پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

امکان ندارد که ایرانی باشید و ایرانگردی را دوست نداشته باشید و جای جای سرزمین مان را به کمک تورهای گردشگری داخلی نشناسید؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن سوی آب ها به سمت خود می کشاند و جاذبه های هیجان انگیزش علاقه مندان بسیاری را شیفته خود می کند. سرزمین چهارفصل و زیبای ایران با جاذبه های بی شمار و پهناوری که در خود جای داده است، فرصتی است برای طراحی و برنامه ریزی تورهای داخلی ایرانگردی برای همه شهرها و نقاط مختلف، خوشبختانه بخش تورهای داخلی آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان، تورهای متنوع و گسترده ای را برای مسیرهای متنوع فراهم آورده است. در ادامه به معرفی محبوب ترین آنها می پردازیم.

 

تور مشهد نوروز

در تمام ایام سال شهر مشهد همیشه یکی از انتخاب های هر گردشگری برای سفرهای داخلی می باشد و اهمیت تور مسافرتی مشهد به دلیل جاذبه زیارتی و تفریحات متنوعی که این کلان شهر است که توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و اینکه با فرارسیدن نوروز گردشگران تور مشهد نوروز را می توانند به دو صورت زمینی و هوایی تجربه کنند. اما بعضی از مسافران هم هستند که به دلیل مشغله های زیاد کاری یا با سلیقه ای که دارند ترجیح می دهند که سفرهای این ایام از سال خود را با رزرو تور مشهد آغاز کنند که مزیت این تورها این است که در زمان صرفه جویی می کنید، هزینه کمتری را می پردازید و با خیال راحت سفری آرامش بخشی را تجربه می کنید.

 

تور مشهد نوروز

 

انتخاب تور نوروز مشهد در بین سفرهای داخلی محبوبیت ویژه ای دارد و هم این سفر جنبه زیارتی و سیاحتی برای شما دارد و هم فرصت مناسبی برای جمع شدن تمامی افراد خانواده در این ایام تعطیلات در کنار هم است. با وجود سردی هوای مشهد در این بازه زمانی، اما جالبه که ظرفیت و نیز قیمت پرواز و هتل های مشهد به شدت افزایش خواهد یافت. بنابراین بهتر از اوایل اسفند ماه اقدام به رزرو تور نوروزی مشهد نمایید و برای کاهش هزینه یک هتل آپارتمان یا هتل 2 یا 3 ستاره در مشهد رزرو کنید. در نهایت اگر مشهد انتخاب نهایی شماست، بدانید که شما امکان رزرو تور مورد نظرتان را از تمامی شهرهای ایران دارید و با مراجعه به سایت نامی گشت و مشاهده پکیج های تور نوروزی مشهد امکان خرید بهترین تور را دارید و جهت گذراندن بهترین روزهای سال نو از همین امروز هم می توانید جهت خرید پکیج های سال نو اقدام کنید.

 

تور مشهد نوروز

 

تور کیش نوروز

نوروز از قدیمی ترین جشن های باستانی ایران زمین بشمار می رود که مردم هر ساله این روزها را در کنار خانواده شان جشن می گیرند و مهمتر به دلیل تعطیلات سال نو ترجیح می دهند به سفرهای داخلی و خارجی بروند و خستگی یک سال را از تنشان بیرون کنند و یکی از پرطرفدارترین این سفرها سفر با تور کیش نوروز است به همین منظور مجموعه مسافرتی نامی گشت با شما همراه شده و لیستی از انواع بهترین و با کیفیت ترین تورهای نوروزی به مقصد کیش را در این بازه زمانی با قیمت های ارزان و مناسب را به شما مسافران عزیز ارائه دهد. بی شک جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفرهای عید در سال های اخیر شناخته شده و هر ساله نیز بر تعداد علاقه مندان تور نوروز کیش اضافه می شود.

 

تور کیش نوروز

 

موضوع بعدی که دغدغه و همچنین سوال بیشتر مسافران است این بوده که نحوه تعیین قیمت تور کیش نوروزی به چه شکل است؟ خوب باید بگوییم هزینه تور کیش ویژه تعطیلات عید به 2 عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد. معمولا تورهای کیش به صورت پکیج به شما ارائه می شود و خیلی دستتان باز نیست که پرواز رفت و برگشت خود را تغییر دهید، اما شما با خرید تور کیش از آژانس نامی گشت ایرانیان امکان تغییر پکیج مسافرتی خود را خواهید داشت.

در ادامه اینکه بیشتر از این جزیره کیش نیاز به توضیح ندارد! اگر با تور کیش همراه شده باشید، نیازی به تعریف بیشتر این مقصد نیست و اگر هم تاکنون موفق نشده اید به کیش سفر کنید پیشنهاد میکنیم حتما امسال راهی کیش شوید چون سورپرایزهای کیش بسیار متنوع است. آژانس هواپیمایی و مسافرتی نامی گشت سالهاست تمام تلاش خود را کرده است تا سفرها به جزیره کیش برای همسفران خود در بهترین شرایط برنامه ریزی و برگزار نماید. اگر برای نوروز امسال یک سفر لوکس، امن و ارزان در نظر گرفته ای، تور کیش نوروز از تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، اردبیل، سنندج، کرمان و سایر شهرها برای سال 1402 انتخاب بسیار مناسبی برای شما مسافران عزیز است.

در نهایت بهترین زمان خرید تور کیش نوروزی، به زمان سفر شما بستگی دارد! در صورتی که ترجیح می دهید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید، بهتر است تور خود را اواسط بهمن ماه خریداری کنید. اما اگر میخواهید نیمه دوم تعطیلات عید به کیش بروید، بهتر است تور کیش خود را در هفته اول عید نوروز خریداری نمایید؛ چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

 

نتیجه

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای داخلی در قالب تور کیش، تور مشهد و... در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تورهای ارائه شده توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس www.namigasht.com مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OasDss5p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه