جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید کلاه

مقدمه

یکی از برترین اکسسوری های قابل استفاده برای مردان و پسران نوجوان کلاه است. کلاه می تواند علاوه ایجاد ظاهری جذاب می تواند پوششی مناسب جهت محافظت از سر در برابر عواملی همچون سرما، برف و باران باشد. انواع کلاه ها بسته به موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی و محیط فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند.سایت نانی شاپ، فروشگاه اینترنتی معتبری است که در حوزه فروش انواع مدل های کلاه مردانه و زنانه فعالیت می کند با خرید کلاه مناسب خود از این سایت خیالتان بابت کیفیت و قیمت معقولانه محصول راحت است. جهت مشاهده اطلاعات و خرید کلاه مردانه همچون خرید کلاه بیسبال و خرید کلاه مردانه زمستانی می توانید به سایت نانی شاپ مراجعه کنید.

واچ کپ، استاکینگ کپ، بینی

این کلاه از جمله محبوب ترین کلاه های زمستانی موجود در بازار است به گونه ای که می توان آن را همه جا، از پیست اسکی گرفته تا خیابان روی سر مردم دید. خریدکلاه نقابدار و یا کلاه زمستانی واچ کپ مربوط به جنسیت خاصی نیست پس خانم ها و آقایان می توانند هر دو از آن استفاده کنند. مردم مناطق مختلف برای این کلاه از نام های متفاوتی استفاده می کنند اما Beanie و Watch cap از جمله نام های مشهور این کلاه اند.

ویژگی های کلاه استاکینگ کپ

  • کلاه استاکینگ کپ به صورت بافت تولید می شود.
  • متریال کلاه می تواند پنبه ، پشم و یا الیاف مصنوعی باشد.
  • دارای شکلی متقارن و گرد است.
  • قابلیت حفاظت از گوش ها وجود دارد.
  • این کلاه می تواند سر و گوشتان را در برابر سرما، برف و باران گرم نگه دارد.
  • بدون ایجاد چروک به راحتی تا می شود و در کیف یا جیب قرار می گیرد.
  • مناسب برای مکان های غیر رسمی

نحوه سر کردن این مدل کلاه به سلیقه و میزان سردی هوا وابسته است؛ میتوانید آن را تا قسمت پایینی سر، پایین بکشید تا گوش ها نیز در برابر سرما حفاظت شوند یا اینکه فقط بخش های بالایی سر را به وسیله کلاه واچ کپ بپوشانید و زیاد آن را پایین نیاورید. نوجوانان و جوانان بیشتر علاقه دارند که کلاه با حالتی شل تنها قسمت های بالایی سر را بپوشاند. اینکه هنگام خرید کلاه مردانه کدام جنس را انتخاب کنیم به سلیقه، سبک و منطقه زندگی مان برمیگردد به عنوان مثال اگر در مناطق بارانی زندگی می کنید بهتر است کلاه هایی با الیاف ضد آب را خریداری کنید. هنگام خرید کلاه زمستانی دقت کنید که کلاه های پشمی فقط باید با دست شسته شوند و در هوای آزاد خشک شوند؛ کلاه های پنبه ای را می توان به وسیله ماشین لباسشویی شست اما محافظت کلاه پشمی از سر در برابر سرما، باران و برف بیشتر می باشد.

کلاه چلو آمریکای جنوبی

کلاه چلو آمریکای جنوبی

کلاه چلو آمریکای جنوبی چه نوع کلاهی است؟ کلاه South American Chullo نوعی کلاه استاکینگ کپ محسوب می شود که در گذشته از پشم طبیعی حیوانات آمریکای جنوبی مانند پشم آلیاکلا بافته می شدند. با خرید کلاه مردانه چلو می توانید از قسمت های کناری و گوش ها در برابر سرما، برف و باران حفاظت لازم را انجام دهید. این مدل کلاه ها با نخی ک در دو طرف کلاه قرار دارد و زیر چانه بسته می شود حالت پایدارتری می گیرد.

اوشانکا، چاپکا

انوع کلاه های استاکینگ کپ (به جز دسته چلو) از پوشش و حفاظت کاملی برخوردار نیستند و بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق بسیار سرد نمی باشند. با خرید کلاه زمستانی اوشانکا می توان به وسیله دو لبه منعطف کلاه، قسمت هایی از صورت یعنی چانه، بینی و گونه ها را پوشاند. این دو لبه منعطف به وسیله نخ یا بندی چرمی روی سر یا زیر چانه بسته می شوند.

در ادامه به شرح ویژگی های کلاه اوشانکا می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم:

  • این کلاه مخصوص زمستان های بسیار سرد است بنابراین در بخش های داخلی و خارجی خود با خز ضخیم پوشیده شده است.
  • حفاظت از سر، بینی، گونه و چانه با خرید کلاه مردانه اوشانکا امکان پذیر است.
  • سه شکل متفاوت باز، بسته و آزاد برای استفاده از این کلاه وجود دارد. در حالت باز و بسته به ترتیب لبه های کلاه به وسیله نخ یا بند چرمی روی سر و زیر چانه بسته می شوند اما در حالت آزاد، لبه ها آویزان اند و بسته نمی شوند.
  • امروزه بیشتر کلاه های اوشانکا از الیاف مصنوعی ساخته می شوند که هم ضخیم تر اند و هم پس از شست وشو سریع تر خشک می شوند. استفاده از خزهای طبیعی به دلیل آسیب به حیوانات غیر اخلاقی است.
  • این مدل کلاه هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است اما خرید کلاه زمستانی اوشانکا با رنگ تیره بیشتر برای آقایان و با رنگ روشن بیشتر برای خانم ها مناسب اند .

کلاه ترپر

کلاه ترپر مدلی مابین کلاه اوشانکا و هوانوردی است. خرید کلاه زمستانی ترپر برای مناطق نسبتا سرد و برای افرادی که مدت زمان زیادی را خارج از منزل سپری می کنند بسیار کاربردی است. طرح این کلاه بسیار شبیه کلاه هوانوردی است اما داخل آن با خز پوشیده شده است و می تواند شما را گرم نگه دارد.

کلاه فلت کپ

کلاه فلت کپ در مکان های مختلف از جمله مکان های رسمی، محل کار و محیط مهمانی های صمیمی کاربرد دارد. در مدل های زمستانی این کلاه از جنس پشم و به صورت ضخیم تولید می شوند؛ برای دیگر فصل ها نیز مدل های مخصوصی دیگری در نظر گرفته شده است . کلاه فلت کپ قابلیت محفاظت کردن از گردن، چانه و گوش ها در برابر سرما و باران را ندارد به همین دلیل مناسب مناطق بسیار سرد نیست. ریشه تولید این کلاه به بریتانیا برمی گردد اما تولید، استفاده و خرید کلاه مردانه فلت کپ به بریتانیا محدود نشد و امروزه در مناطق مختلف جهان از جمله ایران مورد استفاده قرار می گیرد. آیوی کپ یا کلاه گلف از نام های رایج دیگر این کلاه اند . این مدل کلاه برای مکان های رسمی مناسب تر اند. جهت خرید کلاه های مردانه زمستانی می توانید به سایت نانی شاپ مراجعه کنید.

برای خرید جوراب، انواع شال و کلاه، دستکش و... از فروشگاه اینترنتی نانی شاپ کلیک کنید.

کلاه کراواند

کلاه کراواند، فلت درس

استایل و طرح های متنوعی برای کلاه فلت درس وجود دارد از فدورا و هامبورگ گرفته تا باولر و سافاری. اگرچه این مدل کلاه ها برای زمستان زیاد کاربرد ندارند اما طرح های زمستانی نیز برایشان در نظر گرفته شده که می توانند گزینه مناسبی برای پوشاندن سر محسوب شوند. لبه این کلاه ها از صورت مخصوصا چشم را در برابر برف، باران و نور آفتاب محافظت می کند. طبق مدل های روز دنیا جدیدا در طرح های زمستانی این مدل، می توان با خرید کلاه مردانه فلت درس به وسیله پوشش های نیم دایره ای گوش ها را گرم نگه داشت . اگرچه پوشش های نیم دایره ای کمی از رسمی بودن محصول می کاهد اما کلاه های کراواند بیشتر برای مکان های رسمی و آقایان قابل استفاده است. با خرید کلاه مردانه کراواند از سایت نانی شاپ می توانید جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید.

کلاه استورمی کرامر

استورمی کرامر نام یک مهندس قطار بود؛ او نیاز داشت برای محافظت خود در برابر سرما از کلاه استفاده کند و در عین حال وقتی سر خود را از پنجره قطار بیرون می برد آن را باد نبرد. همسر او با دوختن کلاهی لبه دار شش تکه منجر به ساخت کلاهی شد که در شدید ترین باد ها هم از جایش تکان نمی خورد. به تدریج استفاده از این کلاه در مناطق مختلف محبوبیت خاصی پیدا کرد؛ محبوبیت این مدل کلاه در آمریکا به گونه ای است که هنوز هم کلاه های استورمی کرامر با دست دوخته می شوند. استفاده و خرید کلاه مردانه استورمی کرامر بیشتر برای موقعیت و مکان های رسمی ازجمله محل کار و سفرها کاربرد دارد.

کلاه بیسبالی

در این قسمت می خواهیم به بررسی و معرفی یکی از انواع پرطرفدار کلاه بپردازیم و اطلاعات مفید و جذابی را در این باره به شما ارائه دهیم. یکی از انواع کلاه کپ، کلاه بیسبالی می باشد که در این مدت میان مردم بسیار محبوب شده است. قسمت تاج این کلاه گرد است و با لبه محکم جلویی خود مانند سایبان عمل کرده و از صورت و چشم ها در برابر آفتاب محافظت می کند. خرید کلاه بیسبالی مختص جنسیت خاصی نیست و حتی به عنوان اکسسوری نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ محبوبیت و استفاده زیاد از این کلاه سبب شده در طرح، رنگ و مارک های مختلف تولید و روانه بازار شوند.

جمع بندی

در این مقاله با انواع کلاه های مردانه و زمستانی آشنا شدیم؛ کلاه هایی که با محافظت از سر در برابر سرما، برف و باران از بروز بیماری هایی همچون سینوزیت و سرماخوردگی پیشگیری می کنند. انواع مختلفی از کلاه در طرح و رنگ های متعدد در بازار موجود اند اما در هنگام خرید باید به سبک زندگی، هدف خود از خرید کلاه، کیفیت و قیمت کلاه توجه کنید. خرید کلاه مردانه و زنانه از سایت نانی شاپ به صورت آنلاین امکان پذیر است؛ خریدی که به تشکیل استایل جذاب و خاص شما کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OLrZBvUx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سیما رحمتی :
6 ماه پیش
چه خوب بود مطلبتون من از سایت گوفی شاپ هم خرید داشتم و خیلی خوب بود https://*****.ir/product-category/hat/
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه