پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ممکن است دانشجو یا استاد دانشگاه باشیم و حتی امکان دارد در یک اداره فعالیت داشته باشیم که طبیعتاً سَروکله زدن با نوشتن و پرینت ازجمله دغدغه های ما خواهد بود. حتماً می دانید که این روزها قیمت پرینت در مراکز مختلف افزایش یافته است و اگر حوزهٔ فعالیت مان به گونه ای باشد که به طور مداوم با چاپ سَروکار داشته باشیم، احتمالاً از نظر هزینه اذیت می شویم. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم دربارهٔ مرکز چاپ آنلاین کوپرینت به جهت پرینت آنلاین صحبت کنیم که چگونه توانسته است تا با تکنولوژی های روز دنیا علاوه بر کاهش چشم گیر هزینه ها، از طریق پنل کاربری ویژه خود به مشتریان نیز درآمد ویژه بدهد.

چاپ آنلاین کوپرینت

معرفی خدمات پرینت آنلاین کوپرینت

وقتی قرار است مطالب دلخواهمان را کپی یا پرینت بگیریم، مجبور هستیم به یک مرکز چاپ در سطح شهر مراجعه کنیم که این مورد دو عیب اساسی دارد که عبارت اند از:

  • صرف هزینه برای جابه جایی؛
  • تلف شدن زمان!

به همین جهت استفاده از خدمات آنلاین پرینت فوق العاده کمک کننده است که البته فقط برخی از مراکز مانند کوپرینت چنین قابلیتی دارند. حال ممکن است با این ابهام مواجه شده باشید که چنین مجموعه ای به چه صورت خدمات ارائه می دهد که پاسخ ساده است؛ درواقع هر زمان که به پرینت فایلی نیاز پیدا کرده باشید، کافی است فایل تان را به صورت آنلاین برای این مرکز تخصصی ارسال کرده تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به چاپ و ارسال محتوا اقدام شود.

حال اجازه دهید به مزیت های پرینت آنلاین در این مرکز چاپ اشاره کنیم:

مزایای چاپ آنلاین دیجیتال با کوپرینت

1- پایینترین نرخ پرینت آنلاین در کشور:

نرخ فوق العاده پایین کپی و چاپ، از دیگر مواردی است که می توان به عنوان مزایای استفاده از این مرکز تخصصی پرینت فایل در نظر داشت. طبق بررسی ها، قیمت های اعلام شده در این مجموعه، به نسبت سایر مراکز رقابتی بوده و این موضوع سبب کسب رضایت بیشتر مشتریان شده است.

2- ارسال رایگان:

مهم ترین مسئله در نحوهء کپی و چاپ، هزینه است که این مرکز بهترین شرایط را برای این منظور در نظر گرفته است. درواقع پس از ارسال فایل ها و چاپ شدن صفحات، در موارد، زیر هزینهء ارسال دریافت نمی شود:

  • پرینت سیاه و سفید برای مثبت 257 برگه؛
  • پرینت رنگی برای مثبت 125 برگه!

توجه داشته باشید که برای پرینت کمتر از تعداد گفته شده، هزینهء بسته بندی و ارسال فقط و فقط در حدود 25 هزار تومان است.

3- پشتیبانی فوق العاده:

ارائه پشتیبانی فوق العاده عالی از دیگر مزیت های استفاده از این مجموعه است که درواقع متقاضیان به کپی و چاپ، هرگونه سوال و دغدغه هاشان را می توانند از طریق چت آنلاین، پشتیبانی تلگرام، تیکت و یا تماس تلفنی از مشاوران و پشتیبانان این مرکز در میان بگذارند و در کمترین زمان ممکن پاسخ کامل و بدون نقص دریافت کنند.

4- کیفیت چاپ:

کیفیت چاپ این مرکز در سطح بسیار قابل قبولی بوده که اکثر متقاضیان رضایت شان جلب شده است و پیام های رضایت این کاربران هم در صفحه اصلی سایت، هم در قسمت نظرات محصول و هم در چنل تلگرامی مکررا گذاشته میشود.. حتی کیفیت کاغذ مصرفی نیز از بهترین کاغذهای سفید 80 گرمی بازار بوده و بسته بندی و ارسال زودهنگام نیز به یک مزیت خاص برای مجموعه ی کوپرینت تبدیل شده است.

چاپ آنلاین دیجیتال با کوپرینت

بررسی امکان درآمدزایی از سیستم کسب درآمد و بازاریابی کوپرینت

علاقه مندان و مشتریان این مرکز چاپ در کنار این که می توانند از قیمت به صرفه‌ی پرینت استفاده کنند، امکان کسب درآمد میلیونی از طریق فعال کردن بخش کسب درآمد و بازاریابی (همکاری در فروش) نیز برایشان فراهم شده است. درواقع برای این منظور کافی است که متقاضیان در سایت کوپرینت ثبت نام کرده و قسمت "کسب درآمد و بازاریابی" را از پنل کاربری خود را فعال کنند. حال ممکن است با این سوال روبه رو شده باشید که این درآمدزایی به چه شکل است که در پاسخ باید عرض کنیم که اگر افرادی که آن ها را دعوت می کنید تا از خدمات این مجموعه استفاده کنند از لینک شما خریدی انجام دهند، پورسانت در نظر گرفته شده، به کیف پول تان در بخش کاربری این سایت واریز می شود.

نحوه‌ی بازاریابی و کسب درآمد از کوپرینت

همه‌ی ما در اطراف مان با افرادی آشنا هستیم که درس می خوانند و یا معلم و استاد هستند که هرکدام شان به واسطه ای با جزوه، کتاب و... در ارتباط بوده و طبیعتاً به چاپ صفحات دلخواه نیز نیاز پیدا می کنند. حال کافی است که شما عزیزان پس از ثبت نام در مجموعه‌ی ذکرشده و فعال کردن بخش "کسب درآمد و بازاریابی" ، لینک مختص به پنل کاربری تان را به افرادی که ذکر کردیم ارسال کنید تا به محض خرید آن ها، پورسانت تان به حساب کاربری شما اضافه شود. (تشخیص اینکه از سمت شما جذب شده اند کاملا هوشمند صورت میگیرد)

گفتنی است در حال حاضر پرینت آنلاین با کوپرینت نیاز اکثر افراد است و علاقه مندان به راحتی می توانند از این راه کسب درآمد داشته باشند. پرواضح است که برای ترغیب دوستان، آشنایان، دانشجویان، معلمان و... به استفاده از خدمات مرکز چاپ دیجیتال کوپرینت، کافی است که به ویژگی ها و مزیت های چاپ سیاه سفید و پرینت رنگی با کوپرینت مخصوصاً قیمت فوق العاده پایین این مرکز اشاره کنید تا ازاین رو نیز توانسته باشید به مشتریان این مرکز اضافه کنید و هم خودتان به یک درآمد ویژه دست یابید.

درصد تلعق گرفته به بازاریابان

از مزیت های استفاده از طرح دعوت دوستان، آشنایان و... به جهت کسب درآمد از این مجموعه، بهره مندی از 9 درصد پورسانت است که قابل توجه بوده و افراد می توانند با معرفی حتی یک نفر، درآمد جالب توجهی داشته باشند. هرچند اگر در بازاریابی موفق عمل کنید و با توجه به این که دانشجویان، معلمان و افرادی از این دست همیشه نیازمند چاپ برگه هستند می توانید درآمدی حتی میلیونی کسب کنید! 

همچنین این مرکز کتاب های تکست و انگلیسی زبان را با بهترین قیمت آنلاین به فروش میرساند که از آن ها نیز 5 درصد پورسانت به مشتریان داده میشود، مثلا کتابی که 670000 تومان قیمت دارد حدود 34000 تومان و کتاب های قطورتر پزشکی که 9900000 تومان قیمت گذاری شده اند نزدیک نیم میلیون پورسانت دارند.

همچنین برای کسب یک میلیون تومان پورسانت پرینت شما کافیست حدود 4600 برگه پرینت رنگی بازاریابی کرده باشید. یعنی 15 سفارش 300 برگه ای. و برای کسب درآمد میلیون تومانی کافیست با اساتید، مدارس و ... مشارکت کنید و آن ها را جذب کنید یا لینک مخصوص به خود را در کانال ها، گروه ها و وضعیت خود قرار دهید.

درآمدزایی از سیستم کسب درآمد و بازاریابی کوپرینت

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با مجموعه کوپرینت آشنا کنیم و به یکی از خدمات اصلی این مرکز پرینت رنگی اشاره کردیم. در واقع همه شما عزیزان به راحتی می توانید با دارا بودن یک پنل کاربری حرفه ای و با پورسانت قابل توجه به کسب درآمد بپردازید. از طرفی دعوت شوندگان از سمت بازاریابی مانند شما امکان استفاده از خدمات چاپ رنگی یا سیاه سفید جزوه و... با بهترین کیفیت و قیمت بصرفه را خواهد داشت. بنابراین دیگر وقتتان را برای مراجعه به یک مرکز چاپ هدر ندهید و هزینه‌ی اضافی نکنید و برای این منظور به مجموعه‌ی کوپرینت اعتماد کنید، سفارشتان را در سایتشان به راحتی ثبت کنید و با پنل کسب درآمدشان براحتی در منزل درآمد کسب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Vv0U2XC9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه