پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی شرکت بزم آرا، سایت اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی

معرفی بزم آرا، سایت اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی

امروزه تلویزیون شهری به یکی از گزینه های مهم در تجارت و تبلیغات تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها از این سیستم پیشرفته برای ارائه محتوا به مخاطبان خود استفاده می کنند. شما می توانید انواع محتوای ویدئویی و تصویری را از طریق تلویزیون شهری به مخاطب ارائه دهید. اگر دقت کرده باشید در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، فرودگاه ها، رستوران ها، سینماها و نمایشگاه ها از تلویزیون شهری نمایشگاهی زیاد استفاده می شود.

کاربردهای تلویزیون شهری بی شمار بوده و هر روزه طرف داران آن بیشتر می شوند. اگر شما هم برای کسب و کار خود نیاز به تلویزیون شهری دارید، بهترین راه اجاره آن است. شما می توانید به طور روزانه برای مدت زمان مشخصی تلویزیون شهری نمایشگاهی را اجاره کنید. این تلویزیون توسط اپراتورها نصب و راه اندازی شده و در پایان جمع آوری می شود.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری نمایشگاهی جز فناوری های تصویری بوده و از چیده شدن قطعات الکتریکی در کنار هم ساخته می شود. این تلویزیون ها از اتصال کابینت های کوچک تشکیل شده و به همین دلیل می توان ابعاد دلخواه را برای آن انتخاب کرد. شما می توانید برای فضاهای عمومی، ورزشگاه ها، موزه ها، دانشگاه ها و فضاهای شرکتی و رستورانی از تلویزیون شهری استفاده کنید. برخی از انواع این تلویزیون ها برای فضای باز مناسب بوده و برخی دیگر در فضاهای بسته استفاده می شوند.

  • تلویزیون شهری ایندور (فضای بسته): کیفیت تصویر بالاتر بوده و برای فضای بسته مناسب است.
  • تلویزیون شهری اوتدور (فضای باز): شدت نور در این تلویزیون بیشتر از ایندور است. در برابر آفتاب، آب و گرد و غبار مقاوم است.

اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی

اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی در رویدادهای مختلف

شما می توانید برای ارائه اطلاعات عمومی، ارتباطات داخلی، اشتراک گذاری اطلاعات محصول، خدمات به مشتری، تبلیغات و شناخت بیشتر برند از تلویزیون شهری استفاده کنید. افراد در حوزه های مختلف برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطب و تعامل با مشتری از این تلویزیون ها استفاده می کنند. اگر هنوز از اجاره تلویزیون شهری نمایشگاه برای کسب و کار خود مطمئن نیستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. به شما توضیح می دهیم که در هر یک از رویکردها چگونه می توان از تلویزیون شهری استفاده کرد.

تلویزیون شهری برای تبلیغات

یکی از کاربردهای اصلی تلویزیون شهری استفاده برای تبلیغات است. شما می توانید برای محصولات، خدمات، رویدادها و افزایش فروش از این تلویزیون استفاده کنید. به عنوان مثال در نمایشگاه یا بیلبورد تبلیغاتی محصول خود را به نمایش بگذارید. از تصویر ثابت، انیمیشن یا ویدئویی از محصول استفاده کنید.

اگر رویدادی برگزار کرده اید، در سالن یک تلویزیون شهری قرار دهید تا اطلاعات رویداد، خدمات یا محصولات شما از طریق تلویزیون نمایش داده شود.

تبلیغات معمولا محدود به زمان خاصی شده و نیازی به خرید تلویزیون شهری نیست. در این شرایط می توانید برای اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی اقدام کنید. ابعاد مورد نظر خود را سفارش داده تا در زمان تعیین شده تلویزیون نصب شود. برای اجاره انواع تلویزیون شهری می توانید به سایت بزم آرا مراجعه کنید. در بزم آرا انواع سیستم های صوتی و تصویری برای اجاره روزانه موجود است.

تلویزیون شهری برای پیشنهاد خدمات

در گذشته لیست ارائه خدمات فقط از طریق منوهای کاغذی یا نمایشگرهای ثابت انجام می شد. اما امروزه در رستوران ها، سینماها، کافه ها و تعمیرگاه های لوکس خودرو از تلویزیون شهری برای ارائه لیست خدمات استفاده می شود.

تلویزیون شهری برای ارائه نقل قول های الهام بخش

این بخش از کاربرد تلویزیون شهری را می توان جزئی از تبلیغات محسوب کرد. نیازی نیست همیشه برای تبلیغ از برند خود استفاده کرده و محصول و خدمات خود را توضیح دهید. گاهی می توان در همایش، افتتاحیه، سالن های ورزشی و موسسات سلامتی از یک نقل قول الهام بخش استفاده کرد. با استفاده از تلویزیون شهری هر روز نقل قول متفاوتی را به مخاطب ارائه دهید. در کنار تبلیغات این کار به ایجاد محیطی دلپذیر کمک می کند.

تلویزیون شهری برای همایش ها

در بسیاری از همایش ها و سمینارها از تلویزیون شهری استفاده می شود. در این رویدادها تلویزیون فقط کاربرد تبلیغاتی نداشته و بیشتر در ارائه مطالب استفاده می شود. معمولا از تلویزیون شهری در پشت سن استفاده شده تا کل صحنه را پوشش دهد. می توانید لوگوی شرکت، کسب و کار یا سازمان خود را روی تلویزیون نمایش داده و در زمان ارائه مطالب برای پخش تصاویر، ویدئو و نمودارها از تلویزیون استفاده کنید. در رویدادهای آموزشی نصب تلویزیون شهری یکی از بهترین گزینه ها است.

در کنار تلویزیون شهری به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

همان طور که گفتیم تلویزیون شهری کاربردهای مختلفی دارد. گاهی لازم است در کنار آن سیستم صوتی وجود داشته باشد و گاهی نیاز به پخش صدا نیست. در رستوران ها و کافه ها برای ارائه منو معمولا نیازی به سیستم صوتی نیست. اما در برخی رویدادها باید تصاویری پخش شود که به پخش صدا نیاز دارند.

به عنوان مثال اگر همایشی برگزار کرده اید و می خواهید در طول همایش مطالبی را از طریق تلویزیون شهری ارائه دهید یا تیزری از این تلویزیون پخش کنید، نیاز به سیستم های صوتی است. شما برای پخش صدا در سالن به بلندگو نیاز دارید. اگر بخواهید خودتان در حین پخش تصاویر صحبت کنید، باید میکروفون مناسب تهیه کنید.

در برخی نمایشگاه ها نیز باید ارائه محصولات و خدمات همراه با توضیحات کامل باشد. برای این منظور نیاز به بلندگو دارید شما می توانید در سایت بزم آرا علاوه بر تلویزیون شهری برای اجاره بلندگو نیز اقدام کنید. اگر از تعداد و نوع اسپیکرها مطمئن نیستید، مشاوران بزم آرا باتوجه به ابعاد سالن، تعداد حضار و نوع ارائه مطلب تعداد بلندگوها و انواع مناسب آن را به شما معرفی می کنند.

اجاره یا خرید تلویزیون شهری نمایشگاهی

نکات مهم قبل از اجاره یا خرید تلویزیون شهری نمایشگاهی

قبل از اینکه بخواهید برای اجاره یا خرید تلویزیون شهری اقدام کنید، باید چند سوال را از خودتان بپرسید. از جمله:

  • شما به تلویزیون شهری در چه ابعادی نیاز دارید؟
  • محیط شما باز است یا بسته؟
  • چه نوع محتوایی را می خواهید از طریق تلویزیون شهری نمایش دهید؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • آیا خرید تلویزیون به صرفه است یا اجاره آن؟

زمانی که تصمیم به خرید یا اجاره تلویزیون شهری گرفتید، مراحل زیر باید طی شود.

  1. نصب: کابینت های تلویزیون شهری باید در کنار هم قرار گرفته تا به ابعاد مورد نظر شما برسند.
  2. اقدامات سخت افزاری: در کنار صفحه نمایش تلویزیون شهری، باید تجهیزاتی مانند پایه و کابل ها تهیه شود. پایه یا استیج باعث بالا رفتن تلویزیون از سطح زمین می شود.
  3. اقدامات نرم افزاری: باتوجه به نوع محتوا ارتباط با لپ تاپ برقرار شده و سیستم مدیریت دستگاه و مدیریت محتوا آماده می شود.
  4. شبکه سازی: اگر نیاز به ارتباطاتی مانند وای فای باشد، این ارتباط با تلویزیون برقرار می شود.
  5. محتوای دیجیتال: محتوایی که قرار است به مخاطب نشان دهید، آماده کرده تا از طریق لپ تاپ در تلویزیون پخش شود.

اجاره تلویزیون شهری از بزم آرا

تلویزیون شهری در انواع ایندور و اوتدور موجود است. این تلویزیون ها برای فضای باز و بسته طراحی شده اند. تلویزیون شهری نمایشگاهی دارای کیفیت های مختلف بوده و می توان در هر ابعادی آنها را نصب کرد. شما می توانید برای تبلیغات، ارائه خدمات یا ارائه مطلب از تلویزیون شهری استفاده کنید.

اجاره تلویزیون شهری از بزم آرا

در بزم آرا امکان اجاره انواع تلویزیون شهری ایندور و اوتدور وجود دارد. در کنار تلویزیون شهری می توانید انواع بلندگو، میکروفون، میکسر، تجهیزات نورپردازی و فیلم برداری را اجاره کنید. این تجهیزات برای رویدادهای مختلف مانند نمایشگاه ها، همایش ها، افتتاحیه و سالن های ورزشی مناسب است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gJKeOzJ9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه