سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جوانسازی زیر چشم با فیلر

1 سال پیش ( 1401/11/5 )
 

چشم ها اثرگذارترین اجزای صورت اند که می توانند در روابط شما مؤثر باشند. بسیاری از مفاهیم با کمک چشم ها منتقل می شوند و احساسات و افکار نیز به همین صورت می توانند در دو گوی چشم ها به تصویر کشیده شوند. با وجود اهمیت چشم ها در ساختار صورت، اغلب پوست نواحی اطراف چشم زودتر از سایر نقاط دچار پیری و از دست دادن شادابی می شود. به همین دلیل جوانسازی زیر چشم به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. دغدغه ای که توانسته راه حل های مؤثری نیز با خود به همراه داشته باشد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش هایی برای جوانسازی زیر چشم آشنا کنیم.

جوانسازی زیر چشم

فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

چنان چه اخبار زیبایی را دنبال کرده و یا حتی کمی در فضای مجازی وقت بگذرانید، حتماً واژه «فیلر» به گوشتان آشنا خواهد بود؛ چرا که آن را بارها و بارها می شنوید. پیرو پیشرفت هایی که همواره در صنعت زیبایی و جوانسازی به وجود می آید، دائماً روش های جدیدی ارائه می شوند که می توانند تغییرات شگرفی را در این زمینه ایجاد کنند. امروزه پیشرفت علم افراد را به سمت استفاده از روش های غیرتهاجمی و یا کم تهاجم می برد تا بدون خطر تیغ و جراحی بتوانند اصلاحاتی را در بدن خود ایجاد کنند. در واقع ماهیت این روش های زیبایی نیز اصلاح عیوب ظاهری است؛ اما اغلب می بینیم که در افرادی بدون ایرادات ظاهری، صرفاً به منظور دستیابی به ظاهری بهتر استفاده می شوند. کمی قبل تر، برای رفع کوچک ترین موارد در چهره از عمل های جراحی استفاده می شد؛ اما امروزه متخصصین روش هایی را ابداع کرده اند که بدون خطر خون ریزی و آسیب بافتی می توانند همان کارها را انجام دهند.

یکی از این پیشرفت ها که کمک بزرگی به جوانسازی پوست کرد، ابداع فیلر بود. باید بدانید که فیلر همان چیزی است که اغلب افراد به اشتباه آن را ژل خطاب می کنند. در حقیقت فیلرها شامل هیالورونیک، کربوکسی هیدروکسی آپاتایت، اسید ال لاکتیک، پلی لاکتیک ال اسید و کلاژن گاوی که قدیمی است و حساسیت زا میباشد. از این میان هیالورونیک به عنوان سر دسته فیلرها شناخته میشود و یک ماده هیدروفیل و یا آب دوست است که در آزمایشگاه از طریق سورس غیر حیوانی و تولید باکتری تولید میشود و کاملا سازگار با پوست است و به محض قرار گیری در پوست تولید کلاژن و جذب آب را افزایش میدهد. هیالورونیک یک ماده طبیعی در پوست همه انسان ها است که با افزایش سن به مانند کلاژن تولید آن کم خواهد شد. به همین خاطر طراوت و شادابی پوست از بین رفته و احساس جوانی در پوست وجود نخواهد داشت. در حال حاضر هیالورونیک به عنوان فیلر تولید شده و مضرات حساسیت زای کلاژن حیوانی را ندارد. فیلر، خاصیت حجم دهی خوبی داشته و می تواند با همین تکنیک، جوانسازی پوست را به خوبی انجام دهد. حال بیایید با انواع فیلر آشنا شویم:

  • فیلر چربی
  • فیلر اسید پلی لاکتیک
  • فیلر کلسیم هیدروکسید
  • فیلر پلی متیل متاکریلات
  • فیلر هیالورونیک اسید

از آن جا که بناست این مقاله را به جوانسازی زیر چشم اختصاص دهیم، توضیحات مربوط به فیلر زیر چشم را به شما ارائه خواهیم کرد.

  • فیلر اسید هیالورونیک:

این نوع فیلر را می توان بی ضرر ترین و بی خطر ترین نوع فیلر دانست. چرا؟ چون اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود داشته و تزریق این کلاژن به بدن، به مثابه ورود عامل خارجی تلقی نمی شود. حتی اگر به کلاژن گاو نیز حساسیت داشته باشید، اسید هیالورونیک مشکلی را برایتان ایجاد نخواهد کرد. این فیلر نوعی حجم دهنده است که در قسمت های مختلف صورت استفاده شده و پس از چند ماه (۶ تا ۹ ماه) جذب بدن می شود. کاربردهای فیلر اسید هیالورونیک را با هم بررسی کنیم:

  • از این فیلر برای رفع خطوط روی صورت مثل خط لبخند، خط اخم،خطوط گوشه چشم و… استفاده می شود.
  • درمان جای زخم و اسکارهای پوستی را می توان به کمک فیلر اسید هیالورونیک انجام داد.
  • برای حجم دادن به لب ها این فیلر بسیار مناسب است.
  • با كمک اسید هیالورونیک می توانید عیوب بینی را نیز برطرف کنید.
  • زاویه سازی فک و صورت با استفاده از اسید هیالورونیک انجام خواهد شد.
  • جوانسازی زیر چشم و فیلر زیر چشم به منظور رفع گودی و تیرگی نیز با همین فیلر انجام می شود.

البته توجه داشته باشید که از فیبر اسید پلی ال لاکتیک و هیدروکسی آپاتایت کلسیم نیز برای جوانسازی زیر چشم و فیلر زیر چشم استفاده می شود. حالا که با کلیات فیلر و معنا و مفهوم آن آشنا شدید، می توانیم به طور اختصاصی اثر فیلر بر جوانسازی زیر چشم را بررسی کرده و میزان اثربخشی آن را بسنجیم.

اثر فیلر بر جوانسازی زیر چشم

همان طور که پیش تر گفتیم، فیلر می تواند میزان کلاژن را به طرق مختلف بالا ببرد. کاربرد فیلر برای جوانسازی زیر چشم، به خاصیت حجم دهندگی و شفاف کنندگی آن برمی گردد. در واقع با افزایش سن، اطراف چشم حالتی گود و تیره پیدا می کند. به مرور چین و چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم پدیدار شده و حس جوانی را از شما می گیرند. حال با تزریق فیلر به نواحی مختلف دور چشم، می توان به جوانسازی آن کمک کرد. در ادامه انواع تزریق فیلر دور چشم را بیان کرده ایم:

  • فیلر چین و چروک های زیر چشم: پوست زیر چشم با افزایش سن شل شده و چین و چروک های ریزی روی آن پدیدار می شوند. فیلر به از بین بردن این چروک ها کمک می کند.
  • فیلر خطوط پاکلاغی: چین و چروک های ریزی که اغلب با خندیدن در گوشه چشم پدیدار می شوند، خطوط پاکلاغی نام دارند.این خطوط ممکن است بسیار سطحی بوده و یا عمق پیدا کرده باشند. در هر صورت با تزریق فیلر زیر چشم می توانید این خطوط را محو کنید.
  • ناحیه اشکی زیر چشم: تزریق فیلر می تواند تیرگی و فرورفتگی ناحیه زیر چشم را بر طرف کند. این کار با خاصیت حجم دهندگی و شفاف کنندگی فیلر صورت می گیرد.

فیلر زیر چشم

مقایسه هزینه فیلر زیر چشم و مزو

به طور کلی باید بدانید که هزینه مزوتراپی و فیلر زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می توانند مربوط به شخص شما و یا مرتبط با کلینیکی که به آن مراجعه می کنید باشد. هر چه مشکلات پوستی شما سطحی تر باشند، طبیعتاً با هزینه کمتر قابل رفع می باشند. از طرفی، هزینه مزو زیر چشم تا حد زیادی بستگی به محلی دارد که برای انجام مزو زیر چشم و فیلر زیر چشم به آن مراجعه می کنید. کلینیک های واقع در مناطق بالاتر شهر که از متخصصین حرفه ای تر استفاده می کنند، طبیعتاً هزینه فیلر زیر چشم بیشتری دریافت خواهند کرد. درباره مقایسه قیمت این دو تکنیک با هم باید بدانید که هزینه فیلر زیر چشم با هزینه مزو زیر چشم تقریباً تفاوت چندانی نداشته و در یک رنج قیمت هستند. برای جوانسازی زیر چشم بهتر است با مشورت پزشک، تکنیکی را انتخاب کنید که بیشترین اثربخشی را برایتان داشته باشد.

کلینیک دکتر محمدحسین کره ئی

فیلر زیر چشم را کجا انجام دهیم؟

اگر از آن دسته افراد هستید که به زیبایی چهره خود اهمیت زیادی داده و ترجیح می دهید در هر سن و سالی جوان و شاداب به نظر برسید، جوانسازی زیر چشم می تواند کمک شایانی به جوان تر شدن چهره تان بکند. در همین راستا قصد داریم «دکتر محمدحسین کره ئی» را به شما معرفی کنیم. کلینیک دکتر محمدحسین کره ئی با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده در کنار استفاده از جدیدترین و به روزترین ابزار، می توانند انواع تکنیک های جدید زیبایی را برای مشتریان خود به اجرا درآورند. از تزریق چربی و فیلر گرفته تا بوتاکس و اصلاح عیوب بینی، همگی توسط دکتر محمدحسین کره ئی انجام می شوند. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به وبسایت کلینیک ایشان، با انواع خدمات آشنا شده و از قیمت فیلر زیر چشم و هزینه مزو زیر چشم نیز آگاه شوید. کلینیک دکتر محمدحسین کره ئی هموآره آماده خدمت رسانی به زیبارویان و زیباجویان محترم است.

کلام آخر

در این مقاله به مقایسه دو تکنیک در جوانسازی زیر چشم یعنی فیلر زیر چشم و مزو زیر چشم پرداختیم. علاوه بر آن قیمت مزو زیر چشم و فیلر زیر چشم را نیز بررسی کردیم. اگرچه بهترین و سالم ترین پیشنهاد مراقبت پوستی روتین و دائمی است، اما برخی از راهکارهای جدید و سریع برای رفع مشکلاتی نظیر گودی و چروک زیر چشم مناسب اند و می توانند با هزینه کم و در مدت زمانی محدود، زیبایی و شادابی را به پوستتان بازگردانند. همواره تلاش کنید از پوست خود تا زمانی که در شرایط طبیعی قرار دارد، مراقبت کنید. برخی مراقبت های ساده و روتین می توانند پوست تان را برای مدت طولانی تری شاداب و سلامت نگه دارند. با این حال در صورت بروز مواردی چون سیاهی زیر چشم، می توانید از فیلر زیر چشم و مزو زیر چشم استفاده کنید. کلینیک دکتر محمدحسین کره ئی به عنوان یکی از بهترین های این حوزه به شما پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وبسایت ایشان دیدن کنید.

شما می‎توانید برای اخذ مشاوره رایگان با شماره 02122303360 تماس گرفته یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18، طبقه 3

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YIWG86zS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه