مرجان هایی بنام لوبو برین نحوه زندگی کردن و نگهداری این موجودات زیبا و دوست داشتی صحبت کنیم.

به جرئت می گویم مرجان یکی از شگفت انگیز ترین موجودات هستند و زیبایی آنها به معنای واقعی خیره کننده است. و زبیایی آکواریوم و محیط شما را دو چندان می کنند. بدون حرف اضافه تری بهتر است هرچه سریعتر به ادامه مطالب بپردازیم.

آکواریوم اب شور

کمی در مورد زندگی مرحان های آب شور بدانید

قبل از هر چیزی باید بدانید که حتما برای نگهداری مرجان ها در آکواریوم از سلامت ماهی های آکواریوم اطمینان حاصل کنید. اکثر ماهی های آب شور سازگاری زیادی با مرجان ها دارند درنتیجه نیاز نیست نگران شرایط محیطی زندگی آنها شوید. و میتوانید با خیال راحت هر نوع ماهی برای خود انتخاب کنید.

روی صحبت ما د راین مقاله همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد درمورد مرجان لوبو برین و لوازم آب شور است پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

معرفی کامل مرجان لوبو برین

لوبو برین با نام علمی Lobophyllia hemprichii جز محبوبترین مرجان های مخصوص آب شور می باشد. این نوع مرجان های در اقیانوس هند و آرام ،قسمت های غربی اقیانوس هند ، فیلیپین ، اندونزی ، موزامبیک ، ژاپن و استرالیا زندگی می کنند.

زیبایی آنها بیشتر در تنوع رنگی بالای آنهاست که حق انتخاب بیشتری برای شما ارائه می دهد.لوبو برین ها دررنگ های سبز، قرمز، کرم، آبی و نارنجی در بازار موجود می باشند که آکوا رویال یکی از فروشگاه های فعال در زمینه فروش آنها می باشد.

خلق و خوی این نوع مرجان ها تهاجمی است،بنابراین سازگاری بالایی با انواع مختلف مرجان و ماهی های آب شور دارند.در ادامه به بررسی بیشتر در مورد نحوه نگهداری آنها می پردازیم.

مواردی که باید از نحوه نگهداری لوبو برین بدانید

همانطور که قبلا اشاره کردیم محل زندگی لوبو برین ها در اقیانوس آرام و هند و... می باشد که در عمق 3 تا 35 متری از سطح آب یافت می شوند. اما در آکواریوم قابلیت این را دارند که زندگی طولانی داشته باشند. برای کیفیت آب در آکواریوم بهتر است آن را به صورت هفتگی تا 5 درصد تعویض کنید. و اگر قصد دارید که این کیفیت افزایش پیدا کند، پیشنهاد می شود که سطح کلسیم و استرانسیم آب را به اندازه نگهدارید.

نگهداری لوبو برین ها بسیار ساده است ولی به دلیل خلق و خوی نیمه تهاجمی که دارند بهتر است فاصله مناسبی با مرجان های محاور خود داشته باشند زیرا امکان آسیب زدن به آنها را دارند.

این نوع مرجان برای آکواریوم ها مناسب هستند به خصوص آکواریوم هایی که تپه های مرجانی دارند.

لوبو برین ها از چه چیزی تغذیه می کنند؟

منبع اصلی تغذیه لوبو برین ها نور است. ولی قابلیت این را دارند که غذاهای پلانکتونیک در آب را هم برای تغذیه خود انتخاب کنند. برای رشد بهتر و تکثیر از فیتوپلانکتون و زئوپلانکتون موجود در آب تغذیه می کنند و همچنین مواد ارگانیکی در آب موجود است را جذب می کنند.

قیمت لوبو برین

همانطور که قبلا اشاره کردیم لوبو برین ها در رنگ های مختلفی وجود دارند که این پوینت مثبت هم باعث زیبایی بیشتر آنها شده است و هم دست شما را برای انتخاب باز کذاشته است. در این قسمت میخواهیم مرور کلی بر قیمت لوبو برین ها داشته باشیم تا بتوانید با اطلاعاتی کاملتر برای آکواریوم خود اقدام به خرید کنید.

به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت گذاری تمامی لوازم آکواریوم های آب شور تاثیر گذارند اما حدود قیمتی آنها را می توان بین 90 هزار تومان تا 400 هزار تومان به قیمت روز محاسبه کرد اما به دلیل نوسان ارز نمی توان با اطمینان کامل به این رنج قیمتی بسنده کرد. و بهتر است برای استعلام با فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه و یا تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله سعی بر این بود کلیاتی از زندگی لوبو برین ها به شما ارائه داده شود. تا هم علاقه مندان به آکواریوم اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند برای اضافه کردن موجودات جدید به آکواریوم خود با آگاهی کامل اقدام به خرید کنند.

 به طور کلی برای داشتن هر نوع پت خانگی چه ماهی باشد چه سگ یا گربه، بهتر است تمامی مواردی و نکات نگهداری آنها را بدانید. تا خدایی ناکرده سلامت آنها به خطر نیفتد.

مرجان لوبو برین

از کجا لوبو برین بخریم؟

رسیدیم به انتهای مقاله و اگر برای شما سوال پیش آمده است که از کجا میتوان لوبو برین ویا هر گونه از لوازم آب شور

 را تهیه کرد ما به شما آکوا رویال را پیشنهاد می دهیم.

آکوا رویال معتبرترین فروشگاه و پلتفرم برای سفارش ماهی و مرجان و تمامی تجهیزات مربوط به آکواریوم اب شور است. مشاوران وکارشناسان فروش در آکوا با دلسوزی و صبر و حوصله آماده ارائه تمامی خدمات هستند.

این فروشگاه بیشتر از 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کند. طی تمامی این سال ها تنها هدفشان رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات بوده است. و توانسته اند با تحقق این هدف رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کنند. آکوارویال فقط یک فروشگاه نیست بلکه شما می توانید مانند یک دوست و مشاور برای تمامی دغدغه های خود در مورد آکواریوم روی کمک آنها حساب کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های واقع در سایت تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/32sVnQpM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه